Apogeum Milczenia

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 24

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (96)

  • Numizmat 09.12.2015
    Pozdro dla kumatych, jak to się dzisiaj mówi
  • Anonim 09.12.2015
    A jednak to zrobiłeś ♡
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Wiesz co? Masz jeden, bo to zaśmiecanie Opowi i chamstwo.
  • Numizmat 09.12.2015
    zraniłeś me uczucia :'(
  • DeadHuman 09.12.2015
    To bardzo dobry... tekst? Utwór? To jest po prostu bardzo dobre i w żadnym razie chamstwo :C
  • Anonim 09.12.2015
    Tak jak tekst popieram, komentarza nie - to było bezczelne, SługoLegionu
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Numi, no to przepraszam, ale po mojemu tak jest. No bo co to ma być, jak nie "zobaczymy, ile ludu się nabierze. No i bua hah hahahahahahahha!". No i niby nie Bitwa, ale trza dać temat taki, jak ona bo "Milczenie", "Cisza", "Nic", "Apogeum ciszy" to słowa nieistniejące w naszym słowniku, prawda? A i nie było kiedy dać, jak nie w momencie terminu na Bitwy, prawda?
  • Numizmat 09.12.2015
    Ja tutaj nikogo nie chcę na nic nabierać, a Tobie chyba brakuje odrobinę luzu i poczucia humoru. Bo jak widzisz, tylko Ty jesteś z jakiegoś powodu niezadowolony.
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Nie chcesz? To po co ta data i tytuł?
  • Numizmat 09.12.2015
    Slugalegionu, nie biorę udziału w bitwie. Nie zgłaszałem się, więc o co ci chodzi? A że jej temat jest ciekawy do interpretacji, to postanowiłem wprowadzić pewien element humorystyczny, jakbyś nie zauważył.
  • Slugalegionu 09.12.2015
    I co z tego, że się nie zgłaszałeś? Teksty można wstawiać i bez tego. Tekst trza było dać przed lub po terminie, a nie wybrać se akuratnie dziewiąty, by se ktoś pomyślał, że to oficjalny tekst.
  • Anonim 09.12.2015
    Slugalegionu w tytule nie ma dopisku Bitwa, weź sie w końcu odpierdol bo już jesteś nudny jak flak
  • Slugalegionu 09.12.2015
    I? Nie każdy dawał, a i każdy mógłby o tym zapomnieć. A gadanie o tej ocenie jest bezsensowne. To zasługuje na jeden już tylko za to, że to tylko spacja. Jaki to ma sens? Gdzie tu jest humor? No, chyba że kogoś śmieszy pusta przestrzeń.
  • Numizmat 09.12.2015
    Dokładnie jak mówi Filip, nie dałem dopisku bitwa, bo absolutnie nie chcę, żeby ktoś to jako taką traktował. I wcale nie zgłaszam pretensji do udziału w niej, ale Sakal oczywiście musiał wszystko wziać na odrobinę zbyt poważnie.
  • Numizmat 09.12.2015
    Tak technicznie rzecz biorąc, to nie była spacja, ale kilkanaście enterów. Edytor na opowi chyba tego jednak nie ogarnął ;)
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Numi, ja tu nawet nie o chamstwie, bo wiadome teksty Filipa szmaty ode mnie nie dostały. To po prostu nic sobą nie reprezentuje i nie rozumiem tego, że można tu dać pięć.
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Tak technicznie rzecz biorąc, to nie była spacja, ale kilkanaście enterów. Edytor na opowi chyba tego jednak nie ogarnął ;) ~ No to kilkanaście enterów. I tak zasługuje na jeden. W moim mniemaniu oczywiście.
  • Anonim 09.12.2015
    Slugalegionu no to dałeś jeden i wystarczy, Twoja sprawa
    a do ocen innych się nie wtrącaj, bo to z kolei ich sprawa
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Nie wtrącałem się i to wy zaczęliście dyskusję wokół mego pierwszego koma.
  • Anonim 09.12.2015
    Slugalegionu no jak jebłeś burakiem tylko z tego powodu, że czegoś nie rozumiesz, to się nie dziw
  • Numizmat 09.12.2015
    Mów co chcesz. Mi się tam podoba moja interpretacja tematu. Jest nieszablonowa, poprawna, i większość potrafiła dostrzec w niej humor. A my nie jesteśmy społecznością zawodowych krytyków, żeby wszystko oceniać tak na poważnie. Każdemu podoba się co innego i każdy może oceniać według własnego widzimisię. Dałeś jeden, spoko. Przy czym jak przy czym, ale tu na ocenie akurat kompletnie mi nie zależy. Chciałem tylko rozbawić lekko niektórych uczestników i myślę, że mi się to udało. A teraz wolałbym, żeby ten temat został już zakończony, bo naprawdę nie ma już nic więcej do powiedzenia.
  • Anonim 09.12.2015
    ja ide srać, znaczy spać, a Wy się tu dalej żryjcie :) Dobranoc ♥
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Ja rozumiem. Uno, parodia tematu. Secundo, brak tekstu odczytuje się nic nie mówiąc, więc mamy "apogeum milczenia". No i fajnie, co z tego? To nic.
    Ech... kiedyś takie teksty zgarniały szereg szmat, a teraz robi się wszystko, by lud się nie starał.
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Dobranoc wszystkim.
  • Numizmat 09.12.2015
    To widzisz tak to jest, jak ja się staram, a ty potem mówisz po pierwszym akapicie, że dalej nie czytasz, bo Ci się imię mojego bohatera nie spodobało.
  • Yūki 09.12.2015
    A jak dla mnie ta kłótnia jest bezsensowna i radzę zakopać topór wojenny! :D
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Wystarczyła mi też reszta tekstu. "Super mega nieograniczenie potężny Maciek(?) rusza ratować cały wszechświat, bo to jedyny reprezentant swej rasy, a ekipy raczej nie ma, bo starczy mu jego obowiązkowo stary statek, który jest właściwie najpotężniejszy we wszechświecie i którym zarządza mega piękna, mądra i sprytna i w ogóle taka naj- sztuczna inteligencja". Tak to można podsumować.
  • Slugalegionu 09.12.2015
    A i staranie się. No tu mnie rozśmieszyłeś. XD Kilkanaście enterów to staranie się? XD Nie no, aż dałbym Ci łapkę pod komem, gdyby się dało.
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Sakal... przesadzasz... ten "tekst" to po prostu 'milczenie' jak mówi tytuł. Te Entery to stuprocentowa cisza. Nie rozumiesz?
  • Numizmat 09.12.2015
    Ja też Twoje teksty mogę zacząć w podobny sposób streszczać. Będzie w tym wtedy mniej więcej tyle sensu co i prawdy, jak tutaj, a wyglądać będzie równie komicznie.
    "A i staranie się. No tu mnie rozśmieszyłeś. XD Kilkanaście enterów to staranie się"? - patrz uważniej na to co czytasz, bo ja nigdzie nie powiedziałem, że tu się starałem.
  • Numizmat 09.12.2015
    Sakal rozumie. Sakal po prostu nie chce przyjąć do wiadomości, że takie coś można ocenić pozytywnie.
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Rozumiem, ale tekst i tak zasługuje na jeden. Nie przeczę, że może to kogoś śmieszyć, ale mnie nie ruszyło, więc dałem jeden. A że przy okazji uraziło, to to powiedziałem. Teraz to ja odpowiadam na kolejne komy pod mym komem, by ktoś mógł mi powiedzieć, że robię burdy.
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Sakal może przyjąć to do wiadomości. Sakal po prostu ocenia to na jeden, bo go to nie śmieszy.
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Coś mi się widzi, że pobijemy rekord odpowiedzi pod komentarzem na opowi xD
  • xnobodyperfectx 09.12.2015
    Sakal po prostu bawi się w Ślepego, ale mu to nie wychodzi.
  • CrazyMaster 09.12.2015
    SlepySlugalegionu? Jak sługa może być ślepy?
  • Yūki 09.12.2015
    A ja bym radziła wszystkim (łącznie ze mną) osiągnąć apogeum milczenia :D Dobranoc!
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Nie, nie bawię się w niego. W moim przekonaniu tekst zasługuje na jeden i je wystawiłem, o co wam chodzi? Spoko, podoba wam się, ale jak to mówią, genialne teksty wzbudzają tylko spolaryzowane opinie.
  • xnobodyperfectx 09.12.2015
    CrazyMaster chyba cie jeszcze nie było, ale rezydował na tym serwisie dobry krytyk literacki, a zwał się ŚlepiecZMetra. (Jakoś tak)
  • CrazyMaster 09.12.2015
    35 odpowiedzi xDDDDDDD Ta jest 36
  • CrazyMaster 09.12.2015
    CrazyMaster 40... Na opowi jestę chyba od lipca
  • CrazyMaster 09.12.2015
    xnobodyperfectx fajne opowiadania xD
  • DeadHuman 09.12.2015
    Jaka miła dyskusja... Jakże kulturalna, taktowna i... Ja pierdolę...
    Równie dobrze możecie gadać do ściany, ludzie. Radziłbym ci, Numizmat, nie wdawać w dyskusje, jakiekolwiek, ze Sługą, bo to skończy się... nie skończy.
    Wystawił jeden? Okej.
    Inni wystawili pięć? Okej.
    Sakal obraził Numizmata? Tak.
    I o co dyskusja?
  • CrazyMaster 09.12.2015
    DeadHuman o to, że wszyscy popierają Numiego, a Sakal się z tego powodu mocno wkurwi*
  • Anonim 09.12.2015
    Ja wiem, że chęć dominacji, bycia w centrum zainteresowania, wyróżniania się wśród tłumu i ratowania każdej "upadłej" duszyczki niczym Konrad jest w zachowaniu Sługi dosyć widoczne od dawna, ale czasami uważam, że ta mądrzejsza część powinna zamknąć usta i osiągnąć "apogeum milczenia" wewnątrz siebie, a nie wypowiadać się. Jest coś takiego jak takt - jest to rzecz, albo sposób wypowiadania się całkowicie zapomniana. Dlatego proponuję się z tym pojęciem zapoznać i stosować, ponieważ negatywne opinie można wypowiedzieć w kulturalny, normalny, stosowny sposób, a nie w sposób, jaki przed chwilą miałam okazję zobaczyć.
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Ktoś właśnie poparł Sakala, albo to hejter xD
  • xnobodyperfectx 09.12.2015
    CrazyMaster a dziękuję, zawierają głęboki przekaz. :D
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Nie, nie wkurwiłem się. Skoro ktoś do mnie coś napisał, to mu odpowiadam. Kiedy ktoś pisze o mnie, to też odpowiadam. I tyle.
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Efria No i jedna ma rację :/
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Kto jest za rozwiązaniem sprawy? 13 osobom się to podoba, 2 nie i koniec. Fenk ju
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Kolejna 5...
  • ausek 09.12.2015
    Tekst sam w sobie świetny, prawdziwy i taki... wymowny :)
  • Anonim 09.12.2015
    Genialne! XD
  • alfonsyna 09.12.2015
    Ale ileż w tym można wyczytać treści... do wyboru, do koloru :)
  • elenawest 09.12.2015
    Numi, ja cię normalnie kocham :-D twoje teksty sągenialne ;-)
  • DeadHuman 09.12.2015
    Gdyby to była bitwa, oceniłbym błędy na 10 pomysł na 10, ale całokształt na 0 XD
    Niemniej, całkiem niezłe :D
  • Rasia 09.12.2015
    Cóż, trzeba przyznać, pomysłowe. Ja nie odczułam tego jako chamskie, właściwie całkiem mnie rozbawiło. Co prawda brakuje paru przecinków, kropek, zdań chociażby, ale... Nie no, zostawiam 5 :D
  • Numizmat 09.12.2015
    No po prostu wiedziałem, że znajdzie się ktoś, kto się przyczepi do interpunkcji! A brak zdań czy choćby ich równoważników to już przecież szczegół! ^^
  • Rasia 09.12.2015
    I to oczywiście musiałam być ja xD
  • Nathaniel 09.12.2015
    Nowoczesne spojrzenie na sztukę, jaką jest umiejętne klikanie w klawisze na klawiaturze. Coś w niczym, tytuł samym apogeum treści, przerost interpretacji nad samą formą. Wyliczać mogę i mogę, niemniej odnosząc się do wcześniejszych komentarzy, komentarz p. FilipazKonopii najbardziej jest oddany moim odczuciom.
  • Numizmat 09.12.2015
    Dzięki :)
  • Ichigo-chan 09.12.2015
    Tekst jest bardzo prawdziwy. Narrator w głowie milknie, czytelnik zagłębia się w fotel i tonie w ciszy. Tytuł sprawił, że przez dłuższą chwilę zawiesiłam wzrok na pustej przestrzeni pomiędzy nagłówkiem a komentarzami. Przypominasz o tym, co w życiu najważniejsze - tej chwili wytchnienia między piekłem a piekłem.
    Styl mnie powalił. Minimum treści, maksimum przekazu. Żadnych zbędnych epitetów tylko cisza, cisza i w końcu jej apogeum - wybuch, koniec.
    Osobiście jestem pod niesamowitym wrażeniem tego, z jaką łatwością wywołujesz u czytelnika emocje.
    Składam gratulacje i wyrazy podziwu, szanowny użytkowniku Numizmacie.

    PS: ładnie? :c starałam się :c
  • Numizmat 09.12.2015
    Ichi kc normalnie za to :P Twój komentarz jest doprawdy świetną interpretacją tego, co chciałem przekazać :)
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Ładnie.
  • Ichigo-chan 09.12.2015
    kc ♥
  • Morelia 09.12.2015
    Tak, zgadzam się z poprzednikami. Niesamowicie proste i porywające zrazem :D 5
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Piękne! Majestatycznie majestatyczny przekaz majestatycznego majestatu w tym jakże majestatycznym majestacie majestatu! 5
  • Niech mój komentarz będzie równie bogaty co treść



    5 :)
  • Numizmat 09.12.2015
    Dzięki ;)
  • Pospolita 09.12.2015
    Nie ma to jak pięćdziesiąt komentarzy pod... niczym. Propsy dla ciebie, Numizmacie xd
  • Numizmat 09.12.2015
    HAHAHA! No patrz, taka sytuacja :D
  • Sileth 09.12.2015
    Numi, jesteś po prostu bogiem. Zdołałeś uzyskać ponad pięćdziesiąt komentarzy i prawie średnią 5.0 pod, nie da się tego ująć inaczej, Apogeum Milczenia. 5 :))
  • Numizmat 09.12.2015
    Aspiracje do bycia bogiem ma tu tylko Sakal, nie ja, ale i tak dzięki za miłe słowa :)
  • Sileth 09.12.2015
    Hah. :))
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Ludzie! Proszę tylko nie róbcie dramy na opowi ;/
  • Sileth 09.12.2015
    Crazy, jesteś prawdopodobnie nowa/nowy. Dramy to tutaj codzienność, ale tak już jest w miejscach, gdzie przebywa więcej niż jeden człowiek. :D
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Sileth od lipca, to moje 4 konto xD i jestem On
  • Sileth 09.12.2015
    I jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Sileth Bywa ;P Nic nie mówię, jedną chyba spowodowałem, ale była malutka xD
  • Slugalegionu 09.12.2015
    No dobrze, napiszę mój kom raz jeszcze, bo sporo ludzi go nie zrozumiało.

    Tekst do mnie nie przemówił. Teraz mogąc przeczytać komentarze widzę, że prawdopodobnie powinien, jednak nie potrafię załapać o co Ci chodziło. Zbieżność daty oraz tytułu opowiadania naprawdę pasowały mi do głupiego dowcipu, ale jak widać się myliłem. No i zgoda, nie było to chamstwo, lecz moim skromnym zdaniem w tytule powinna znaleźć się informacje, że to parodia. "Apogeum Milczenia - Parodia". Zastanawiam się też, jaki miałeś w tym cel. Patrząc po komie Ef, zaplanowałeś to wcześniej. Jeśli jednak celem było tylko i wyłącznie rozśmieszenie innych, to kompletnie inaczej to odebrałem i na dodatek ciągle uważam, że to nie jest śmieszne.
  • CrazyMaster 09.12.2015
    ahhh sakal...
  • Slugalegionu 09.12.2015
    No wybacz, ale nie rozumiem waszej krytyki. :/
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Zgoda, uraziłem Numiego, ale czy koniecznie każdy musiał mi mówić, że ma ocena jest zła, bo nie zrozumiałem pracy?
  • elenawest 09.12.2015
    Slugalegionu tak, każdy musiał ci to powiedzieć, bo sorry za wyrażenie, tylko kretyn mogł jej nie zrozumieć i wystawić taką, a nie inną ocenę...
  • Slugalegionu 09.12.2015
    Ja ją zrozumiałem, ale mnie nie śmieszy. :)
  • Numizmat 09.12.2015
    Elena starczy tego. Mam dosyć tej dyskusji. Każdy ma prawo do własnego zdania i kropka.
  • elenawest 09.12.2015
    Numizmat ok, sorki. Wybacz
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Sakal, nikt nie powiedział, ze jest zła.. Tylko to był ewidentny hejt...
  • CrazyMaster 09.12.2015
    Znaczy, nie powinieneś używać przykrych epitetów
  • Majeczuunia 09.12.2015
    Bezpretensjonalne 5 XD
  • levi 09.12.2015
    Numizmat, komentarzy zebrałeś tyle, że to je można oceniać jako tekst :P
  • Morelia 09.12.2015
    Teraz to bym tytuł zmieniła na "Apogeum wrzasku":P
  • CrazyMaster 10.12.2015
    Masz rację :P
  • Janek XD 10.12.2015
    swietne stary:!!! :D
  • Janek XD 10.12.2015
    A ty gnoju sługo bulionu jesteś gownem i lalusiem, nie umisz nawet zaakceptować czyjegoś zdania tylko pierdolisz jak pierdolisz żeby pierdolic i po chuja to nie mam zielonego pojęcia
  • CrazyMaster 10.12.2015
    Jesteś jakimś pier*****m czy co?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania