1... 2... 3...

Admin sprawdza

Ten tekst

Widzi go

Wyśmiewa

Ale akceptuje

Ślepy

Na trolle

Maści Jedynej

Więc

Ten tekst

Jest tutaj

Zaśmieca

Informuje

Uświadamia

O nieporadności

Ignorancji

Piotra

Admina

Amen

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Nuncjusz 30.10.2016
    Bdb
  • Pan Buczybór 30.10.2016
    Smutna prawda. Admin jest ślepy. 5
  • Perzigon69 30.10.2016
    Prawda :) 5
  • detektyw prawdy 30.10.2016
    spieprzaj trollu, nikt cie tu nie chce
  • Jeden 30.10.2016
    Boisz się, że ktoś zajmie twoje miejsce?
  • Jeden 30.10.2016
    Mogador choć tutaj robalu
  • detektyw prawdy 31.10.2016
    wal sie. 1111111 - tyle chcialbym dac tych jedynek zebys odszedl
  • Neurotyk 18.11.2016
    5 kkk
  • detektyw prawdy 24.12.2016
    Jakim cudem to gowno ma taka duza ocene?
    Opowiadanie napisane o portalu internetowym na ktorym jest publikowane to scierwo. Takie wymowki sobie mozna wpierdalac na forum a nie na opowi, kurwa. Ile mam razy ciebie zglaszac? Jeszcze sie kurwa bedzie podlizywac, ze mnie ,,lubiom" ,mam to w dupie.
    Ehh, pozwolcie, ze zacytuje tego ,,pana"...
    ,,Jaka biedna Ellie, jaka biedna Shiroi... Dziewczyno ogarnij się, a nie użalasz się nad sobą. Pewnie oczekiwałaś komentarzy w stylu: "O matko, Shiroi, przecież świetna jesteś", "Jesteś genialna!" itd itp... Ble!" Taki komentarz napisala nasza plec piekna, i w zupelnosci sie zgadzam, co do tego opowiadania jakby pisal je kurwa geniusz na kolanie, sztuczny w chuj.
    ,,Mogador spadaj stąd robalu. To teraz mój rewir imitacjo trolla!" Juz za ten komentarz powinno byc conajmniej ostrzezenie...
    Ehh... a oto komentarz sshiroios, kt9ry mnie soierdol.
    ,,Pisz pijany, poprawiając na trzeźwo jak mawiał Hemingway ;D
    Pisać będę nadal, spokojnie :D Kto nie próbuje, ten nic nie zyskuje XD
    Moje skrzypce? :o Ojej, dziękuję ❤️
    Hai, zapierniczam z pisaniem! Wilczkiem jestem posłusznym XD
    Czasem na ostro lepiej ;D
    Spokojnie, szybko się zbieram XD Poza tym z opowi nie uciekam, jedynie z Trybunału.
    Kopniak na rozbieg może być :3 Dziękuję, gwiazdko! ❤️"
    Nie...Opowiii co sie z wami dziej??? Zastanawiam sie, czy nie przejsc na jakis portal powazny, z konstruktywna krytyka, a nie ze zjebami ktorzy pisza ,,Nie podobasz mi sie, wiec 1!", ,,Ide sie wysrac lol"...
    Niestety, zaden portal nie sprawia chociazby takiej wygody w wysylaniu opowiadan, bo w wiekszosci trzeba otwierac swoja skrzynke pocztowa co kilka minut, pisac w jakims programie itp, a tu mamy mozliwosc automatycznego akceptowania opowiadan. Chociazby dlatego chce tu zostac.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania