.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Dekaos Dondi 03.10.2018
    Bardzo ładny tekst, ale sorry.. mam problem z interpretacją. Jak coś pomyślę, to wrócę. Pozdrawiam:~)→5
  • Artbook 03.10.2018
    Dzięki Dondi :-) Wracaj i pisz jak leży na sercu ;-) To najlepsze...
    Pozdrawiam!
  • Justyska 03.10.2018
    Nie wiem jakie intencje, dla mnie to wieczorne wyciszenie przy muzyce. Poukładanie sobie wydarzeń mijającego dnia, zharmonizowanie w takt muzyki. Ode mnie 5, bardzo nastrojowo.
    Szczególnie pierwsza strofa przypadła mi do gustu:)
    Pozdrawiam!
  • Artbook 04.10.2018
    Super, bardzo się cieszę, że spodobał Ci się klimat tego wiersza. No i trafnie z tym "wyciszeniem" ;-) Rzeczywiście jesienne wieczory pozwalają na dobry nastrój, a z kolei te chwile odwdzięczają się czasem na poezję...jakoś tak ;-D Pozdrawiam i dziękuje za odwiedzinki!
  • Dekaos Dondi 03.10.2018
    Artbook. To znowu nadinterpretacja. A Ty tak piszesz...zostawiasz nad tekstem przestrzeń...:~))
    1→Jakaś siła, pomaga nam przezwyciężyć lęk, przed pierwszym akordem, zamierzonego działania.
    2→Gwiazdom zaczyna przeszkadzać, swój własny blask. Pragną zakosztować ''normalności''
    3→Gdy człowiek pomyśli o swoim życiu, to czasami płacze ze smutku, ale też z radości. Lub nawet dzieli się tym, z innymi.
    4→Brak wspomnień, to jak sfałszowany akord. Ale jest nadzieja, że muzykę zrodzi sen...
  • Dekaos Dondi 03.10.2018
    Ale Ty tak piszesz*
  • Artbook 04.10.2018
    No i tu Dekaos Dondi pięknie to rozczytałeś, szczególnie bardzo mi się spodobała Twoja interpretacja dotycząca trzeciej zwrotki :-) Dziękuje i pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania