Poprzednie części2 x Carmen, część 1

2 x Carmen, część 18, ostatnia

Trzy dni później

Myśli, jakie krążą teraz po głowie Carmen, skupione są na pogodzeniu się z mamą.

 

Czy pogodziła się z mamą, dowiesz się z Zeszytu trzeciego mojej książki: Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • BreezyLove 08.05.2015
    Przez cały czas czytałam z napięciem. Wszystkiego się spodziewałam na koniec, tylko nie czegoś takiego. Zaskoczyłaś mnie i to mocno. Zakończenie bardzo dobre, chociaż smutne :( Szkoda, że tak się wszytko potoczyło, ale i tak bardzo się cieszę, ze czytałam tą historię od początku do końca :) 5
  • NataliaO 08.05.2015
    Nigdy nie czytałam tak dobrego zakończenia, pełnego uczuć, powodów do walki, i tęsknocie. Zakończenie smutne ale bardzo na plus. ładnie napisane; 5:)
  • Prue 08.05.2015
    Bardzo interesujące zakończenie. Historia od początku do końca była przyjemna, ładna i wzruszająca. Ode mnie 5
  • Kamelia 08.05.2015
    Czytałam od początku i mogę powiedzieć tylko jedno.-To była po prostu wspaniała historia.Wzruszająca.Piękna. Co powiesz na czwóreczkę? Hahahha. Jeszcze czego.Ja mogę dać ci jedynie piątkę. Żadnej innej oceny..-A dlaczego? Bo nie można dać wyższej. :)
  • Majeczuunia 08.05.2015
    Kolesiowa! Babcie mu zabiłaś, Mateusza wysłałaś za morze, a teraz jeszcze Carmen. Nie! To nie miało się tak skończyć! Ta historia była jedną z najlepszych, jakie czytałam na tej stronie. Wzruszająca, piękna. Zasługuje na 10, ale niestety muszę dać jedynie 5 :( Będę tęsknić za tym opowiadaniem :)
  • Angela 08.05.2015
    Dlaczego???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Carmen zasługiwała na to by być szczęśliwą.
    Wstrząsnęło mną to smutne zakończenie, chciałabym móc jeszcze przeczytać
    wiele rozdziałów, a tu koniec. Ta 5 jest smutna, bo zabrałaś mi jedno z ulubionych
    opowiadań.
  • KarolaKorman 09.05.2015
    Dziewczynki, jesteście cudowne!!!!! Sprawiłyście mi tyle radości tymi komentarzami, że odpływam :))))))). Dziękuję serdecznie :)
  • Neli 01.11.2015
    Nie, nie, nie. To koniec? Już? Nie wierzę. Nie chciałam kończyć tak pięknego opowiadania... Zakończenie mi się nie podobało. Zdecydowanie jestem za szczęśliwym zakończeniem. Żeby chociaż jedna katastrofa - ta nieszczęsna śmierć babci, ale dwie!?
    Choć złe zakończenie, to pięknie napisane. Wszystko złączyło się w genialną całość. Wow. Pięć zdecydowanie, brawo!
  • KarolaKorman 01.11.2015
    Pięknie dziękuję Neli ♥ Bardzo chciałam poznać Twoją opinię po ostatniej części i cieszę się, że brzmi właśnie tak :)
  • Specific_girl 22.08.2016
    Przeczytałam wszystko, ale że nie lubię przerywać sobie czytania, to stwierdziłam, że skomentuję na końcu.
    No cóż, jak już wcześniej wspomniałam, pospolita rodzinka.
    NIe polubiłam matki, dla mnie była samolbna, chamska i wredna, aczkolwiek nie wiem dlaczego, moim zdnaiem nie kochałął swojego dziecka. Owszem Carmen nie była normalnyym dzieckiem, ale to tylko za jej sprawą, bo gdyby pozwalała jej mieć znajomych i robić co chce, to nie miałaby wymyślonej siebie. Ojciec starał się poprawić stosunki na końcu, ale probemem była Marta i to jej powinien pilnować. On też był problemem, bo nie widział tego, co działo się w domu przez tyle lat. Zamykać dziecko w pokoju, to chorę. Żal mi babci, bo ona była taką ostoją.
    ie rozumiem końcówki. Czy Carmen zmarła? Aczkolwiek straciła wszystko, na czym jej zależało, a to matka była psychicznie chora, a nie ona.
    Piękny tekst, wzruszający i przeszywający. Nie mogę się skupić i pisać logicznie, więc już dalej nie piszę, wielkie 5 ode mnie :)
  • KarolaKorman 23.08.2016
    Pięknie dziękuję za Twoją opinię i tyle miłych słów :) Podziwiam zapał i przeczytanie całości za jednym zamachem, to dla mnie wielka nagroda i motywacja :) Zawsze cieszy mnie, kiedy ktoś odgrzebuje moje stare teksty. Miałam wtedy więcej czasu i więcej pisałam. Teraz udaje mi się sklecić krótki tekst na NS albo jakieś drabble, dlatego tym bardziej dałaś mi powód do radości :D Co do pytania, to tak, bohaterka umiera :( Serdecznie pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania