.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • MaraJ 03.08.2015
    Ciekawe, ciekawe... Nie kłam wiem że mnie zdradzasz. Tu jest błąd, bo powinno być: Nie kłam! Wiem, ze mnie zdradzasz. Ale i tak 5
  • Anonim 03.08.2015
    Spacjalnie tak napisałam, żeby zaznaczyć szybkość z jaką mężczyzna mówi ;) Przecinka nadal nie bedzie, ale postawię wykrzyknik XD Dzięki :*
  • Senezaki 03.08.2015
    Kiedyś moje ulubione anime... Postaci nie lubiłam, ale mi się tutaj spodobała :D Pińć.
  • Anonim 03.08.2015
    Dziękuję ;)
  • Autor Anonimowy 06.08.2015
    Wybacz, że zaglądam tak późno, ale ostatnio prawie mnie tu nie było. A teraz zupełnie odjęło mi mowę, nie żartowałaś z tą dedykacją. Nie masz pojęcia jak mi miło.
    Co do samego tekstu, naprawdę mi się podobał i przyznaję szczerze, że Twoje teksty pod względem estetycznym są jednymi z lepszych na tej stronie. Aż chce się czytać tak zadbane opowiadanie.
    Ale żeby nie było - treść też jest niebanalna, ciężka i zmuszająca do pewnego rodzaju refleksji, bo podejmujesz temat przygnębiający, z nutą nadziei, która zapewne gdzieś się tam kryje. A ja takie teksty zdecydowanie lubię.
    W pierwszym fragmencie powtarza się zwrot "Jak zwykle"; w ostatnim "Nie miałam" - nie wiem, czy te powtórzenia są celowe, tak tylko zwróciły moją uwagę.
    Ah, i jeszcze ostatnie zdanie, które zaczyna się od "chcę", to nieco wybiło mnie z rytmu. Całość jest pisana w czasie przeszłym i jakoś mi się to gryzie. Ale to tylko taka mała uwaga, z którą można się zgodzić lub nie.
    Postaram się jeszcze dzisiaj przeczytać kolejne części, ciekawi mnie w jaką stronę zwróci się ta historia. I zostawiam całkowicie zasłużone 5, bo nie mogę się napatrzeć na tak dobry tekst ;)
  • Anonim 06.08.2015
    AjAj, dziękuję, że zajrzałaś XD Aż mi teraz mowę odjęło :D Dziękuję za taki miły komentarz :*
    Co do błędów - powtórzenia nie są celowe, musiałam to przeoczyć, za co przepraszam! Poprawię się ;)Cieszę się, że ci się podobało! Poza tym - oczywiście, że nie żartowałam z dedykacją ;)
  • Prue 06.08.2015
    Lubię takie problematyczne opowiadania. Dam 5
  • Anonim 06.08.2015
    Prue, a czasem już tego nie czytałaś? XD
  • Prue 06.08.2015
    No. Właśnie przyuważyłam, bo sprawdziłam ile ma rozdziałów.
  • Anonim 16.08.2015
    "jej strach i nienawiść" - jej niepotrzebne.

    "nią, martwym wzrokiem." - bez przecinka. Martwym? Może być pustym, czy coś, ale martwym... chyba że to zombie?

    "Przetarła, mokre od łez policzki." - bez przecinka

    Co do tego "nie kłam, wiem, że mnie zdradzasz" - żeby uchwycić szybkość mowy to raczej usunąłbym wszystkie znaki przystankowe i interpunkcyjne.

    Co do rozdziału - zauważyłem, że (znów) robisz z ojca kogoś, kto bije, terroryzuje rodzinę, jest tym złym.Tutaj jednak dodałaś do tego matkę (chyba że źle zrozumiałem, ale wydaje mi się, że ona też chleje). Nie pogardziłbym motywami ich rozpicia, ale mogę przyjąć za informację, że tak jest i coś na to wpłynęło.

    Co do motywu szkoła, ucieczka od życia - w porządku, klasyk, ale nie bezczelny czy banalny. Życiowy nawet. Nie oceniłem części, ocenię całosć.
  • Anonim 16.08.2015
    Nie ja robię z nich pijoków, tylko autorzy anime XD Pozostałam w ścisłej współpracy z anime ;)
    Co do błędów "nie kłam, wiem, że mnie zdradzasz" - właśnie na początku było bez znaków interpunkcyjnych, ale stwierdziłam, że może faktycznie wersja MaraJ będzie lepsza, ale już wiem, że jednak nie XD
    Dzięki, poprawię resztę błędów ^^
  • Anonim 16.08.2015
    Ale takie wybierasz tematy ;D Więc coś w tym jest.
  • Anonim 16.08.2015
    Chyba po prostu dobrze się w nich czuję, ale nie wychodzą tak jakbym chciała :/ Ucz mnie miszczu! :D
  • Anonim 16.08.2015
    nie jestem specjalistą od relacji rodzinnych xD Raczej AutorAnonimowy mogłaby Cię uczyć w tej kwestii, budowania patologicznych uczyć itd., patrząc jak to zrobiła w ostatnim opowiadaniu :)

    Sorry, że tak wolno czytam, ale w pracy jestem, a chcę mieć jak najświeższe odczucia l;D
  • Anonim 16.08.2015
    Spoko, pracuj lepiej, a nie XD A przeczytałam jednym tchem "Zbrodnie Ikara" żeby trochę się podszkolić, ale pod koniec miałam w głowie jedno, wielkie "WOW! :O" :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania