Droubble #1

Niestety nie wyszło najlepiej, no cóż...

____________

 

 

Biegła przez ciemny las, potykając się raz po raz o wystające z ziemi konary drzew. Gałęzie smagały jej twarz. Uciekała. Przed czym? Nie wiedziała. Jakiś wewnętrzny głos niemal zmuszał ją do ucieczki. Niczym spłoszony koń, gnała przed siebie ile sił w nogach. Na szyi czuła obcy i gorący oddech, który paraliżował jej wyobraźnię. Nogi niosły dalej i dalej. Las stawał się coraz gęstszy, coraz ciemniejszy, coraz mniej przyjazny. Z oddali słychać było wilki. Ich skowyt był przerażający. Siły odchodziły, biegła coraz wolniej. Miała wrażenie, że drzewa chcą ją zatrzymać, oddać w ręce niewidzialnego prześladowcy.

Dostrzegła jedyne jasne miejsce, które zdawało się mówić "szybko, skryj się". Blask księżyca stawał się coraz jaśniejszy, ale z każdym jej krokiem, miejsce to oddalało się. Oddalało i oddalało bez końca. Oddech na szyi stał się silniejszy i bardziej wyraźny. Coś dyszało, mruczało... W jednej chwili znalazła się w miejscu okrytym blaskiem księżyca. Była bezpieczna. Czy aby na pewno bezpieczna? Tajemniczy ciepły oddech zanikł. Wykończona ucieczką dziewczyna, łapczywie łapiąc powietrze, bezwładnie padła na kolana. Usłyszała przeraźliwe wycie. Wilk był blisko. Bardzo blisko. Za blisko. Zobaczyła jego świecące oczy. Skoczył...

– Dante! Złaź ze mnie! – krzyknęła do psa, który wskoczył na nią i wyrwał ze snu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Nieidealna 10.10.2016
    I jak tu nie kochać zwierząt :) te cudowne czworonogi nie raz ratują nam życie wyrywając z niebezpiecznego strasznego snu :) zostawiam swoją małą aprobatę :)
  • Pan Buczybór 11.10.2016
    Przyznam, że udało ci się. Nie spodziewałem się takiego zakończenia. Brawo. 5
  • Perzigon69 11.10.2016
    A ja się spodziewałam. Często zdarza się, że takie historie okazują się snem, bynajmniej nie umniejsza to wartości lektury. W końcu trudno jest inaczej wytłumaczyć niektóre rzeczy.
  • Joker 11.10.2016
    Jak coś, to jesteś nominowany do wyzwań, sprawdź forum.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania