Pokaż listęUkryj listę

Wiersze <*> Istota Cieni

       ––//––

   

gdy zmrok zapada umierają cienie

 

czy tylko światło

źródłem

zbawieniem

 

co zasłania tłumi blask

daje życie krótki czas

 

zatem całość muszą mieć

tworzy wzmacnia daje sens

 

czasem deptane krzywione bardzo

lub po troszeczku

lecz mimo tego zawsze na wierzchu

 

zostawią ziemię samą

 

na chwilę

 

o świcie wrócą

zmartwychwstaną

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Natkaz21 12.01.2020
    Fajny tekst, ale polecam dać kropki i przecinki. Oprócz tego jest mały błąd jest zbawieniem a powinno być zbawienia chyba, że się myle to przepraszam:) Ogólnie fajnie napisane:)
  • Dekaos Dondi 13.01.2020
    Natkaz21→Dzięki:)→Przeważnie nie stosuje interpunkcji, bo rzadko wiem, gdzie:) Zresztą wolę bez ''zakłóceń'':)
    Źródłem zbawieniem→to oddzielne wyrazy→bez: i→w środku:)→Pozdrawiam:)
  • Pasja 13.01.2020
    Cienie w ciemności są, nie znikają... światło to ich pokarm. Kiedy się z nim zetkną to rosną lub maleją, idą za lub przed nami. Czasem straszą, a czasem bawią się z nami w chowanego. Cienie życia.

    Fajnie zaznaczona faza umierania i zmartwychwstania.

    Miłego dnia
  • Dekaos Dondi 13.01.2020
    Pasjo→Dzięki za przemyślnego komcia:)→Różnie to z tymi cieniami.→Pozdrawiam:)
  • JamCi 13.01.2020
    Jedno bez drugiego nie istnieje. Nie bez powodu takie ważne: "i stała się światłość". Tak jak dobro i zło, i wszystko inne na świecie. Żeby była pełnia. Wszystkiego. W człowieku to samo: pełnia człowieczeństwa. Tylko wtedy coś warty, gdy ma wybór i może go dokonać.
  • Dekaos Dondi 13.01.2020
    JamCiówna→Dzięki:)→Otóż to. Też tak myślę. Wybór ważną rzeczą→Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania