-

*

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (108)

  • Pan Buczybór 07.09.2016
    Widzę, że przerobiłaś Przyszłą Wojowniczkę na fantasy
  • Pan Buczybór 07.09.2016
    A co do tekstu. Krótki, słaby, naciągany, nieciekawy, zbyt prosty... Więcej nie wymienię, bo szkoda mi całej nocy. Bez oceny.
  • Johnny2x4 07.09.2016
    Kurwa, to po kiego ty zamieszczasz opowiadanie, jak jest w trakcie pisania? Sam tekst jest nędznej jakości.
  • Grubas 07.09.2016
    Soczyste jeden. Kurwa, ten tekst jest tak krótki, że nawet ja takich nie piszę.
  • Pan Buczybór 07.09.2016
    Coś takiego mogę w 5 minut napisać. Żenada.
  • Grubas 07.09.2016
    I tak by wyszło lepiej.
  • jurijka 08.09.2016
    A ja myślę że nie napiszesz chyba że masz tak samo pusto w głowie ha, ha.
  • Nuncjusz 08.09.2016
    jurijka nie hejtuj, bardzo Cię proszę
  • Ritha 08.09.2016
    Fajnie się bawcie dowalając komuś!? Może tylko dlatego, że Mar nie jest na tyle chamska, żeby Wam napisać, żebyście się pocałowali w dupę?! Nie podoba się tekst, ogłosiliście to wszem i wobec, więc wystarczy.
  • Ritha 08.09.2016
    Nuncjo to nie było do Ciebie, tylko do Państwa wyżej ;)
  • jurijka 08.09.2016
    Nuncjusz Ja też proszę, nie mów co ktoś ma robić.Napisałam co myślałam, Ogarnij się to nie jest twój prywatny folwark.
  • Ritha 08.09.2016
    jurijka zapraszam do mnie, pohejtuj, poszukaj błędów, chętnie się poboksuje skoro tak strasznie macie ochotę komuś dowalić, serio!
  • Ritha 08.09.2016
    jurijka ojeeej u Ciebie zero publikacji, słaaaabo
  • Nuncjusz 08.09.2016
    jurijka poprosiłem cię ładnie, nie prowokuj mnie, bo tak ci bluzgnę że się posrasz
  • Nuncjusz 08.09.2016
    w sumie, za jej chamstwo i hejtowanie proponuję zgłosić ją do Admina, bo to nie pierwszy raz tak się zachowuje
  • jurijka 08.09.2016
    Ritha Byłam u Ciebie,nie raz, nie jestem od wytykania błędów, ja tylko czytam. Jestem tu od dawna i nie wiedziałam że to blog tylko dla tych co piszą.Przyglądam się jak pięknie bawicie się razem i dokopujecie nawzajem. Szczególnie nowym i walicie mięsem aż miło i nie poleć mi zaraz z trollowaniem ,a tacy inteligentni niby.
  • jurijka 08.09.2016
    Nuncjusz Pokaż mi gdzie byłam bardziej chamska od innych tutaj
  • Nuncjusz 08.09.2016
    jurijka nie znasz sprawy, nie znasz pewnych faktów, my znamy. Przestań się sadzić i popisywać
  • Ritha 08.09.2016
    Nuncjo nie denerwuj się, jurijka pozdrawiam, nie chce mi się gadać :>
  • jurijka 08.09.2016
    Ritha bo prawdę powiedziałam? pozdrawiam
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Ritha dobra, spadam, zrobie sobie kawe i puszcze klausa schultze
  • Ritha 08.09.2016
    jurijka nie, bo nawet sobie nie zdajesz sprawy jaka ja potrafię być nieprzyjemna, lepiej żebyś nie kurwa nie wiedziała. Nie piszesz, więc nie mądrz się na temat pisania innych. Napisałam do wszystkich tu hejtujących, ale tylko Ty ciągniesz temat.
    Nuncjo, też idę czajnik nastawić.
  • jurijka 08.09.2016
    Nuncjusz Wy siedźcie cicho bo bluzgniemy aż się posracie, bo tylko Mywszystko wiemyi możemy. Żeby nie było że jestem chamska więc na tym kończę dyskusję. Miłego dnia.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    jurijka, nie jesteś chamska, jesteś idiotką. Tak, używam sztampowego języka, bo nie wiem, jak inaczej mówić do takich osób. Wyjedź mi jeszcze z jakimś wrednym tekścikiem, no, czekam, skoro mam się aż posrać.
  • Ritha 08.09.2016
    Ale mnie strach obleciał, o jaa, moczenie nocne jak nic, po co ja się odzywałam, po co :o
  • jurijka 08.09.2016
    60secondsToDie Przeczytaj komentarz Nuncjusza o bluzganiu, nie mam zamiaru nikomu z niczym wyjeżdżać
  • Nuncjusz 08.09.2016
    jurijka już się posrałas? Bo cos śmierdzi
  • jurijka 08.09.2016
    Nuncjusz I wszystko w temacie, żeby zakończyć i żeby było miło i nie po chamsku.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    jurijka, teraz jesteś milusia? Jeszcze gorzej, zaraz się porzygam.
  • TeodorMaj 08.09.2016
    Nie uczestniczyłem w dyskusji i nawet miałem nie pisać, ale... Czepnęliście się dziewczyny, za co? Za to, że wyraża swoją opinię? Odkąd jest to zabronione? To, że nie pisze, no i co z tego? Ale czyta i ma takie samo prawo do wyrażenia opinii jak wszyscy. Wsiedliście na dziewczynę z bluzgami. Nie rozumiem po co... Tylko tyle chciałem napisać i życzę miłego dnia :)
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Teodor, widziałeś post Rithy?
    jurijka: A ja myślę że nie napiszesz chyba że masz tak samo pusto w głowie ha, ha
    Nie żebym była jakąś obrończynią uciśnionych, ale prócz tego, denerwuje mnie jej podejście.
  • TeodorMaj 08.09.2016
    60secondsToDie Ok. Napisała jeden raz tego typu komentarz, za co spotkała ją lawina hejtu. Takie mam zdanie, ale absolutnie nie mam ochoty się kłócić. :)

    Kilka przykładów:
    #
    60secondsToDie 39 min. temu
    jurijka, nie jesteś chamska, jesteś idiotką.

    Ritha 47 min. temu
    jurijka nie, bo nawet sobie nie zdajesz sprawy jaka ja potrafię być nieprzyjemna, lepiej żebyś nie kurwa nie wiedziała.

    Nuncjusz 59 min. temu
    jurijka poprosiłem cię ładnie, nie prowokuj mnie, bo tak ci bluzgnę że się posrasz


    Wg mnie to są gorsze komentarze i bardziej wulgarne.
  • Ritha 08.09.2016
    TeodorMaj i reszt: pisaliśmy do hejterów, którzy u Mar jadą po bandzie, jurijka się sama wkręciła w dialog. Mar robi błędy, ok, można jej wytknąć, napisać, powiedzieć, że się nie podobało, każdego prawo, wolny kraj, ale żeby od razu "gówno, żałosne, nędzne, że pusto w głowie". A Mar pisze dalej, i nie zraża się i pisze i próbuje i nawet się nie odszczeknie, a powinna. Powinna napisać: Pierdolcie się!!! Ja bym tak napisała. Skoro jurijka ma prawo wyrażać opinię o tekstach pomimo, że sama nie pisze, to tymbardziej Mar ma prawo pisać teksty na swoim poziomie na portalu, który jest przeznaczony dla pisarzy amatorów, czyż nie? I one jeszcze sie pyta zawsze: "Co mam źle?" Jest kurwa otwarta na krytykę. No to hejaaaa, jak jesteś otwarta to super, my Ci dowalimy i nie daj Boże nam zwrócić uwagę, że krytykujemy, przecie każdemu wolno.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Teodor, jeśli wyrwiesz je z kontekstu, to są bardziej wulgarne.
    Przedstawiłabym przykład na podstawie historyjki, ale to byłoby nie na miejscu.
  • Ritha 08.09.2016
    60secondsToDie ma rację, wyrwane z kontekstu są nieobiektywne
  • TeodorMaj 08.09.2016
    Ok. Odpuszczam bo widzę, że nie można mieć swojego zdania. Miłego dnia :) PS. Nie żebym popierał obrażanie kogokolwiek, ale jak sobie przypomnę inne komentarze pod innymi tekstami Margerity czy Magdy1906 np. elenywest... Tam jakoś nikt na nią nie wsiadł mimo, że sugerowała Magdzie, że jest niedorozwinięta...
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Teodor, bo wtedy nic jeszcze nie wiedzieliśmy ;) Czytajcie czasem grupę na fb, bo są tam ważne rzeczy.
  • TeodorMaj 08.09.2016
    60secondsToDie Zerknę w wolnej chwili ;)
  • Ritha 08.09.2016
    Teodormaj nie było mnie za czasów elenywest, a szkoda...
  • Nuncjusz 08.09.2016
    TeodorMaj tu masz czas zerknąć a na fb już nie bardzo? A tam własnie jest najważniejsze info w sprawie i tam właśnie doszliśmy do wniosku, że Magdę traktujemy łagodnie. Zajrzyj a potem dopiero nas krytykuj
  • Nuncjusz 08.09.2016
    TeodorMaj i jak już cytujesz to nie tak stronniczo i wyrywkowo, ok?
    Od tego się zaczęło:


    jurijka godzinę temu
    A ja myślę że nie napiszesz chyba że masz tak samo pusto w głowie ha, ha.

    Nuncjusz godzinę temu
    jurijka nie hejtuj, bardzo Cię proszę

    jurijka godzinę temu
    Nuncjusz Ja też proszę, nie mów co ktoś ma robić.Napisałam co myślałam, Ogarnij się to nie jest twój prywatny folwark.
  • Ritha 08.09.2016
    Hehehehe
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Uważasz, że moja reakcja była przesadzona?
    Zauważyłem, że od czasu pamiętnej kłótni z Ewolai boczysz się i dowalasz o każdy badziew
  • Violet 08.09.2016
    Nuncjusz Aż się boję spytać, ale co z tym fb? Bo ja nic nie wiem.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Violet, wejdź, to zobaczysz. Skoro jeszcze nie powiedzieliśmy, znaczy, że to nie sprawa, którą wylewa się na widok publiczny.
  • Ritha 08.09.2016
    A już dajcie se spokój. Wynocha, do roboty, do nauki, zajmijcie się czymś, pisaniem, czytaniem, bzykaniem, czymkolwiek XD
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Violet zainteresowani proszę zgłosić się na grupe fb
    https://www.facebook.com/groups/772877136161089/
  • Margerita 08.09.2016
    Nuncjusz
    właśnie co wy tam na fb o mnie na wypisywaliście
  • TeodorMaj 08.09.2016
    Nuncjusz Nie boczę się i nie dowalam za każdy badziew. Wyraziłem swoje zdanie, może i błędne, ale... A swoją drogą, zauważyłem, że jak wyraża się zdanie, którego nie podziela większość spada plaga jedynek... Coś w tym jest.

    A teraz kończąc, powtórzę. Nie dowalam się za każdy badziew i nie bocze się. Jeśli Wam podpadłem, trudno. Pozdrawiam :)
  • Ritha 08.09.2016
    Margerita nie o Tobie, tylko że hejterstwo się szerzy, a to nie ładnie
  • Nuncjusz 08.09.2016
    TeodorMaj nie podpadłeś, na pewno nie mi, błagam jedynie o odrobine obiektywizmu i najpierw zasięgnij informacji a później dopiero tak stanowczo sie wypowiadaj
    To tyle, nic do Ciebie nie mam
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    To ja idę se sześciopak robić :P
  • TeodorMaj 08.09.2016
    I też nie cierpię hejterów, jak chywa większość. Trollom i hejterom mówię stanowcze nie :)
  • Ritha 08.09.2016
    TeodorMaj też nic nie mam do nikogo :) Słońce świeci, weekend za dwa dni, lofciam wszystkich :)
  • Violet 08.09.2016
    60secondsToDie Spytałam tylko o co chodzi z profilem fb, bo nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. O nic innego nie pytam, o żadne sprawy. Nie mieszam się do niczego.
  • Freya 07.09.2016
    Tytułem jest potrójny pentagram, gwiazda pitagorejska, magiczna symbolika - Margerita poprzez tę unikatową regółę wspięła się na wyższy poziom świadomości. Ideogramy mistyczne posiadają prześwietną wartość dla chrześcijan. Teraz jeszcze tylko nieprzebyty bór i sięgające nieba szczyty górskie. W związku z tym chyba założę siedmiomilowe buty. Żeby nie było wątpliwości; olał bliskich, biere ten kryszł i w długą:-))
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Łądnie 5
  • Grubas 08.09.2016
    Nie zawyżaj tu ocen pls
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Grubas daj spokój
    jest info na fb na grupie
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Ej, serio, dajcie sobie spokój, to żałosne. No kurwa. Ileż można?
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Można być szczerym, szczerym do bólu, można być chamskim, ale po co być do bólu głupim i niepojętnym? Naprawdę, nawet mi was nie żal, jeżeli za jedyną rozrywkę obraliście sobie nędznej jakości hejty. Zwracam się tu do osób, które widziały post na grupie. I mówię to ja, ktoś, kto w sumie na codzień jest szczery do bólu i chamski. Serio, dajcie spokój, bo w waszym ciągłym "Co to jest w ogóle? Opowiadanie? IDŹ SIĘ ZABIJ" jest więcej totalnej głupoty niż czegoś konstruktywnego. Ba, w ogóle nie ma tu dobrej krytyki. Apeluję, żebyście wrzucili na luz, choć powinnam to mieć gdzieś. Ale nie mam, bo lubię uświadamiać komuś, że jest po prostu IDIOTĄ.
  • Ritha 08.09.2016
    60secondsToDie wskakujesz na moją listę osób, które jakby to Ren powiedziała "kc" ;>
  • Shiroi Ōkami 08.09.2016
    W sumie sama zaczynam ją podziwiać, że mimo tych wszystkich hejtów, Margerita robi swoje :D
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    ja tam się czuję idiotą xD
    chociaż nie wiem, o co chodzi na grupie.
    O co wgl chodzi.
    Tym bardziej czuję się idiotą ; ))))
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Wieruszka, chodź do nas na grupe :)
    https://www.facebook.com/groups/772877136161089/
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Jeśli nie ma Cię na grupie i nie wiesz o co chodzi, to nie mam do Ciebie pretensji. Mam je do osób, które mimo, że Ritha wstawiła post, mimo, że było to nawet mówione na grupowym czacie, MIMO WSZYSTKO, zachowują się jak zwierzęta.
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Nuncjusz, nie mogę. Wtedy będę czuła się, jak to kiedyś ktoś mówił - oceniana przez pryzmat siebie. Nie, by coś. W sumie mogę się pod tym podpisać, ale jakoś nie pragnę tego zespajać jeszcze z fejsem, swoją zupą i tv. niech mi to będzie jakie jest.

    Shiroi, ale ładna jest ta-ta po prawo na Twoim avv *.*
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Nuncjusz, zwłaszcza jak się tam wykłócacie o to, kto jest idiotą xD.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Niemampojecia96, ja się staram już czasem nie odzywać, jeśli mam bluzgać jadem naokoło :c
  • Shiroi Ōkami 08.09.2016
    Niemampojecia96, to cosplay z gry IB, polecał swoją drogą, akcja toczy się w galerii sztuki ❤️ Polecam też letsplay na yt :3
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Niemampojecia96 tam się nie kłócimy, tam działa admino faszyzm i jest spokój
    załóż sobie klona na fejsie i wskakuj do nas
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Nuncjusz, chryste, mam, najczęściej tego żałując.
    Ni cholery, nie mieszam tego.

    cosplay... - już mi to tłumaczyłaś. Pamiętam. I tego cosplay'a z długimi włosaaami na av *__*


    Tutaj sołtys anarchista zezwala nam na wszystko *.*

    Przypomniał mi się mój ulubiony użytkownik need_speed. Szkoda, że on już skończył swą działalność terrorystyczną na nas :cc.

    Był boski.
  • Shiroi Ōkami 08.09.2016
    Niemampojecia96, miałam ten avek niedawno i jeszcze jeden z tą samą dziewczyną, zaraz ustawie, jeśli mi się uda :3
  • Ritha 08.09.2016
    "Tutaj sołtys anarchista zezwala nam na wszystko *.*" XD
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Niemampojecia96, wysłałam Ci list.
  • observer 08.09.2016
    Nuncjusz

    Domyślam się, że uzyskałeś stan iluminacji i nie jesteś już takim, jakim jesteś zawsze. Ponoć niewielu dostępuje tej poniżającej fiksacji. Jeśli chodzi o Mar...wszystko było światłe już wiele miesięcy temu, nie trzeba być tytanem elokwencji aby wyciągnąć wnioski. Teraz wysil nieco wyobraźnię i pomyśl; ile osób zniszczyliście tutaj psychicznie - beztrosko bawiąc się ich kosztem? Wiele spośród nich mogło stanowić podobną zagadkę jak Mar...Życzę miłego dnia
  • Nuncjusz 08.09.2016
    dobra, masz mnie a teraz spadaj anonimie
    tu są sprawy tylko dla zarejestrowanych użytkowników
    baj
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    observer, nie wiem, jak Ty, ale ja żyję tu i teraz, a nie przeszłością osób, które ktoś kiedyś zniszczył psychicznie.
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    60secondsToDie, wysłałam Ci list.
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Niemampojecia96, idę czytać.
  • Violet 08.09.2016
    Za krótkie, daję 4.
  • Grubas 08.09.2016
    Serio? O.o
  • Violet 08.09.2016
    Grubas Tak, tak :)
  • Johnny2x4 08.09.2016
    Grubas Na tym portalu dają 4 czy 5 takim tekstom. Norma.
  • Violet 08.09.2016
    Johnny2x4Panowie, na poprawę humoru , nie bierzmy wszystkiego tak strasznie poważnie :))
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Why so serious?
  • Johnny2x4 08.09.2016
    Violet Kwestia oceny jest śmiertelnie poważna, tutaj ważą się losy pisarstwa na tym świecie...
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Nic, tylko rzucić się z mostu.
  • Johnny2x4 08.09.2016
    60secondsToDie Albo zastrzelić, co kto woli
  • Margerita 08.09.2016
    Dziękuję
  • Violet 08.09.2016
    Johnny2x4 Wiem, ale jest pisarstwo i pisarstwo, oceniajmy w danej " kategorii". Wybaczcie ale dla Wojowniczki i Życia Basi mam szczególny sentyment.
  • Margerita 08.09.2016
    Violet
    Miło mi to słyszeć
  • Nuncjusz 08.09.2016
    Margerita a ja mam dla Ciebie szczególny sentyment i to już się nie zmieni :)
  • Violet 08.09.2016
    Nuncjusz I zostańmy przy sentymentach :)
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Margerita, podziwiam Cię, że nie rezygnujesz z pisania ;)
  • Margerita 08.09.2016
    60secondsToDie
    Nigdy
  • Margerita 08.09.2016
    Nuncjusz
    :)))
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Margerita, uważałabym z zawsze i nigdy. Ale ja też podziwiam.
  • Margerita 08.09.2016
    Niemampojecia96
    Bo lubię pisać wymyślać
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Margerita, wporzo. Ja też ; ).
  • Margerita 08.09.2016
    Niemampojecia96
    to witaj w klubie
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Ja na przykład temu czemuś dam 3. Bo tak.

    ''Więcej pisać nie muszę'', ''Więcej nie napiszę'', Tyle wystarczy'' (jakiś użytkownik, mój ulubieniec, powołuję się na tego gościa ;))
  • 60secondsToDie 08.09.2016
    Cóż to za ulubieniec?
  • Pan Buczybór 08.09.2016
    Dobra. Trochę przesadziłem. Jakby co ja na grupie na fb nie byłem.
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    ten. Ulubieniec. Fascynuje mnie niezwykła skłonność do zarzekania się, że ''tyle wystarczy'' i te pe.

    Aprove it, its strange.
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Ale zobaczcie: powstało tu małe forum, o wszystkim i niczym każdy.

    Inny sołtys już by się darł.

    A nasz Piotr? Cicho sza <3
  • Niemampojecia96 08.09.2016
    Piotr Piotrem, ale ten stos komentarzy można by z którejś strony czemuś godniejszemu, bo potem się dziwić, że na tej wsi to tak a tak.

    Eh, hipokrytycznie to poszerzyłam, oh, fuck.
  • Okropny 08.09.2016
    Niemampojecia96 to może przeleć się przez moje pulpki? ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania