10505

I

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Ritha 03.05.2017
    Okropny niczym Nicholas Sparks, niczym Danielle Steel wersja anal (żartuję ofkors, przeczytałam w swoim życiu pół książki Steel i prawie zarzygałam buty). Chciałam tylko rzec, że podoba mi się ta romansowa odsłona Kopfrkingla:) A ona jak ten metal zdjęła to nie miała dziurawej twarzy?
  • Niemampojecia96 04.05.2017
    O zesz. A to się porobilo w tej Krynicy. Jeszcze ja, tak czytająca nie po kolei, 10 czesc, potem 2 i wgl - lecz się nie spodziewałam, ze Finka taka role odegra. I jest to napisane dobrze, więcej niż dobrze, wcale nie niedobrze, tam takie najbardziej wporzo zdania są, o tych przepaściach i o tym, ze nigdy nic nie czuje, a dzisiaj nagle coś. I nietandetnw to takie, niekiczowate, Finka ładnie wyrzuciła złom na ostatek i doprawdy gratuluje, Okropny. Czy będzie coś więcej o tych intrygujących cpunach, co mu tam drapią. W ściany?
  • Okropny 04.05.2017
    Szkoda że nie po kolei, ja bym tak nie umiał, tak nie po kolei
  • Niemampojecia96 05.05.2017
    Okropny, teraz juz bardziej po kolei, odkąd mnie wciągnęło fest. Musiałam wrócić i iść bardziej po kolei.
  • Okropny 05.05.2017
    Niemampojecia96 to możesz jak chcesz po kolei dawać znaki co i gdzie i mówić co i jak
  • Szudracz 04.05.2017
    Czytam od początku, ta cześć byłaby najlepsza pomijając jeden szczegół.
  • Okropny 04.05.2017
    Tzn?
  • Szudracz 04.05.2017
    Okropny Bzdury
  • Okropny 04.05.2017
    Szudracz wyjaśnij, o co ci chodzi
  • Szudracz 05.05.2017
    Okropny ok nie będę Cie dłużej zamęczać. W jednej sytuacji odechciało mi się czytać, jak lizała swoje palce. Nic nadzwyczajnego, bo powinnam być już odporna na takie sceny śledząc całość. Poza tym nie sugeruj się moją reakcją. :)
  • Okropny 05.05.2017
    Szudracz przy tak niewielkim gronie czytelniczym i rzadkich komentarzach, zwyczajnie chcę wiedzieć, co czytelnik, jeśli już czytelnik coś :)
  • Szudracz 05.05.2017
    Okropny Zawsze czytelnik coś:) Masz pecha, bo ja słabo komentuję;)
  • Okropny 05.05.2017
    Szudracz zawsze możesz do mnie napisac i pogadać, jak nie chcesz komentowac publicznie
  • Szudracz 05.05.2017
    Okropny ok dzięki :)
  • Okropny 05.05.2017
    Szudracz zapraszam ⌒.⌒

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania