,

,

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Violet 07.08.2017
    Troszkę chyba do końca nie zrozumiałam przesłania, ale to chyba dobrze, w końcu to jakieś wyobrażenie. Abstrakcja galerii i wchłoniętej w nią istoty, przytłacza.
    Zawiozą mnie bez kasy, bez łaski i dodatkowych oparła tam gdzie chcę. - zdaje się, że coś trzeba w tym zdaniu poprawić.
    Pozdrawiam.
  • Szudracz 07.08.2017
    Dzięki za wyłapanie błędu. Cieszę się, że zajrzałaś i za trafną interpretację. :) Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 07.08.2017
    Trochę styl tribiowy, ale jednak czytelniejszy. Stworzyłaś fajny, niepokojący obraz. Gratki i pozdro.
  • Szudracz 07.08.2017
    Nie wiem czy to dobrze, że tribiowy, ale cel osiągnęłam. W takim razie nie jest ze mną, aż tak źle. ;) Dzięki :)
  • Dekaos Dondi 09.09.2017
    Wtedy nie dałem komentarza. Czytałem wiele razy. Daje po mojej wyobraźni. Nie wszystko jest takie jednoznaczne. Szkoda, że takie krótkie Pozdrawiam.
    P.S. Miało być: lam czy lamp? Czytałaś opowiadania Daphne du Maurier lub John Wyndham - np ;;Dzień tryfidów'';; , ''Poczwarki''
  • Szudracz 10.09.2017
    Dekaos Jestem pełna podziwu, że jako mój czytelnik pochylasz się nad tekstem i analizujesz go kilka razy. Nie jest jednoznaczny, wyrwany z fragmentu mojego postrzegania obecnych realiów. Postaram się pisać trochę dłuższe formy. :) Lamy zamiast lamp, mogły by pluć na głowy ludzi. :) Nie czytałam tych opowiadań, o które pytasz. Zapiszę sobie na listę książek do kupienia. :) Dziękuję i pozdrawiam.:)
  • Dekaos Dondi 10.09.2017
    Masz racje z tymi ""lamami''. Wszystko zależy od kontekstu. Gdyby jednak pluły z szybkością światła, to nikt by nie przeżył. Tz osoba trafiona. Na pewno niektóre -- D du M-- znasz, chociażby z filmów- np ""Ptaki" "Rebeka"" ""Nie oglądaj się teraz"" itd...
    Niby jak się czyta, to nic się ''nie dzieje'' - ale się wyczuwa, że coś jest nie tak. Pozdrawiam i czekam na więcej. [dd]
  • Canulas 10.09.2017
    https://www.youtube.com/watch?v=1zBqst5AQMw - tu masz Szudracz, jakbyś się chciała zapoznać kapkę wcześniej, przed kupieniem.
    Warto
  • Szudracz 12.09.2017
    Canulas Dzięki serdeczne. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania