.

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • kingkongog 10.12.2015
    Piękny wiersz, uwielbiam takie alegoryczne teksty. Bajeczny (dosłownie i w przenośni) :).
  • Slugalegionu 10.12.2015
    Nawet ładne, ale do tytułu mam zastrzeżenia. (Nie, nie takie, że to chamstwo). Po prostu... no niby mamy tu apogeum, ale jednak mało. :v Lepszego Ci nie znajdę, ale mi nie pasi i dlatego cztery.
  • CrazyMaster 10.12.2015
    Sakal, teraz będziesz ciągle o tym mówił?
    Weź, nie przesadzaj :( Nikt nie jest na ciebie zły (poza Janek XD, ale to jakiś poj**) nie wsominaj już tego, ok?
  • elenawest 10.12.2015
    CrazyMaster podpisuję się pod twoją prośbą ;-)
  • CrazyMaster 10.12.2015
    Zrobiłem parodię tych wydarzeń. Zapraszam!
  • Rasia 10.12.2015
    A mnie się bardzo podoba, jak zwykle zresztą :D Zostawiam 5, Twoje wiersze są dla mnie świetnym przerywnikiem pomiędzy nieprzyjemnymi zajęciami.
  • ausek 10.12.2015
    Dziękuję za komentarze i ''nie komentarze'' :)
  • Anonim 23.12.2015
    No dobra zmieniam zdanie. Ten wiersz przebija wszystko! Ausek drukuję go z twoim nickiem i powieszę na biurku... Można go podpiąć do niego wielość interpretacji, sama zastanawiając się na jego sensem wciąż znajdywałam różne możliwości i wszystkie wydawały mi się pasować, idealnie określając magię ukrytą w twoich słowach i samym kłaniającym się lesie :) Jak to Vasto Lorde dziś powiedział "You made my day"
  • ausek 24.12.2015
    Dziękuję:) Widzę, że w jeden wieczór czytnęłaś moje twory, miło mi. ;)
  • ausek 09.03.2016
    Mam nadzieję, że go sobie zapisałaś Ef :(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania