Analiza kanału YouTube - JET Crew

Na kanał JET Crew natknąłem się stosunkowo niedawno. Istnieje on od 2011 roku i ma już prawie milion subskrypcji. Kanał prowadzony jest przez Polaka Tomasza (niestety, mojego imiennika) i Australijczyka Benjamina mieszkających w Melborune.

 

Na czym polega istota kanału? Benjamin i Tomasz prowadzą kilka serii ,głównie reakcje na jakieś idiotyzmy typu Gracjan Roztocki albo Sexmasterka, spróbuj się nie zaśmiać challenge czy questions and answers. Nagrali też chyba z dziesięć filmów o tym jak Australijczyk stara się mówić po polsku. Podczas filmów przez cały czas śmieją się jak głupi do sera, przeklinają, a nawet obrażają siebie nawzajem. Do tego filmy są chaotycznie zmontowane, tak, że czasem ciężko się to ogląda. Prezentują najbardziej kretyński poziom humoru, jaki tylko może być, choć są już w takim wieku, że mogliby zakładać rodziny. Benjamin cały czas robi głupią mordę, a Tomasz, zdarza się, beka na odcinku. A przecież to może i pewnie jest oglądane przez dzieci!

 

JET Crew nagrali też kilka piosenek. Oto ich tytuły:

 

-Ku**a

-Pierogi

-Look At My Pączki

-Nie Znam cię

-Jajecznica Ze Szczypiorkiem

-Gainz Bro (Coco Parody - O.T Genasis)

-whereismypieku**a (diss na Frosty'ego)

-Anything For Views

-A Na Ch*j

-60 Words Of Sex

-Craze Mi Liże

-Mam To Gdzieś

-Oeuf (Terrorist Remix)

-I Eat Shit

-Pokemon Go

-Pyciąg Song

-RTS

-Straight Outta Bydgoszcz

-Nie To Samo

-Jestem Gejem

-Bigos Gang

-Sexmasterka Disstrack

 

Podsumowując, JET Crew to tylko jeden z dziesiątek kanałów demoralizujących i ogłupiających młodzież. Nawet, jeśli oglądającym ich Australijczykom pozwala się bliżej zaznajomić z polską kulturą, to jest najgorszy możliwy sposób przedstawienia im tej kultury.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • indri 29.12.2019
    Niestety, ale takich dziełek obrzydzających Polskę jest wiele. Ostatnio obejrzałem sobie film Ścigany z 1991 roku (wersję kinową, bo wiem, że kiedyś był dobry serial) i w filmie jest scenka (bohater filmu pochodzi z Chicago i tam rozgrywa się większa część akcji), w której policja łapie Polaka handlującego narkotykami. Pokazane jest ujęcie obrazu Matki Boskiej, krzyżyka, polskiej flagi i figury Jana Pawła II, a aresztowany wypowiada kwestię po polsku, jedyną w całym tym amerykańskim filmie, żeby nie było żadnej wątpliwości że to Polacy - katolicy są największym złem. Polak przedstawiony jest też jako donosiciel, zdradzający ściganego przed policją.
    Tutaj link do tej scenki, obejrzyj:

    https://youtu.be/61p7JNaq8IY
  • Pamiętam to, widziałem Ściganego z Fordem dobre kilka lat temu.
  • JamCi 29.12.2019
    Mnóstwo błędów w tekście. Popraw. Treści nie oceniam.
  • Możesz je łaskawie wzkazać?
  • JamCi 29.12.2019
    Znowu mówisz o młodzieży per "oni" więc albo masz koło 50tki albo wziąłeś czyjąś pracę.
  • Nie wziąłem niczyjej pracy i nie mam 50-tki. Gdzie pada słowo *oni*?
  • JamCi 29.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka mówisz o młodzieży w trzeciej osobie.
  • JamCi 29.12.2019
    Spacje przed znakami interpunkcyjnymi albo brak spacji przed myślnikami. Ty takich rzeczy nie robiłeś więc raczej kopia z kogoś, kto te błędy popełnia.
  • JamCi no tak, a co, mam mówić *my* o ludziach, którzy oglądają to barachło? Zresztą 19 lat to de facto już nie młodzież, jestem dorosłym człowiekiem
  • I gdzie ty widzisz te spacje przed znakami interpunkcyjnymi? Chyba raczej po jak już
  • JamCi 29.12.2019
    Przed też, sprawdź sobie tekst zanim wrzucisz.
  • JamCi 29.12.2019
    Benjamin i Tomasz prowadzą kilka serii ,głównie reakcje na jakieś - tu na przykład
  • No to raz tylko się zdarzyło
  • JamCi 29.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka no to se popraw.
  • JamCi 29.12.2019
    Pułkownik Marian Bońka jeszcze spacje po myślnikach na masę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania