8 marca

przeczytane - skasowane :)

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • wolfie 08.03.2015
    Świetny wiersz, idealny na dzisiejszy Dzień Kobiet! :) Ode mnie 5 :)
  • NataliaO 08.03.2015
    Idealny. Najlepszego kobietko :) Dam 5
  • KarolaKorman 08.03.2015
    Najlepszego Natalia i wszystkim innym niewiastom również :D
  • Neli 27.03.2015
    Bardzo fajny wierszyk. Ode mnie 5 ; )
  • comboometga 24.10.2015
    Ładny i ciepły, należy się 5 bez gadania :)
  • KarolaKorman 24.10.2015
    Dziękuję :)
  • Robert. M 29.06.2017
    Z takich właśnie drobnostek utkane jest wielkie szczęście, objawia się ono w każdym momencie. W poszczególne dni macie praktyczne przykłady przywiązania, w postaci wyręczania w czynnościach domowych wspieraniu słowem, co ułatwia życie. To pozwala uwierzyć, że jesteście najważniejsze, kochane, potrzebne. Ale dopiero, gdy przychodzi taki 8 marca macie namacalne dowód na prawdziwość tej tezy. Dlatego należy kultywować wszelkie święta, imieniny, dni, rocznice, okazje, dzięki temu odrywamy się od rutynowych godzin. Nie ma niczego przyjemniejszego niż świadomość, że ktoś o mnie pamiętał, postarał się, poświęcił czas. Sceptyk powie, że to nic szczególnego, wszyscy tak robią, a wino, czekoladki, kwiatek, przecież w tym nie ma inwencji twórczej. To prawda, ale czy wręczając to ukochanej osobie nie czuje się dreszczyku emocji, czy za tym wszystkim nie stoi coś większego? Czy nie patrzy się na ten kwiatek jak na ten jedyny, niepowtarzalny, który czekał bym przyszedł po niego i zabrał go do jej domu, a ona usadowi go w centrum pokoju i codziennie będzie obdarzać go ciepłym spojrzeniem? Można do wszystkiego podchodzić z rezerwą, tylko ja się pytam czy to nie zaprowadzi do obojętności. A jak wiadomo ona jest najgorsza trzeba, więc być czujnym i ciągle szukać okazji do manifestowania swego uczucia. Kto jednak przeczytał Twoje zaproszenie do czynu, nie może nie poczuć tej wizji, tych całusów, śmiechu, lekkości na sercu. Bo jak to zwykle u Ciebie, nie ma filozofowania, a prosty przekaz, komunikat, który trafia w czułe miejsce, pozostawiając z uczuciem, że naprawdę tak mało trzeba, by mieć wszystko, co najważniejsze.
    Kolejna po Walentynkach okazyjna składanka, którą można wykorzystać przy składaniu życzeń, bądź dołączyć jako wiadomość tekstową na różowej papeterii. Pozdrawiam.
  • KarolaKorman 30.06.2017
    Ja lubię celebrować wszelkie okazje. Jest powód do spotkań i rozmów. Wiele osób twierdzi, że teraz rzadko się ludzie odwiedzają, nie tak jak kiedyś, kiedy rodzina spędzała ze sobą każdą wolną chwilę, weekendy, święta. Może to i racja, ale właśnie dlatego powinniśmy pamiętać o takich wyjątkowych dniach w roku jak urodziny, imieniny czy ogólnopolskie święta: 8 marca, dzień matki, ojca, walentynki. To miłe, kiedy ktoś o nas pamięta, więc i my nie zapominajmy :) Dziękuję pięknie i pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania