...

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Enchanteuse 07.04.2017
    Ciekawego bohatera sobie wybrałaś :). Język masz też fajny, czyta się lekko i przyjemnie, w sam raz jak na takie "anegdotki z życia".
    Tylko parę uwag interpunkcyjnych:

    " Nasz senior z racji wieku, 24 lat zupełnie zawładnął naszymi sercami, kochamy go bezgranicznie"
    Zamiast przecinka przed "24" i "kochamy" bardziej pasuje myślnik (lub nawias w tym pierwszym przypadku)
    "No, matko jaszczurko!" - tu chyba niepotrzebny przecinek
    "gamoń nie dość że opchnął" przecinek przed że
    "Na żebrach, aż mu się sierść układała pionowo." bez przecinka
    "Wył i wściekał się, o takie potraktowanie" - jak wyżej
    "O godzinie dziewiątej, obudził nas Laki" - j.w.

    Pozdrawiam i życzę weny :)
  • athame 08.04.2017
    Taki to pieskowo-koci los. Mój kuzyn, tata Asi ma również zwierzyniec. Znalazł sunie w lesie,( a moze jego mama znalazła). Przywiązał jakiś dobry człowiek łańcuchemdo drzewa i zostawił. No i Wicio ma sunię, Rozmawia z moją żoną przez internet i mówi. Suka cieczki dostała. A moja żona mówi.Nie cieczki tylko okresu i nie suka tylko żona. Wicio mało nie spadł z krzesła. A jego żona pyta. Co cię tak rozbawio. Na szczęście nie powiedział. Pozdrawiam, twoja historia bardzo fajna :)
  • Pasja 09.04.2017
    Obrazek fajnie przedstawiony. Najbardziej podobają się witraże malowane niuchaczami. Pozdrawiam ciepło 5
  • KarolaKorman 09.04.2017
    O pieskach i kotkach uwielbiam czytać, a ty o nich tak ciekawie piszesz, 5 :)
    Zarzucono mi w którymś opowiadaniu, że napisałam o osiemnastoletnim psie - teraz będę wołać cię na ratunek, jak ktoś znowu się przyczepi - ludzie nie wierzą :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania