Anzelm i panowie w sukienkach ( Po przeczytaniu ostatniego utworu utalentowanej dziesięciolatki,Freji)

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • detektyw prawdy 16.03.2017
    LOL
    nie mam slow
  • athame 16.03.2017
    Co to LOL? Dobrze? Źle?Ja nietutejszy.
  • Stern 16.03.2017
    LOL (laughing out loud lub laugh out loud, „śmieję się na głos”, albo lots of laugh, „mnóstwo śmiechu”) ogólnie oznacza rozbawienie.
    - Wikipedia
  • Freya 16.03.2017
    Wspaniały tekst i to jeszcze na spontanie, karwa, aż nie wiem jak skomentować...
    Tutaj masz problem głównie z tym, że na tym portalu przeważającą siłą są dzieciaki i młodzież... no i jest jeszcze paru pojebuff określających siebie autorytetami. Niewiele osób w ogóle zrozumie, albo nawet nie będzie tego chciało, co o sobie napisałeś...
    Dla mnie twój tekst jest przejrzysty i nawet, a może w szczególności podoba mi się, że wspomniałeś o "gałązce" - fajna sprawa twgl...
    Mam tera bardzo mało czasu na czytanie i pisanie; porobiło się trochu problems, ale też jebnę coś w tym klimacie "jeśli przypadek pozwoli". Serdecznie pozdrawiam. :)
  • Pasja 16.03.2017
    Świetne opisanie powołania slugi Bożego. Pieniądze szczęścia nie dają, ale bez nich źle na ziemi, a nawet do nieba bez nich ciężko się dostać. A tak to bardzo fajny ten kurczaczek i ma charakter niczego sobie. Tak trzymać. Pozdrawiam serdecznie
  • athame 17.03.2017
    Dzięki dla wszystkich. Pragnę dodać, że kiedy piszę o życiu to piszę o sobie. Anzelm to ja. Mam tak na imię, no prawie, a Kruszynka to moja żona. Historia całkowicie prawdziwa. 100%.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania