***

Na początku było pięknie

Ale w pewnym momencie

Stanęliśmy na zakręcie

I Ty obróciłeś się na pięcie

 

Już wszystko skończone

Nasze uczucie jest zgaszone

Dni były policzone

Moje serce jest skaleczone

 

Ciężko jest mi się podnieść

Bo była to wielka opowieść

Udało Ci się mnie uwieść

Ale ja już daję Ci odejść

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • slodkakotka 04.02.2016
    Fajne daje 5
  • Alicja 04.02.2016
    Dziękuję bardzo. Cieszę się, że komuś się to spodobało :)
  • Alicja 05.02.2016
    Dzięki :)
  • Rasia 05.02.2016
    "Nasze uczucie jest zgaszone
    Dni były policzone
    Moje serce jest skaleczone" - troszkę za dużo tych konstrukcji z "jest", spróbowałabym to jakoś przekształcić, bo tutaj zestawiłaś czas teraźniejszy z przeszłym i to też nie współgra. Powinno być raczej "dni są policzone".
    No i końcówka troszkę sobie przeczy. Jeśli to on ją zwodził, to on powinien dać jej zostać lub odejść, bo w tej sytuacji... po prostu jakoś to nie pasuje, ta jakby odwróciłaś sytuację. Czasem też rymy nie zagrały, ale chociaż rytmizacja pod względem sylabiczności ładnie Ci się ułożyła. Nie zniechęcaj się oczywiście, bo jestem dosyć surowym krytykiem, ale nie lubię bez potrzeby słodzić. Myślę, że na konstruktywnym i obiektywnym podejściu można się wiele nauczyć i tego Ci właśnie życzę. Dopiero zaczynasz tutaj swoją przygodę, więc pamiętaj, żeby się nie zniechęcać i dużo pisać, rozwijać się i nie przejmować błędami, poprawiać je. To najważniejsze i trzymam za Ciebie kciuki. Ach, no i jeszcze taka wskazówka - wiersz jest bardziej cenny, jeśli nie jest tylko historią samą w sobie, jeśli ma skrywany cel. Niekoniecznie trzeba się go strasznie domyślać, ale nie należy też podawać go na tacy. To tak na przyszłość. Czekam na Twoje kolejne teksty, ten na razie pozostawiam bez oceny i mam nadzieję, że nie czujesz się urażona, bo bynajmniej nie tego chciałam.
  • Alicja 05.02.2016
    Dziękuję za bardzo cenny komentarz. Dopiero zaczynam :) Myślę, że Twoje wskazówki są bardzo cenne i postaram się następnym razem nie popełniać tych samych błędów.
  • Rasia 05.02.2016
    No i już za samo to masz u mnie dużego plusa :) Ach! No i nie zrażaj się anonimowymi ocenami (oczywiście mam na myśli te złe), bo czasem pojawia się ich tutaj niezłe zatrzęsienie, a tak naprawdę bez opinii niczego nie wnoszą :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania