Anonimowi użytkownicy Opowi

#1 Dzień z życia hejtera

Wstaje wczesnym rankiem, o jedenastej. Wyspany, ale wkurzony, na przykład na pogodę za oknem. Włącza komputer. Denerwuje go powolny start Windowsa. No i jeszcze hasło trzeba podać, a jak zwykle zapomniał. W końcu otwiera przeglądarkę. Wreszcie nadszedł czas hejtowania.

 

Wiadromosci.pl

 

Nie ma to jak zacząć dnia od przeglądu informacji ze świata. Najlepiej od razu przejść do polityki i z anonimowego konta podenerwować fanów jednej partii. Potem jeszcze zacząć najeżdżać na kilka innych, żeby jak najwięcej osób się wpieniło.

 

Puderek.pl

 

Teraz można przejść na forum dla kobiet i powypisywać bzdurne komentarze, nie znając się na rzeczy, podogryzać paniom w kwestii urody i wspomnieć o głupocie feministek.

 

Spiort.pl

 

Idealne miejsce na hejtowanie całych drużyn i konkretnych piłkarzy, najlepiej z kilku kont jednocześnie. A ile różnych sportów, tyle kibiców. Jest co robić i kogo wpieniać.

 

Filmleb.pl

 

Tutaj fanbojów filmów i seriali nie brakuje. Nie ma to jak pohejtować te wszystkie produkcje, których nie ma się czasu oglądać. W końcu trzeba przez cały dzień ostro zapierdzielać.

 

Opowi.pl

 

I na końcu… Która to już godzina? Ciemno za oknem. Zieeew…. Wrodzona natura hejtera nie pozawala mu zasnąć. Trzeba poobrażać kilku autorów, powypisywać wulgarne komentarze i postawić anonimowe jedynki. Ale to może jutro… Chrrrr….

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • DPW 21.09.2017
    Taka prawda, co poradzisz. Hejterskie śmiecie tym się żywią.
  • Arysto 21.09.2017
    A gdzie wszystkie Hejted? To odbiera wiarygodności tekstowi :(
  • Radeks 21.09.2017
    Hejtuję to

    p.s.
    dałem anonimową jedynkę
  • detektyw prawdy 21.09.2017
    Mysle, ze anonimowe jedynki nie sa powodem zeby tworzyc o nich tekst. One zawsze byly, sa, i beda.
  • Pan Buczybór 21.09.2017
    No tak. Temat może niezbyt ciekawy, ale tekst już owszem. W sumie anonimowe jedynki to żaden problem, a prawdziwych hejterów/trollów już tu nie ma lub póki co nie ma. Nawet Detek się ogarnął...
    Tak czy siak, tekst dobry, więc
    Gratki i pozdro.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania