Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

andrzej killer

Rzecz dzieje się w święta rodzina uśmiechnięta a on znowu depcze po piętach , jest i się czai jest jak killer z Somali , wszyscy w domu jak by już pijani i on wpada z drzwiami wujowi zenonowi wyjebał z bani , ajj karamba ciocia krzyczy ale umiera z nożem w piczy ,mały Antoś oknem wyjebał ze strachu spadł koło piachu piszczele mu przebiły płuca a w domu ciocia ela w koncie kuca marian sąsiad krzyczy co tak spokój mój zakłóca , a Andrzej w net nożem go rzuca , bierze Andrzej szklanke w renke i przebija wujkowi nerke , ciocia Henia dostaje w glowe szpadlem na nic jej ćwiczone przez lata karate , Andrzej zabójca nie zostawia żywej istoty i ma wyjebane w jakieś kłopoty finansowe bo odjebał cioci Eli głowę , mówi tacie ściągaj gacie teraz będę brał cie od tyłu ,i jak dobrze ci pedrylu zapytał Killer Andrzej, jest konsekwentny w działaniach i nie pierdoli sie w zadaniach ,wiec uważaj na siebie bo cie może i on odjebie...

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Canulas 26.10.2018
    Przeczytałem kawałek. Oceny nie stawiam, ale widzę to na 2,5
  • Pan Buczybór 26.10.2018
    suabe

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania