skasowane

 

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • AlaOlaUla 16.02.2020
    Panie autorze, pszemek, utwory mini nie wchodzą na główną stronę.
    Admin jest, jaki jest, co zrobić, nie potrafi tego tego zrobić.
    W każdym razie, trzeba dodać kilka wersów, albo białych spacji (czy jakoś tak), czy gwiazdek.

    Nie zniechęcaj się?
  • pszemek 16.02.2020
    Dzięki za odpowiedź. Nie zniechęcił mnie brak utworu na stronie głównej - raz, że szukam tylko miejsca na backup, a dwa, że obrażanie się o coś takiego byłoby pewnie dziecinne. Szczerze mówiąc zniechęciły mnie te sprzeczki w komenatarzach, jak tak sobie je wczoraj poczytałem to uznałem, że nie jest to miejsce dla mnie. Nie mam nic przeciwko krytyce moich utwórów, po to je między innymi piszę, ale nie chciałbym również, żeby były oceniane stronniczo i z pobudek osobistych. To jest wasz portal, robicie tu po swojemu, szanuję to, nikt mnie tu nie przykuł łańcuchami, więc najlepszym rozwiązaniem będzie poszukanie innego miejsca. Ale dzięki za troskę, pozdrawiam :)
  • Dariusz 16.02.2020
    pszemek może t3kstura ?
  • AlaOlaUla 16.02.2020
    pszemek, nie, poczekaj.

    Na opowi jest jakiś pisowski burek, który wszczyna awantury.
    Ale my jesteśmy spokojni, tylko in nam psuje opinie.

    Zostań z nami, dam Ci ? i ? może jakaś piątka się trafi?
    No, weź pszemek, nie idź na t3, to jakaś sekta, mówię ci?
    Zostań z nami?
  • AlaOlaUla 16.02.2020
    in=on
  • Dariusz 16.02.2020
    Ping-pong

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania