Brak

.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • AlaOlaUla 19.11.2019
    Kojarzy mi się z panem Gęsią.

    Poza tym jest wierszykowato, ale poprawnie. Chociaż teraz odchodzi się od wielkich liter, czy interpunkcji. Ale jeśli czujesz, że chcesz w ten sposób zapisać treść, to już nie moja sprawa. Trzecia odstaje od dwóch pierwszych. Nadal poprawnie.
  • Powrót_Beletry 19.11.2019
    Dziękuję za opinię i odwiedziny. Trzecia strofa różni się treściowo, ale to nie efekt, tego, że zgubiłam wątek, heheh. Wszystko jest po coś. Pozdrawiam.
  • AlaOlaUla 19.11.2019
    Tak. Wiem. Jak zawsze.
  • Tutaj pierwsza strofa jest tak mocna i dobra, że przytłacza resztę utworu. Ja bym rozważył czy nie przebudować tego wiersza zostawiając pierwszą strofę na koniec, a z tej która teraz jest ostatnia... Ale to ja :)

    Jeśli miałbym powiedzieć tylko jedno zdanie, brzmiałoby: „Całkiem udany wiersz.”

    Pozdrawiam!
  • Powrót_Beletry 19.11.2019
    Bardzo cenna uwaga. Rzeczywiście, zaczęłam mocno, a skończyłam łagodniej, choć ostatnia strofa ma być całym podsumowaniem i to ona powinna być dobitniejsza. Dziękuję bardzo za zwrócenie na to mojej uwagi i za opinię. Pozdrawiam!
  • Pan Buczybór 19.11.2019
    Noooo, nie wiem.
    Jakoś nie czuję tego wiersza.
    Trochę mi tu może nie pasi forma, ale jeszcze nie wiem. Rymy są dość porządne, nie najwyższej jakości, ale pasujące tutaj.
  • Powrót_Beletry 19.11.2019
    Dziękuję za odwiedziny i opinię.
  • Angela 19.11.2019
    Czytałam już tu coś podobnego pod kontem formy. Podoba mi się, pomimo że nie przepadam za rymami, tu wypadły
    fajnie i nienachalnie.
    Pozdrawiam
  • Powrót_Beletry 19.11.2019
    Dziękuję bardzo. Również pozdrawiam. ;)
  • Piotrek P. 1988 20.11.2019
    Klimatycznie i artystycznie, 5 :-)
  • Powrót_Beletry 20.11.2019
    Dziękuję! ;)
  • Dekaos Dondi 20.11.2019
    Powrót_Belery→Mnie najbardziej→pierwsza... i ostatnia.
    Rzecz jasna całość też, bo środek pasuje do całości. Jest jakby łącznikiem.
    Ewentualnie rymy mogły być mniej dokładne... ale sens ważniejszy:)
    Pozdrawiam:)→?????
  • Powrót_Beletry 20.11.2019
    Dziękuję bardzo za opinię i odwiedziny! Pozdrawiam ;)
  • 13mirek 20.11.2019
    Ale jaka jest logika stawiania przecinka na końcu wersu, aby następny zacząć dużą literą?
    Co najmniej dziwne.
  • Powrót_Beletry 20.11.2019
    Proszę poczytać sobie wiersze znanych poetów.
  • 13mirek 20.11.2019
    Nie omieszkam.
    Ty się do nich zaliczasz, że stać cię na taki nielogiczny manieryzm?
  • Powrót_Beletry 20.11.2019
    13mirek, nie, nie zaliczam. Po prostu chciałam zwrócić Twoją uwagę na fakt, że taki sposób zapisywania treści jest poprawny, a to czy jest logiczny, czy nie to kwestia mało istotna, tym bardziej, że to nie jest dłuższa forma wypowiedzi, a wiersz, który rządzi się swoimi prawami.
  • 13mirek 20.11.2019
    A jeśli nie, to których?
  • Tjeri 20.11.2019
    Dołączę się do tych wielkich liter... Oprócz tego, że współcześnie się z nich raczej nie korzysta (chyba że to uzasadnione), to taki zabieg tnie myśli jak gilotynka.
    Więc oprócz tego, że tekst trąci myszką (mogłoby to grać ze stylizowaną treścią), to oddziela nieprzyjemnie kolejny wersy - a przecież sama wersyfikacja już to robi...
    Co do treści - jest poprawnie, fajnie, że rymy nieczęstochowskie (no może ostatni gramatyczny odstaje), trochę mało poetycko - w sensie napominkowo i dosłownie, ale nie boli przy czytaniu ;).
  • Powrót_Beletry 20.11.2019
    Dzięki za opinię. Każdy ma jednak własne poczucie estetyki. Moje jest właśnie takie. Pozdrawiam. ;)
  • Tjeri 20.11.2019
    Powrót_Beletry - oczywiście, choć czasem warto spojrzeć z boku.
  • 13mirek 20.11.2019
    A po co?
    Ja się do misiów nie wcinam.
  • maritt 21.11.2019
    Podoba mi się, ładna metafora.
  • Powrót_Beletry 21.11.2019
    Dziękuję ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania