Apokalipsa.

Żelazne drzwi otworzyły się prężnie... Potężna zawierucha dominowała, nad miastem siejąc, horrendum. Tumany woskowego pyłu walały się po ulicach, a powietrze zrobiło się takie surowe zupełnie pozbawione tlenu. Zaś latarnie przybrały postać garbatych posągów, nawet prawiekowe drzewo nad jednym z miejskich stawów zamieniło się w Sfinksa. Klęska ogarnęła całą aglomerację i wyniszczyła, doszczętnie ludzi, pozbawiając, ich życia. Przecież to Apokalipsa, żywioł, z którym nie da, się walczyć tak było, jest i będzie. Rozpętała się złowroga burza, i połamała wszystkie gałęzie powodując klątwę w przyrodzie. Tyle bogactw natury uległo zniszczeniu. Jednak Bóg nie zapanował, nad tą tragedią nie był, w stanie. Stało się!!!

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Something 07.07.2019
    Bzdurny tekst. Krótki i nielogiczny. Gwoździem do trumny jest interpunkcja.
  • Sisi26 07.07.2019
    Najwyraźniej ty nie wiesz co dane słowa znaczą, już dawno waszymi wrzawami się tutaj nie przejmuję.
  • Sisi26 07.07.2019
    A interpunkcja moja jest w odpowiednim miejscu i wcale nie jest zła, widać jaka u Ciebie jest jak nawet nie wiesz gdzie ma być na prawdę, panoszycie się jacy to mądrzy jesteście a tak na prawdę to wy się ośmieszacie..
  • Sisi26 07.07.2019
    I nie mam zamiaru się tu z wami dochodzić, szkoda lata na jakiegoś wariata.
  • Something 07.07.2019
    Sisi26 Czyli u Ciebie po staremu. :)

    "A interpunkcja moja jest w odpowiednim miejscu i wcale nie jest zła, widać jaka u Ciebie jest jak nawet nie wiesz gdzie ma być na prawdę" - :)
  • Sisi26 07.07.2019
    I tak wiem kto daje mi jedynki, nie mam zamiaru z takimi ludźmi gadać. Adios.Mądry by nie dał.
  • Something 07.07.2019
    Masz rację. Zasługuje to na ocenę niższą.
  • Sisi26 07.07.2019
    Powiadam że mądry by nie dał czyli jedynek tylko więcej, a same takie dziwaki to tak dają.
  • Sisi26 07.07.2019
    Wiesz co nie gadam z tobą mam inne rzeczy do roboty.
  • piliery 07.07.2019
    Podoba mi się. Ubawiłem się setnie. 5
  • Sisi26 07.07.2019
    Dziękuję że tobie się moje podobają miło mi.
  • Canulas 07.07.2019
    O boszzz, 0,5
  • Zaciekawiony 07.07.2019
    Pierwsze trzy zdania nawet obiecujące, potem zjazd.
  • Anonim 07.07.2019
    Tylko 3 zdania zapisane są prawidłowo, jeśli chodzi o interpunkcję.
    Styl bardzo słaby. Tematyka opisowa, ale nijak na mnie nie wpływa. Zupełna obojętność.
    Nie widzę żadnego postępu w Twoim pisarstwie.
  • Sisi26 07.07.2019
    Nie musi, ważne że na innych wpływa.
  • Abbadon 07.07.2019
    Sztandarowy przykład tego, co dzieje się z człowiekiem, który odmawia przyjmowania krytyki. Słuchanie rad jest w tym biznesie najważniejsze, bez tego nigdzie się nie dojdzie. Opowiadania potrzebują tematu, puenty i dobrej interpunkcji. A autorzy rozwoju, przede wszystkim rozwoju!
  • ausek 07.07.2019
    Sisi, co to jest? Wstęp? Blurb?
    Większość Twoich tekstów jest zbyt krótka i nie można się w nie zagłębić. Mam wrażenie, że to, co chciałabyś przekazać rozmywa się we mgle.
  • Tomek Bordo 07.07.2019
    Cześć, Sisi. Za tekst masz czwórkę. Zapraszam również do poczytania moich publikacji.
  • Sisi26 08.07.2019
    Dziękuję na pewno poczytam, i również zapraszam do moich.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania