*

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Pan Buczybór 25.08.2017
    Wiedziałem, że to wina chińczyków. Nie bez powodu najlepsze zegarki są ze Szwajcarii. Z budzikami nie wiem, ale idę o zakład, że Europa wygrała.
    Apokalipsa ładna, absurdalna i dość inspirująca, bom poczuł kopa do pisania i coś tam może skrobnę.
    Także, oprócz pozdrowień dołączam również podziękowania.
    Gratki, pozdro i dzięki.
  • Adam T 25.08.2017
    Fajnie, że zainspirowałem. Dzieki, o Panie))))
  • Alijar 25.08.2017
    Prześliczne, przeurocze! Dałam tylko 4 gwiazdki, bo postanowiłam je oszczędzać, ale gdyby skala sięgała dziesięciu, nie pożałowałabym dziewięciu.
  • Adam T 25.08.2017
    Alijar, mnie równie dobrze wystarczy, że powiedziałaś "prześliczne, przeurocze". W tym się mieści odpkwiednia ilość gwiazdek ;)
  • Zdzisław B. 25.08.2017
    O, dobre. Absurdalny, ale dobry pomysł :) Ta chińszczyzna musiała być wcześniejsza, bo teraz już się jakościowo poprawiła.A może budzik był z wcześniejszych lat, z Japonii? Jeszcze w latach 50. XX wieku na Zachodzie japońskie zegarki kupowano "na kilogramy" - tak marna była ich jakość, właściwie jednorazówki. Minęła dekada i opinia się zmieniła na bardzo pozytywną..
    PS. W trzecim od dołu wersie zapisałbym całość jako jeden cudzysłów (wewnętrzne znaki cudzysłowu bym usunął).

    Silne 4.
  • Adam T 25.08.2017
    Nic się nie poprawiło, kiedy się kupuje tani budzik, czy zegar na ścianę, działa tylko do pierwszego zatrzymania, które nastąpi, Bóg wie kiedy ;) A jak już nastąpi, święty Boże nie pomoże, budzik/zegar do wyrzucenia.
    Dziękuję, jeśli chodzi o linijkę "Com uczynił...", zrobię, jak radzisz ;)
    Pozdrawiam ;)
  • Freya 27.08.2017
    To czym obecnie jest Korea Płd. zawdzięcza Japonii. Na początku kopiowanie, ale teraz to już jest rywalizacja na rynku globalnym. Niemniej politycznie zjebany straszliwie tamten rejon - zmory przeszłości i ni chuja. ;)
  • Pasja 25.08.2017
    Apokalipsa absurdem trąca i nawiązuje do pewnej sytuacji. Co jeśli by teraz nastąpiła ciemność i budzik nie zadzwonił. Może by tlenu zabrakło, a może by przyrost naturalny wzrósł. Może by powstały wzniosłe wiersze. A po przebudzeniu już wszystko by było inne. A winna jest technologia chińska i ,,Wesele w Atomicach." Pozdrawiam 5
  • Adam T 26.08.2017
    Również pozdrawiam. Jezu, Wesele w Atomicach czytałem jeszcze w szkole. Za dziada nic nie pamiętam ;)
  • Mała Brunetka 26.08.2017
    Wspaniały tekst, naprawdę. Style i podszyte symbolem zamysły zwaliły mnie z nóg. Bez wątpienia zostawiam 5.
  • Adam T 26.08.2017
    Naprawdę? Zauważylem ostatnio modę na ironię na Opowi. Im bardziej ktoś się zachwyca, tym więcej jadu w tym zachwycie. Szczerość zastępowana sarkazmem jest chora i niska.
    Ale jeśli piszesz szczerze, mogę tylko Ci podziękować))))
  • Mała Brunetka 27.08.2017
    Adam T piszę jak najbardziej szczerze. Gdyby tekst mi się nie podobał, nie omieszkałabym o tym poinformować. Tak więc, powtórzę po raz wtóry - naprawdę mi się podoba.
  • Violet 26.08.2017
    Piąteczkę daję, za świeże i hunorystyczne podjęcie tematu ogrywanego od wieków. :)
    Pozdrawiam
  • Violet 26.08.2017
    *humorystyczne
  • Adam T 27.08.2017
    Miło ;) Podziękowania składam.
  • Obserwator 26.08.2017
    Podoba mi się! Absurd i apokalipsa w parze! Pięknie!
  • Adam T 27.08.2017
    Ech tam, od razu pięknie. Miał być wiersz na bitwę, wyszło takie sobie coś ;) Dziękuję.
  • illibro 27.08.2017
    Wszak Bóg też ma prawo odpocząć No ale przynajmniej się wyspał. Teraz tylko od nowa wszystko odbudować i nie kupować chińskich budzików;) Wszędzie ta chińszczyzna ;) Roześmiałem się ;)
  • Adam T 27.08.2017
    O śmiech chodziło, choć najpierw przekornie dałem w kategorii "smutne". Dzięki wielkie.
  • riggs 04.09.2017
    Taka wyśmienitość straciłbym przez urlop. Być to nie może. Zaskakujesz jak zwykle, rozbawiła mnie do łez ta końcówka. Prześwietne. 5
  • Adam T 05.09.2017
    Super, że wpadłeś. bardzo dziękuję))) Maił być wierszyk na bitwę, a wyszło takie cuś.
  • Alijar 27.09.2017
    Przeczytałam to opowiadanie przez telefon mojej siostrze i ona chciałaby je mieć "żeby czytać/pokazywać" inteligentnym osobom". Pozwolisz?
  • Adam T 27.09.2017
    Co znaczy "mieć"? Jest tutaj, na razie. Każdy może czytać, kiedy tylko zechce.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania