.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Dekaos Dondi 20.08.2018
    Tekst bardzo na tak!→ Pozdrawiam→5
    "Coraz bardziej uderzał sercem, uważając, by nie spowodować pęknięcia duszy" !
    "Wynajmowała jeden dzień.....zbite marzenia" !
    "Czy jutro będzie jutro, czy może nic nie będzie?" → A może jutro już było wczoraj?
  • Tina12 20.08.2018
    Wzruszyłam się. I to chyba najlepszy komentarz.
  • Karawan 20.08.2018
    niemożliwe - literówka, niemożliwie ;)
    Kiedy zasypiała, to niekiedy pragnęła obudzić się inną. - myślę,że "to niekiedy" jest zbędne lub w złym miejscu. Napisałbym; "Niekiedy, gdy zasypiała..."

    Nie potrafisz być inną. Zawsze będziesz miotającą się pomiędzy nią i tamtą z lustra. - od tego miejsca uciekłaś z jednością czasu (był przeszły).
    Jak zwykle Pasyjko pięć za melancholię pięknie opisaną. Ukłon ;))
  • Buziak 20.08.2018
    "Młodość jak ptak przylatujący z ciepłych krajów dzieciństwa. Gości chwilę i odlatuje na zawsze" - nawiedziła mnie przeszywająca nostalgia. Pasja, bardzo piękne.
  • Ozar 20.08.2018
    Dobry tekst. Pokazałaś kobietę, która miota się między tym czym jest, a tym czym by chciała być. Marzenia podobnie jak nadzieja mogą być skrzydłami które nas uniosą, ale także balastem który nas zaciągnie na samo dno oceanu. Znam to uczucie walki z tym co nazywamy prozą zycia, a tym co nazywamy szczęściem, choćby tylko urojonym. Człowiek się miota miedzy dwoma światami, aż w końcu padnie bez sił przegrany. Podoba mi się, powiem więcej bliskie mi osobiście klimaty 5+
  • Justyska 20.08.2018
    Bardzo refleksyjny tekst.Chyba każdy w życiu tak się miota, tylko czas wie co robi. Czarujesz słowem.
    "Wynajmowała jeden dzień na krople łez. Po nim pojawiały się krzywe zwierciadła, zza których wypływały zabite marzenia." pięknie ujęte.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Bożena Joanna 20.08.2018
    Każdy chciałby być wiecznie młody, ale młodość ucieka i pozostaje już tylko marzenie, że nadejdą lepsze dni. Piękny tekst pełen niecodziennych metafor, który budzi wzruszenie i tęsknotę do tego, co minęło. Pozdrowienia!
  • KarolaKorman 21.08.2018
    Pięknymi słowami wymalowałaś obraz przemijania.
    Serdecznie pozdrawiam :)
  • Canulas 21.08.2018
    Ja powiem - Wow i dopisze Łał.
    Ale namalowane, Pasją. Ale dobór słów, ale klimat. Ja pierdzielę, aż się żem z wyra dźwignął, by precyzję slowną w komentarzu zachować. A wiedzieć trza, żem silnie zakwaszony.
    Cudny tekst. Dawno, dawno nie było, że az tak.
    Pozdrowiejki
  • Adam T 22.08.2018
    Pasjo, do jasnej ciasnej, dlaczego to brzmi jak pożegnanie?! Dlaczego ja tu wyczuwam wątki autobiograficzne? Dlaczego nie widzę peelki/bohaterki, a powinienem ją widzieć, tylko widzę autorkę? Co jest na rzeczy? Bo ten tekst jest jak powiew niepokoju, kiedy człowiek już wie, ale jeszcze do głowy nie dopuszcza.
    Jedynie, technicznie, dla większego uderzenia samej treści, usunąłbym to: "Nie potrafi być inną. Na zawsze już będzie miotającą się pomiędzy nią i tamtą z lustra". Reszta... tak, tak, CAŁA, chcę wierzyć, że nigdzie się nie wybiera.
    Pozdrawiam ;)
  • MarBe 23.08.2018
    Szmizjerka, czyli długa koszulowa sukienka, wygodna i elegancka. Pasuje niemal każdej kobiecie, niezależnie od typu sylwetki czy noszonego rozmiaru i tego należy się trzymać.
    Podobnie jest z wiekiem oraz zdrowiem najlepiej mieć je takie jak ten typ sukienki.
    Pozdrawiam wręcz upalnie.
  • Ritha 01.09.2018
    Pasjo... Gdzie reszta tekstów?
  • Kim 03.09.2018
    Hmmm, co się stało z Pasją? :( Smutno tak.
  • KarolaKorman 08.09.2018
    I ja się pytam: gdzie pasja i jej teksty?
  • Agnieszka Gu 15.09.2018
    Witam,
    Myślę, podlecę bo dawno się u Ciebie nie gościłam... A tu taka cisza i pustka. Zapauzowałaś trochę, zwolniłaś...
    Zapadłaś się w swoje prywatne życie, uciekając z afisza opowi.

    Ominęło mnie to, bo ostatnio często sama tak mam - i nie zaglądam tu całymi dniami - z powodu wyświechtanego do bólu usprawiedliwienia pt. "brak czasu", a może dlatego, że trzeba trochę się poświecić dla innych spraw.

    Nie znam Twoich powodów, ale tak czy inaczej odniosłam wrażenie, że część ze swoich emocji przeniosłaś do tego utworu.
    Bardzo ładnego utworu.

    Pozdrawiam serdecznie :)
    PS. Szkoda, że wycofałaś inne teksty, może kiedyś wrócą.
  • Pasja 15.09.2018
    Wszystkim dziękuję i serdecznie pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania