-

--- przerwa techniczna ---

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 15.12.2017
    muskana nieustępliwym dotykiem
    burzy łaknęła - najbardziej to do mnie przemówiło, dotyk jak błyskawice muskające niebo, zwiasujace burzę.

    Przepiękny taniec łóżkowy od drżenia, poprzez stadium rozkoszy, aż po sen. Aura ekstazy.
    Drugi i jaki piękny obraz.
    Pozdrawiam serdecznie 5
  • Agnieszka Gu 17.12.2017
    Obraz - ładnie nazwałaś to coś ;))
    Pozdrawiam i dzięki za opinię :)
  • Adam T 16.12.2017
    Trochę męczą koncówki "...ona", "...ana", "...ła". Osobiście przebudowałbym wersy, żeby tych końcówek nie było. Zastanowiłbym się też na inwersjami, bo one nic nie wnoszą poza utrudnieniem czytania.
    Sam treść - owszem - gorąca. Najlepsze erotyki, jakie tu czytalem, były dziełem kobiet (moim zdaniem). I potwierdzasz tę tezę w całej rozciagłaści.
    Pozdrawiam ;)
  • Agnieszka Gu 17.12.2017
    Ty nawet nie wiesz, jak ja latałam z tym szykiem wyrazów w poszczególnych wersach.
    Wszystko mi pasowało i nie pasowało.
    Czuję się tak, jakbym pisała po omacku.
    Dzięki za opinię. Spróbuje trochę "namieszać", może się zmieni nieco odbiór ;))
    Pozdrowionka :)
  • Canulas 16.12.2017
    Hmmm. WIersz ma dla mnie wymiar dwoisty.
    Podoba mi się od strony doboru słów.
    Zgrzyta mi natomiast zwrotka trzy i cztery, kiedy czytam.
    W sumie, to czwarte nawet nie. Końcóka trzeciej, jakoś mi się ucina. Jakby zaciągnięty hamulec był zbyt mocno.
    Nie wiem. Cieżko mi powiedzieć. Niech ktoś mądrzejszy spróbuje.
    Pozdro, tak w ogóle. Fajnie, że wychodzisz poza swoją standardową serię, że szukasz i próbujesz.
  • Agnieszka Gu 17.12.2017
    "Zgrzyta" powiadasz... Trzecia się ucina?
    Bo to koniec hm... wzlotu ;)
    A poważnie - pomyślę i pomotam trochę.
    Kompletnie nie kumam tego pisania wierszy ;))
    Pozdrowionka :)
  • Anonim 17.01.2018
    Coś pięknego ! Żałuję, że nie zajrzałem wcześniej, ale nie zaglądam na twórczość "dla dorosłych", chociaż takim jestem. Powyższy tekst zasługuję z mojej strony na piąteczkę z plusem ;-) Pozdrawiam !
  • Agnieszka Gu 17.01.2018
    Dziękuję Panu ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania