***

***

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Magda1906 29.04.2016
    Pięć
    Jak rozumiem to ma być wiersz o umieraniu i o tym co zostanie po nas po śmierci w grobie?
  • Neurotyk 29.04.2016
    Magda, o drodze, jakiej Ty pomyslisz:)
  • Magda1906 29.04.2016
    Neurotyk
    Aha
  • Rasia 29.04.2016
    Przez ostatni wiersz przyszła mi do głowy bardzo drastyczna interpretacja, więc może nie będę jej tutaj przytaczać. Jasne, zawsze mówisz, że można wiersze odbierać dowolnie, ale tym razem zachowam odczytanie dla siebie. W każdym razie spodobało mi się wykorzystanie gry słów, choć z początku wiersz jakoś specjalnie mnie nie przekonał, głównie przez swoją chaotyczność. Ostatni wers nadał mu jednak aż nadto sensu, zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 29.04.2016
    Rasiu, jestem ciekaw Twojej interpretacji drastycznej :)
  • Rasia 29.04.2016
    Tym razem jednak musisz powstrzymać swoją ciekawość :)
  • Neurotyk 29.04.2016
    Rasia :/ Może masz racje, bo już się zaczynam Ciebie bać :)
  • alfonsyna 30.04.2016
    Ciekawa gra słów, szczególnie w przypadku "ludz-kości". Też mnie nachodzą drastyczne interpretacje, głównie dzięki żuchwie w ostatnim wersie, ale koniec końców - wszystko jest drogą, zmierzaniem do jakiegoś celu, często depcząc w międzyczasie wiele drobiazgów, czy to celowo, czy przez przypadek. Nie każda droga musi być przyjemna, ale często jest jedyną możliwą. 5.
  • Neurotyk 01.05.2016
    alfonsyno, dziękuję za komentarz i refleksje :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania