Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble → Pytanie

Mała dziewczynka stoi zamyślona. Widać to w wilgotnych oczach. Obserwują wciąż to samo. Co już wrócić – nawet łzami – nie sposób. Trudno stwierdzić, czy jest smutna, czy raczej... jakby dziwnie zbuntowana. Niebawem początek tego, co zazwyczaj ma miejsce w takich okolicznościach.

 

Podchodzą. Jest ich czterech. Stoją po dwóch na przeciwległych stronach. Po chwili, długości sznurów przemieszczają się dół, w tunelach z białych rękawiczek.

 

–– Podejdź do niej. Powiedz coś. Co ją pocieszy. Jesteś jej ulubioną ciotką. Tobie ufa najbardziej.

 

*

–– Zuziu. Pomyśl sobie. Twoja mama będzie dzisiaj w niebie.

–– To dlaczego kładą mamusie do tej ciemnej głupiej dziury, a nie na niebo?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Canulas 13.09.2019
    Taaa, moda na eksperymenty trwaw najlepsze. Po Klaksonie, tera Ty.
    No nic.
    Dla mnie dość... puste
  • Dekaos Dondi 13.09.2019
    Canulasie. Chciałem jeno sprawdzić.:) Już nie puste:)
  • Canulas 13.09.2019
    Ach, myślałem, że idziesz tropem mody, przesuwając granicę miniaturki za horyzont z dupy.
  • pkropka 14.09.2019
    Myślę, że to dobra historia na coś trochę dłuższego. Żeby bardziej wczuć się w emocje bohaterki, zimno i pustkę, które ma w sobie.
    Pytanie bardzo zasadne. I takie dziecięce :)
  • Dekaos Dondi 14.09.2019
    Pkropko. Dzięki. Masz racje tym dłuższym tekstem. Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania