Adelaide [PROLOG]

Patrząc na nią widzę osobę, której nie umiem zrozumieć. Czy jest to spowodowane różnicą charakterów?

Ona- przeważnie małomówna.

Ja- katarynka.

Jednak często nie umiem znaleźć tematu- przeważnie w takich sytuacjach, bojąc się tej nieuniknionej ciszy- zaczynam się powtarzać. Mówić coś po raz pięćdziesiąty... wszystko, by złapać jakiś kontakt. Nawiązać te cienką nić porozumienia...

Adelaide- dziewczyna, która po półtorej roku nadal pozostaje dla mnie zagadką.

Czy kiedyś pozwoli mi ją zrozumieć? Tego nie wiem, to zależy już tylko od niej...

Minęła połowa czasu naszej wspólnej wędrówki przez piekło, zwane liceum- po drugiej połowie nasze drogi mogą się rozdzielić. Jestem jednak pewna, że jeszcze długo po naszym rozstaniu będą ją wspominać.

Na długi czas będę pamiętać te zagadkową osóbkę, która pojawiła się w moim życiu 1 września 2016 roku i trwa w nim nadal... wiem, że mogę z nią porozmawiać o wszystkim, a ona mnie wysłucha. W ten swój specyficzny sposób.

Tak oto chce przedstawić wam historię o wyjątkowej dziewczynie, którą z dumą mogę nazwać swoją przyjaciółką…

Następne częściAdelaide [1] Adelaide [2]

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Pan Buczybór 09.12.2017
    Na razie nie oceniam. Czekam na więcej. Ciao

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania