Aktorstwo kobiet

Kobiety cały czas udają, grają dziesiątki, setki ról i to tak znakomicie, że facet nie jest w stanie ich wyczuć i wykryć.W tym graniu są takie prawdziwe, takie naturalne i za to powinny dostać oskara za najlepszą rolę damską.Aktorstwo masz wszędzie:w łóżku, w czasie kłótni, kiedy toczy ze ślepi fałszywe łzy, po prostu w każdej możliwej sytuacji i nawet wtedy gdy cię opuszcza to też gra i o tym też nie wiesz, bo cię okłamuje, że "musicie od siebie przez jakiś czas odpocząć" no i dodaje, że "jesteś wartościowym mężczyzną na którego ona nie zasługuje" a ty w to naiwnie wierzysz a tak naprawdę w czasie tej "przerwy" ona skaka po drągalu nowego fagasa i żali mu się jaki jaki ty jesteś cham, prostak, brutal i w ogóle wszystko co najgorsze.Mijają dni, tygodnie, miesiące a ona się nie odzywa, nie odpisuje na smsy, nie odpowiada na telefony, aż któregoś dnia wchodzisz na jej fejsbuka na której liże się z tym nowym fagasem.Jesteś przygnębiony, przybity, nie masz ochoty żyć, dopada cię handra, depresja, wpadasz w nałóg alkoholowy i przepijasz całe swoje pieniądze a potem swój dom i stajesz się żebrakiem.Dla paru groszy i butelki jabola jesteś w stanie zrobić najbardziej podłą rzecz jaką możesz sobie wyobrazić, aż w końcu zadłużasz się u mafi i skazujesz się na wyrok śmierci, który zostaje wykonany parę miesięcy później na wysypisku a twój martwy odwłok staje się bankiem narządów dla chorych i potrzebujących.Przynajmniej na coś mogłeś się przydać, choć bardziej przydałbyś się żywy i silny dla tych wartościowych kobiet, które jeszcze zdołały się uchować przed zabójczą machiną zmiękczającą mózgi, bo przecież tego kwiatu było pół światu(no dobra ćwierć światu)a ty poświęciłeś życie i zdrowie dla pierwszej lepszej cizi, która jest gatunkiem pospolitym i najczęściej spotykanym i tak tą frajerską postawą naprawdę zasłużyłeś na pójście pod nóż.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Oia 21.01.2017
    No cóż tu powiedzieć... kobiety się nie wybiera. Mi się podoba, bo opowiada prawdę o nas, nikczemnych kobietach :P Ode mnie masz pięć.
  • Freya 21.01.2017
    W sumie dosyć ciekawe przemyślenia, pomimo że są przejaskrawione swoistą ubogą prostotą myśli.
    Spróbuj dopracować zapis technicznie tzn.
    - spacje pomiędzy zdaniami
    - akapity i teges tzn. inne rzeczy Pzdr ;)
  • persse 21.01.2017
    O kurde XD umieram. Ah ta nastoletnia milosc.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania