.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 17.10.2017
    ...znalezionych na strychu serca... cudne. Te poddasza życia kryją w sobie tyle tajemnic, a my jesteśmy odkrywcami naszych przeszłych czasów. Tęsknimy w dobrym sensie, bo tylko tak należy wracać. Miłego 5:)
  • Anonim 17.10.2017
    "odkrywcami naszych przeszłych czasów" - to prawda :-) Dziękuje za wartościowy komentarz pasja :-) Pozdrawiam !
  • KarolaKorman 17.10.2017
    Piękne słowa :) Czy ktoś, kiedyś odnajdzie nasze albumy i tak będzie opiewał? 5 :)
  • Anonim 17.10.2017
    Dzięki Karola :-) Kiedyś ktoś mi powiedział, że jak tęsknię za starymi, dobrymi czasmi, to żebym zajrzał do albumów... prawda jest tak, że to co na zdjęciach, to jedno, a to co w umysle i w sercu to drugie...
    każdy z nas ma dużo pozostałości...
  • Artbook piszesz cholera naprawdę świetnie. Masz równy poziom, trzymasz fason we wszystkich wierszach ( przynajmniej tych które dotąd czytałem), jeśli nawet trafi się coś słabszego, to i tak nie ma się czego wstydzić. Tu pojechałeś wysoko, podoba mi się bardzo. Pozdrawiam
  • Anonim 18.10.2017
    Dzięki Maurycy za te miłe słowa :-) Fajnie napisałeś. Przybiłbym Ci piątkę, niech zatem leci do Ciebie taka wirtualna ;-) Pozdrawiam !
  • Tina12 17.10.2017
    Myśle, że każdy z nas kiedyś wróci do starych zdjęć. Tych tradycyjntch czy elektronicznych ale pełnych wspomnień. A ostatni wers cudo.
  • Anonim 18.10.2017
    Tina12 z podziękowaniem :-) Tak masz racje, wraca się do starch zdjęć. Tam zatrzymał się czas. Fajnie jest czasami wrócić do takiego albumu ;-) Pozdrawiam !

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania