Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

50 pierwszych randek (#1)

"Po jaką cholerę w ogóle ja jej o tym powiedziałem?" Zadaję sobie to pytanie w głowie trzeci raz z rzędu. W akompaniamencie ciszy, która zapadła między nami, przełykam szorstko ślinę po wyschniętym gardle. Jej jasnobłękitne oczy wciąż bacznie wpatrzone we mnie. Oczekują odpowiedzi, argumentów, alibi czy cokolwiek, co rozładowałoby tę sytuację. Pociągnęła mnie za język to fakt, oddałem się jej urokowi i palnąłem prosto w twarz. Teraz przydałoby się jakoś z tego wyjść bez szwanku. Podnoszę do ust filiżankę czarnej kawy, upijam głębszy łyk, by znów nie zaschło mi w gardle i przechodzę do obrony.

— Zauważ, że w dzisiejszej dobie korzystamy z usług profesjonalistów na co dzień . Na przykład, gdy zedrą nam się buty, udajemy się prosto do szewca, by wymienił nam fleki. Jeżeli chcemy mieć elegancką fryzurę na bal, korzystamy z usług fryzjerów. Kobiety korzystają z usług kosmetyczki, by wyglądać pięknie i zadbać o cerę. A gdy rozpruję Ci się płaszcz, zaniesiesz go do krawca. Dlaczego więc, gdy potrzebuje doznać chwili uniesienia, nie miałbym skorzystać z usług kurwy? Przecież za profesjonalizm się płaci.

Nic nie odpowiedziała, bez żadnego grymasu na twarzy zerknęła na zegarek, podniosła torebkę, przegrzebała ją jakby szukała drugiego dna. Pokręciła głową z niedowierzaniem, markocąc coś pod nosem, że musi już wracać do domu. Nie zatrzymywałem jej, wyszła bez pożegnania. Lekkim skinieniem ręki zawołałem kelnerkę i poprosiłem o rachunek.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Klaudunia 04.01.2020
    Podoba mi się, jest takie prawdziwe. Ten moment, kiedy jest trudna sytuacja i nie wiesz, co powiedzieć : )
  • A. Charyło 04.01.2020
    Dzięki
  • indri 04.01.2020
    Gdzie masz dzisiaj szewców? To już rzadkość. Buty wyrzuca się i kupuje nowe.
  • A. Charyło 04.01.2020
    indri Czepiasz się szczegółów. A szewcy mają się bardzo dobrze, akurat dzisiaj zaniosłem buty do jednego z nich.
  • indri 04.01.2020
    A. Charyło więc piszę że rzadkość. Ci nieliczni mają się dobrze, ale większość zbankrutowała.
  • A. Charyło 04.01.2020
    indri Zgadzam się, że konsumpcjonizm wyparł wiele zawodów z życia codziennego. Ale jak mam buty zimowe, które potrzebują tylko drobnej naprawy, a wydałem na nie dużo pieniędzy w tamtym sezonie to wole iść do szewca, niż do sklepu. Może jestem staroświecki, albo po prostu przedsiębiorczy.
  • indri 04.01.2020
    A opko nawet dobre, piątkę daję, przypomina mi wczesnego sensola w chwilach normalności.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania