*

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • sensol 11.11.2018
    nie zachwyca
  • 00.00 11.11.2018
    sensol Nie musi.
  • Canulas 11.11.2018
    Zestaw zdań obok siebie, mających wytworzyć specyficzny obraz. Jako próba utworzenia w myślach czytnika stosownego wrażenia nawet i się sprawdza, ale jako tekst do niczego więcej nie prowadzi. Ot, wyświetla obraz.


    "W drugim zatęchłym pomieszczeniu żarówkę przepalił mrok. W jego wnętrzu skrywa się zakurzona pajęczyna. Długonogi zdechł z głodu, korpusy ślepych much leżą pod ściną." - to mi się podoba od estetycznej strony, jednak na całość nie umiem patrzeć inaczej, niż na ćwiczenie.
  • Szudracz 11.11.2018
    Canulas Tak, jest to tylko pewna wyłamana scena, rodzaj ćwiczeń. :)
    Dzięki. :)
  • Gregor 11.11.2018
    Szudracz masz drugie wcielenie? Ciekawa sprawa ile tutaj ludzi jest zdublowanych. oD
  • 00.00 11.11.2018
    Gregor Tak, przechodzę metamorfozę. Tamto zostanie nieaktywne. Ile jest takich kont, nie wiem.
  • Dekaos Dondi 11.11.2018
    Gdybym nie wiedział czytając... ten tekst, to chyba by mi coś podpadło?→ 00.00 -Tak symbolicznie: na miedzy, między dniem a nocą. Różnie można rozumieć:) Tekst na Tak. Pozdrawiam
    Zamki zakleszczyły drzwi. Bezpiecznie szukając wyjścia zwolniła oddech?
  • 00.00 11.11.2018
    Dekaos Co by Ci podpadło? ;) ,,Miedzy piekłem, a niebem'', takie skojarzenie z Twoim pomiędzy. ;)
  • Dekaos Dondi 11.11.2018
    No np: ''spijają krople z szyb, zabarwiając je ciepłem na czerwono'' / "korpusy ślepych much leżą pod ściną"
    Chodzi o... no właśnie.. o to ''coś'' - co trudno zdefiniować :~)) Ale z drugiej strony łatwo mówić , skoro wiem.
    A film widziałem. Dwa razy. Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 11.11.2018
    P.S. Twój Żal mi się podobał bardzo. A nie wiedziałem wtedy.
  • 00.00 11.11.2018
    Dekaos Dobrze, że nie wiedziałeś. ;) Czy to trudno zdefiniować, myślę że nie. Amatorskie podejścia do słowa pisanego i tyle, nic nadzwyczajnego. :)
    Również pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania