10505

I

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Okropny 22.07.2017
    Kto anonimkował?
  • Ritha 22.07.2017
    Nie ja, ja tera czytłam i klikłam, ale skomciam wieczór. Jak dzień zaczyna się od tego, że budzi Cię dzwonek drzwi, otwierasz, a tam teściowa, to wiesz, że to będzie dłuugi dzień ;)
  • Ritha 23.07.2017
    No, generalnie (xd) nie mogę zebrać myśli w ten weekend. Myśli me żyją własnym życiem. Podskakują sobie jak wirusy w reklamach gripeksopodobnych specyfików. Jeden z fragmentów, które mi się spodobały przytoczę:
    "Gdyby jakby rozebrać finkę na części i złożyć z powrotem, to byłaby zupełnie zwyczajna osoba, ot, komplet części potrzebnych do złożenia osoby już po złożeniu. Po złożeniu to nie byłaby już ta sama osoba oczywiście, dlatego to, co ja myślę że czuję jest w niej ale gdzieś pomiędzy, gdzieś wewnątrz na opak wzdłuż poniekąd" :)
    Poza tym podtrzymuję wszelkie swe opinię, wyrażone w poprzednich częściach, gdyż nadal aktualne, poziom zachowany, jest i mocno i finko-słodko zarazem. Pozdrawiam :)
  • Okropny 22.07.2017
    O kurwa, ale najedynkowane, komuś się serio musiało uprzykrzyć
  • ówczesny 22.07.2017
    Ode mnie otrzymałeś 5 Pozdrawiam
  • Okropny 22.07.2017
    ówczesny dzięki, człowieku
  • Niemampojecia96 17.08.2017
    "w butach na obcasie, takich męskich ze specjalnie zaprojektowanym obcasem, żeby dodać kurduplowi pięć centymetrów a żeby świat nie wyczaił. Kowbojki takie jakby, coś w tym rodzaju, i on się na tych butach kołysze, na piętach, jakby się nie bał, że poleci na plecy i dostanie wylewu apopleksji guza śliwy udaru czy chuj wie czego" ❤ tak dzisiaj zdawkowo, bo jestem w kiepskim stanie, to jakos nie mam miru sie zbyt wypowiadac, ale jest byczo I lubie jak ruszaja w teren, czy to do Krynicy, czy do Rajchu. I ten nowy Willi I te jego drozdze, chleby I inny chuj - krwista postac, robi niezla robote, zaraz, po Hellu, co oczywiste.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania