ANIMASY OD IGNIS: Końcówka anime "InuYasha" :D

"InuYasha" było to pierwsze anime, które obejrzałam. Nie będę ukrywać, że strasznie niechętnie zabrałam się za tego tasiemca, jednak dziś jest to moje ulubione anime. Zarysuję Wam nieco fabułę, gdyby ktoś zapomniał. Anime opowiada o Kagome Higurashi - licealistce, która pewnego dnia zostaje pochłonięta przez pewnego potwora do ery Sangoku. Najciekawsze jest to, że monstrum porywa ją przez studnię T.T Postać ta, wydaje się być tu blondynką (chociaż ma czarne włosy). Jest straszną niezdarą. W każdym odcinku przewróciła się co najmniej 5 razy. Ale powracając do fabuły, w tym nieznanym świecie poznaje pół człowieka - pół youkai - InuYashę, youkai - Shippo, łowcę youkai - Sango oraz pewnego zboczeńca - Miroku. Cała seria wydała mi się bardzo lekka. Pojawiło się wiele skandali i zabawnych scen. Poza tym kłótnie między bohaterami były w większości głupie i bezpodstawne. Ogółem akcja skupia się na walce z tymi potworami, życiu InuYashy i Kagome oraz ich nieszczęśliwym romansie. No, ale do rzeczy. Końcówka anime mnie zaskoczyła, jednak pasuje mi takie zakończenie. Zawiodło mnie tylko to, że anime nie objęło dalszych losów kochanków. Ale nie było to najistotniejsze.

 

Postaci: 8/10

Grafika: 7/10

Fabuła: 9/10

Muzyka: 9/10

 

Anime warte obejrzenia :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • NataliaO 27.06.2015
    Oglądałam, bardzo fajne. 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania