XXX

XXX

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (95)

  • Florian Konrad 01.03.2019
    Rano zalałem ją w kubku wrzątkiem i wypiłem... Dobra była Inka, z cukrem.
  • Florian Konrad 01.03.2019
    Inka - na zawsze w mojej pamięci. I żołądku.
  • Angela 01.03.2019
    nas opieprzasz, a sam zaczynasz : )
  • Florian Konrad 01.03.2019
    żarcik taki z wypocin trolla
  • Bogumił 01.03.2019
    Florian Konrad Żebyś ty człowieku wiedział, jak odważną i dzielną patriotką była Inka to byś poszedł się teraz obwiesić jak Judasz na pierwszej gałęzi. Sam się dyskwalifikujesz swoim chamstwem. Zachowujesz się jak typowy ubek.
  • Florian Konrad 02.03.2019
    mam to po stryjecznym dziadku - Izraelu Krentzmannie, kacie UB, któremu potem udało się zbiec do Izraela. Deportowali go za Wałęsy, odsiedział swoje. Potem zmienił nazwisko . Cała rodzina poszła w jego ślady.
  • Bogumił 02.03.2019
    Florian Konrad A to na takich właśnie Armia Powstańcza wykonywała wyroki śmierci, a później krzyczeli że to na cywilach.
  • Florian Konrad 02.03.2019
    Mi - CZEGO SIĘ NIE WYPIERAM I Z CZEGO JESTEM WRĘCZ DUMNY - zdecydowanie bliżej do Igo Syma.
  • Bogumił 02.03.2019
    Florian Konrad https://pl.wikipedia.org/wiki/Danuta_Siedzik%C3%B3wna
  • Florian Konrad 02.03.2019
    Jejku - był ktoś taki? Ojej, pierwsze słyszę.
  • Lamb 02.03.2019
    Tak zupelnie na marginsie, mnie sie bardzo podobał spektakl telewizji ,,Inka. Ja jedna zginę". Mozesz se obejrzec, Bogumił.
  • Bogumił 02.03.2019
    Lamb Znam tę postać lepiej niż ktokolwiek w Polsce. Tu jest moja strona o Ince:
    http://www.inka.witryna.info/
  • Canulas 02.03.2019
    Tu z kolei nie mam zdania. Nic mnie nie razi, poza - zapewne obliczenie na srogą dyskusję
  • franekzawór 02.03.2019
    Prawie Bogumił wyszło ci coś nienacechowanego. Jesteś już blisko.
  • jagodolas 02.03.2019
    Nie lubię dydaktyzmu i form przebrzydłych jak karakan, ale cos w tym tekscie jest. Musiała mieć kawał serca i być dobrą dziewczyną
  • Aisak 02.03.2019
    Miała tylko 17 lat.
  • Bogumił 02.03.2019
    Aisak „Kiedyś… kiedy skończą się sprawy na tej ziemi staną oni naprzeciw siebie…
    i trzeba będzie spojrzeć sobie w oczy.
    Jak ci, którzy zdradzali i donosili spojrzą w oczy orszakowi Męczenników?
    Ince, żołnierzom NSZ, poległym i pomordowanym żołnierzom AK?

    O Miłosierdziu Boskim naucza się teraz ponad wszystko.
    Niemodna stała się nauka o piekle.
    Ale ono jest bez względu na to jak ludzie wyeksponują Miłosierdzie.
    Życzę wiadomym osobnikom spojrzenia w twarz Anioła,
    który kiedyś był żołnierzem Polski Podziemnej.
    Życzę im spojrzenia Danuty Siedzikówny.
    Inki”.

    To moja strona o Ince:
    http://www.inka.witryna.info/
  • Bogumił 02.03.2019
    jagodolas dydaktyzm też kiedyś musi być. Jest czas na zabawę, musi być też czas na zadumę. To pokarm dla duszy.
  • jagodolas 02.03.2019
    dydaktyzm musi być... raczej spierniczam
  • Bogumił 02.03.2019
    jagodolas Nie chciałem cię przestraszyć, ale trudno tak wyszło.
  • jagodolas 02.03.2019
    Bogumił nie, nie, po prostu mam alergie na niektore słowa
  • Bogumił 02.03.2019
    jagodolas

    Bogumił Przepraszam, już nie będę. Ale wydawało mi się że to nic złego:

    Dydaktyka – jedna z głównych gałęzi nauk pedagogicznych, która zajmuje się procesami nauczania i uczenia się, wszelkimi przedmiotami na kolejnych poziomach tych procesów, od przedszkola do studiów wyższych, a także mających miejsce poza instytucjami oświatowymi, przy zwykłych czynnościach.
  • Aisak 02.03.2019
    Dlaczego taki krótki utwór?!
    Na inne gówna poświęcasz 500 strof a na Żołnierzy Wyklętych kilka linijek?!
    WTF?!
    Wstydź się Bogumił!
    Wstydź, że wyolbrzymiasz głupoty, minimalizując wartości.
  • Bogumił 02.03.2019
    Pewnie spróbuje to nadrobić wkrótce.
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił Przepraszam, już nie będę. Ale wydawało mi się że to nic złego:

    Dydaktyka – jedna z głównych gałęzi nauk pedagogicznych, która zajmuje się procesami nauczania i uczenia się, wszelkimi przedmiotami na kolejnych poziomach tych procesów, od przedszkola do studiów wyższych, a także mających miejsce poza instytucjami oświatowymi, przy zwykłych czynnościach.
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił Aisak ten post został tu przez pomyłkę dodany.
  • Aisak 02.03.2019
    Bogumił, przędziesz te wierszydełka, jakbyś był na haju.
    Nie potrzebujesz odpoczynku, resetu, wyciszenia?

    Mam jednak wrażenie, że trochę wkręcasz ludków...
  • Bogumił 02.03.2019
    Aisak Piszę jak mam potrzebę. Wkręcają to tacy ludzie jak Trzaskowski który robi rewolucję homoseksualną w stolicy. Nie mogę wobec tego faktu siedzieć cicho. I jestem przekonany, że wielu ludziom zwróciłem uwagę na problem, o ile ich nie przekonałem. Zdanie podobne do mojego ma nasza windsurferka Zosia Klepacka. Słyszałaś chyba jaka nagonke robią homoseksualiści na nią. A ona tylko napisała, że nie o taką Warszawę walczył jej dziadek w powstaniu. Chcą jej odbierać medale, wyrzucać z klubu. To jakiś obłęd.
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił Tu masz jej stronę:

    https://www.facebook.com/Zofia-Klepacka-145999058839999/?__tn__=kCH-R&eid=ARB-vxubrbEyArdkqRTnfaJNQWkRZBdnVTX_V3qoIT0B4-Uy95s1YCJFRvx9SWtphKx9Fst-C3_IhB7X&hc_ref=ARSdstRdIrWXjo7vv0QKjSXwypEojPYEWOntWd3nvE7NijHzFnf-AyaXKel00of4nXU&fref=nf&__xts__[0]=68.ARDuwPKu0l7HyOpAka5l6zY8HYGouH_d2SH3gBrXQenO8Hq_FEx9EJJGZQ7PxCOW633ZKhh7Gq2Shc7_h8iH0r7j3Ycn4qqSJGkdxKH-CNi_LMxXY4zqxWTbZHZjkb4lyTvz2KpFhODHSyvla3lE8ZR_UzJQXqcab7CjAZPlwJEaC-3CZ_7W6jDjoKi3Fh0TuyM4UswNMxz02INpq9aqhYLpviweNGBTAXGU1srIo7L-JSvw__T0ItuAH0kVxYaPMxTp0t3nWpqgQ7fOMDT_qkjh1Y_6fXQZJ-ks1n2gPRkZrM88hgKRVAWOS6krn5A0VfY_4UcrgxEE3gbqsFo-
  • Aisak 02.03.2019
    Bogumił nie, nie słyszam ani o rewolucji Trzaskowskiego, ani wypowiedzi Zosi Klepackiej.
    Óps.
    Ale poszukam w necie, bo nie mam pejsbóka, a do instagramu zgubiłam hasło :(

    Czy to ma coś wspólnego z nową opcją polityczną Wiosna?

    Powiem tak: każdemu należy się szacunek, bez względu na kolor włosów, nr buta, preferencji muzycznych, czy IQ, dorośli dla dorosłych, itd, więc jeśli ludki sobie spokojnie żyją, chociaż mają dwie wtyczki, albo dwa gniazdka, to niech se żyją, co mnie to obchodzi?

    Słyszałam o skandalu a propos Oscarów, że prowadzącego galę, komika, odwołano z powodu niewybrednych żartów na temat homosi, a tam lobby LGBT jest ogrobne i usunęli żartownisia.

    Nie wiem, jak jest u nas, ale przyznam, że jakiekolwiek lobby mnie przeraża.

    Jestem za tolerancją i wszelką pomocą, ale nie chcę uchodźców w swoim kraju, nie chcę pomników pedofilów, nie chcę religii w szkołach, a jeśli religia w szkołach, to cały przedział, nie chcę dostępu netów dla każdego dziecka, chcę wolności, ale jednak, mimo wszystko, kontrolowanej z zachowaniem zasad moralnych i etycznych.

    Pisanie na telefonie ssie xD
    Miłego weekendu.
  • Bogumił 02.03.2019
    Aisak Prawie ze wszystkim się zgadzam, poza tym, że ludki sobie spokojnie nie siedzą, tylko z piórkami wsadzonymi w odbyty łażą po ulicach i próbują swoimi wstrętnymi lapami dorwać się do polskich dzieci.
  • Karawan 02.03.2019
    „Polacy są naiwni i głupi, ale nie myślałem, że aż tak” - Autor: Bogumił Data dodania: 24.02.2019
    UWAGA: ROSYJSKI TROLL!! NIE KARMIĆ !!
  • Bogumił 02.03.2019
    Karawanie, a czy ja ciebie w jakikolwiek sposób dokarmiam? Stosuję się poleceń które widziałem kiedyś w zoo.
  • Basileus 02.03.2019
    Tak, ja będę pamiętał o takich typu Łupaszka, którzy wyłażąc ze swoich nor, terroryzowali wieś, w której mój pradziadek był sołtysem. Brali wszystko jak leci, bo przecież im się należy, a jak nie to kulka w łeb , zawsze przecież można powiedzieć, że sprzątnęli "kolaboranta".
  • Bogumił 02.03.2019
    Przykłady?
  • Basileus 02.03.2019
    23.06.1944 oddział Zygmunta Szendzielarza ps. „Łupaszka” wymordował we wsi Dubinki 27 osób w tym kobiety i dzieci. Ofiarą zbrodniarzy padła między innymi Anna Górska z 4 letnim synem.
    13.04.1945 w miejscowości Horeszkowice oddział NSZ„Sokoła” wymordował 8 przesiedleńców w tym ciężarną kobietę, którą zakopano żywcem.
    11.05.1945 oddział Zygmunta Błażejewicza ps. „Zygmunt” spalił wieś Wiluki
    27.05.45 w Przedborzu oddział NSZ Władysława Kołacińskiego ps. „Żbik” zamordował 9 ocalałych Żydów w tym kobietę i dziecko.
    08.06.1945 oddział NSZ „Szarego” w miejscowości Wierzchowiny wymordował 194 osoby w tym 45 mężczyzn, 84 kobiety i 65 dzieci poniżej 11 lat. Najstarsza ofiara miała 92 lata, najmłodsza 2 tygodnie.
    08.07.45 w Opocznie zamordowano 3 Żydów, w tym jednego ocalałego z Auschwitz.
  • Basileus 02.03.2019
    23.06.1945 w miejscowości Maniowa koło Nowego Targu zamordowano 4 osoby narodowości żydowskiej
    10.12.1945 w Ostrowsku na słupie telegraficznym powieszono ciężarną Katarzynę Kościelną z d. Remierz za to, że w rozmowie z sąsiadką nazwała „Ognia” bandytą
    30.12.1945 w miejscowości Gronków w powiecie nowotarskim zamordowano 6 osób
    Józef Kuraś zgwałcił wezwaną z Waksmundu matkę dwójki dzieci – Czubiakową. Odprowadzający ją jego podwładny również ją zgwałcił, a następnie zastrzelił
    21.01.1946 w Trybszu zamordowano właściciela młyna Pawła Bizuba oraz jego syna – Jakuba. Obaj byli Słowakami.
    28.01.1946 w Nowym Targu zamordowano Żyda Rudolfa Ozorowskiego
    30.01.1946 w Porębie Wielkiej powiat Limanowa zamordowano repatrianta ze wschodu – Władysława Godfryda
    10.02.1946 zamordowano wójta Gminy Żydowskiej na terenie powiatu Nowy Targ – Dawida Grazgerina
    29.02.1946 w Zakopanem zamordowano kierownika Towarzystwa Tatrzańskiego – Żyda
    2/3.05.1946 w okolicy Krościenka obrabowano a następnie zamordowano 12 osób narodowości żydowskiej. 7 osób zostało rannych.
    15..08.1946 zamordowano w Rabce kierownika tamtejszej Straży Pożarnej – Stanisława Mankiewicza
    25.08.1946 ze szpitala św. Łazarza w Krakowie porwano Tadeusza Urmanskiego i Eugeniusza Kadrysa. W trakcie napadu zastrzelona została pielęgniarka, Barbara Kowala
  • Bogumił 02.03.2019
    Basileus I o czym to ma świadczyć? Żydzi, to akurat współpracownicy aparatu bezpieczeństwa, najgorsi mordercy Polaków, dlatego ginęli. W końcu z okupacją żydobolszewicką w Polsce walczyli żołnierze podziemia. Polecam ci wczorajszy film o Lalku, był w jedynce o 20.300. Pewnie go gdzieś znajdziesz. Franczak zastrzelił jednego Żyda, którego notabene wcześniej wyprowadził z getta i uratował. Ów Żyd zatrudnił się w Ub i okrutnie ze swymi towarzyszami mordował setki Polaków. Cieszę się, że takie kanalie ginęły.
  • Nuncjusz 02.03.2019
    Bogumił a na temat reszty pomordowanych już nic nie powiesz? Czemu jesteś taki wybiórczy?
  • Bogumił 02.03.2019
    Nuncjusz Łupaszko spalił litewską wieś w odwecie za spalenie przez Litwinów kilku polskich wsi metodą banderowską i wymordowanie kilkuset Polaków. Gdy Litwini zobaczyli że Polacy są zdolni do odwetu całkowicie zaprzestali swoich zbrodni a mordercy litewscy tzw. Szaulisi zostali rozwiązani. Za tę wioskę ocalil prawdopodobnie życie wielu tysięcy polskich chłopów z wileńszczyzny. Nie zapominaj też o zbrodni w Ponarach gdzie Litwini wymordowali 100 tysięcy Polaków i Żydów w regularnych pańśtwowych egzekucjach. Jeśli wypominasz polskiemu żołnierzowi, to że zrobił z rozpaczy, bo zrobił to w rozpaczy krok który uratował wielu Polaków to musisz mieć wyjątkową złą wolę. Rozważałem większość tych przypadków, np. historię Ognia, któremu wymordowano okrutnie całą rodzinę. To nie były żadne zbrodnie, ale rozpczaliwe próby odwetu na okrutnych bezwględnych mordercach i ich szpiclach.
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił A jeżeli któreś egzekucje wywołały przy okazji śmierć jakiegoś niewinnego cywila to sądzę, że Pan Bóg im to i tak wybaczy, bo nie oni byli sprawcami piekła które się wtedy działo ale okrutnie mordercy niemieccy i sowieccy.
  • Nuncjusz 02.03.2019
    Bogumił niczego nikomu nie wypominam. Chodziło mi tylko byś odniósł się do reszty pomordowanych a nie tylko Źydów.
  • Bogumił 02.03.2019
    Nuncjusz Co do Łupaszki to ci wyżej wyjaśniłem. Usprawiedliwiam takie zbrodnie. To byłą jedyna możliwość powstrzymania Litwinów przed popelniem zbrodni o wiele większych. Szkoda, że nie mieliśmy tak silnej partyzantki na Wołyniu. Po puszczenie paru wsi ukraińskich z dymem w centrum Wołynia na pewno powstrzymałoby także Ukraińców. Szkoda.
  • Nuncjusz 02.03.2019
    Bogumił o tak. Szkoda. Wołyń to dla mnie zadra w sercu. Moja matka tam była. Tzn w tamtych okolicach
  • Basileus 02.03.2019
    Mało, czy jeszcze dorzucić?
  • Bogumił 02.03.2019
    ak, ja będę pamiętał o takich typu Łupaszka, którzy wyłażąc ze swoich nor, terroryzowali wieś, w której mój pradziadek był sołtysem. Brali wszystko jak leci, bo przecież im się należy, a jak nie to kulka w łeb , zawsze przecież można powiedzieć, że sprzątnęli "kolaboranta".

    To co napisałeś to świadczy tylko, że nie znasz realiów wojny. Konfiskat za zapłatą w gotówce, albo najczęściej kuponami dokonują wszystkie armie świata i wszyscy partyzanci. Nie nasi wyklęci tę wojnę wywołali, oni jej tylko bronili przed agresorami i najgorszą odmianą zbrodniarzy świata. Wiesz dlaczego Łupaszko całkiem świadomie i z zimną krwią spalił tę litewska wioskę i zabił około 40 (masz rację) niewinnych osób. Wiesz dlaczego czy tylko tak sobie wklejasz głupoty? Jak nie wiwsz, to ci odpowiem.
  • ausek 02.03.2019
    Kolejny fanatyk... Bogumił otwórz się na świat. Choć po Twoich wypowiedziach śmiem twierdzić, że to za dużo dla Ciebie. Więc otwórz się chociaż na ludzi i spróbuj wyjść ze swojej strefy komfortu i spojrzeć oczami innych na problemy, które poruszasz. Każdy z nas jest inny i ma inne podejście do spraw, problemów i życia. Narzucanie wszystkim swojego punktu widzenia nigdy nie rozwiązuje problemów, a jedynie zaostrza konflikt. Wnioskuję, że jesteś bardzo młody albo wręcz przeciwnie - stary. Masz dzieci? Jesteś pewnie z tych, co gdy widzą onanizującego się przedszkolaka walą go po łapach, albo mówią, że pójdzie do piekła i stawiają do kąta. I oczywiście udaje, że rozwiązał problem. O co tyle szumu? Świat się zmienia, rozwija. Czemu Cię tak to boli? Nie potrafisz się dostosować, ok. Ale nie wiń za to ludzi i proszę, przestań uprawiać grafomanię. Może malarstwo lepiej ujmie Twoje zagubienie...
  • Bogumił 02.03.2019
    Ja nie winię ludzi, ale lewicowe media, lewicowe kino, twórców stron pornograficznych, lewicowych twórców którzy ludzi formatują na takich, jakich są. To oczywiście z jednej strony nie jest ich wina, ale nie do końca, bo do cholery po co w końcu mają rozum?
  • ausek 02.03.2019
    Bogumił, Ty też masz rozum... I co z tego, skoro do Ciebie nie trafiają przedstawiane tu argumenty? I tak uważasz, że tylko Ty masz rację. A tak w ogóle, to utrzymujmy chociaż, że to portal literacki. Miłego życia ;)
  • Bogumił 02.03.2019
    ausek Mógłbym odwrócić ten zarzut, że do ciebie nie przemawiają moje argumenty i myślisz, że to ty masz rację. Ale ja nikomu takie argumentu nie przedstawiam, bo to nie jest żaden argument. Mimo, że na tym forum jestem w mniejszości. Ale są fora, gdzie nie mam żadnego przeciwnego zdania i wszyscy popierają mój pogląd. Stąd wynika, że nie należy się też sugerować opinią większości.
  • ausek 02.03.2019
    Bogumił, niestety nie trafiają do mnie Twoje argumenty (Twój pogląd). Ale nigdzie nie napisałam, że TYLKO JA MAM RACJĘ. Każdy z nas ma; każdy ma swój świat i warunki w jakich egzystuje, żyje. Boli mnie ewidentny brak tolerancji z Twojej strony. Przykład: wymiana zdań o patologi występującej w kościele. Jest, ale o tym się nie mówi - zamiata się to pod dywan - dlatego nie ma, ujmując to skrótowo, skazań i wyroków''. Kościół ma władzę i chroni swoje owieczki. W dzisiejszych czasach powołanie czują nieliczni. Większość księży, to ludzie, którzy czują w tej profesji pieniądz i władzę. Przecież to idealny zawód. I wiem, co piszę. Znam młodego księdza, który w zależności od sytuacji potrafi założyć potrzebną maskę. Zresztą bądźmy szczerzy - każdy z nas ma swój zestaw masek w szafie. To całe zakłamanie prowadzi do takiego życia. Mało kto ma siłę i odwagę wyjść przed szereg i żyć tak, jakby pragnął. Jeśli żyjesz zgodnie z tym co tu głosisz, ok. Ale daj tez żyć innym. Tyle w temacie.
    PS. To portal. Na forum przejdziesz, klikając w słowo FORUM.
  • Bogumił 02.03.2019
    ausek Ja chyba też nigdzie nie napisałem że tylko ja mam rację. A tak to odbierasz. Mimo wszystko racja (prawda) nie leży po środku. Niestety.
  • Wrotycz 02.03.2019
    Pamiętać, jeśli czyny były szlachetne, pamiętać o martyrologii, pamiętać - bo historia winna uczyć zapobiegania tragediom, w tym przede wszystkim szerzenia nienawiści jednej nacji wobec drugiej. Z wojen nic dobrego się rodzi. Oprócz pomnażania kiesy wytwórcom broni i zwycięzcom tudzież - łupiącym tereny (i nie tylko) przegranych.
    I dlatego każda sensowna idea zapobiegająca wojennym koszmarom jest na wagę przetrwania każdego narodu.
    Zawsze będą skutki uboczne, ale to że przez Europę od końca II wojny światowej nie przetoczyła się żadna wojna, choć kontynent nasz tyle nacji zamieszkuje jest wielkim sukcesem. W dużej mierze dzięki idei ojców założycieli UE.
    Nacjonalizmy trzeba stępiać - bo to fałszywa troska o naród. Niech błądzi, ale niech nie ginie w krematoriach, na linii ostrzału, nie topi się w kipiącej nienawiści. Obcy nie znaczy zły. O czym Przypowieść o miłosiernym Samarytaninie dobitnie ku przestrodze mówi.
    No ale Jezus był naiwnym lewakiem.
    A kim jest Bogumił?
  • Bogumił 02.03.2019
    Oj Wrotycz, Wrotycz
    A Złoty Wiek za Jagiellonów to była zasługa ojców założycieli Unii Europejskiej? Zresztą ci ojcowie to byli chrześcijanie z krwi i kości, a nie lewacy jacy teraz Unią rządzą. A odnośnie Pana Jezusa to dedykuję poniższy cytat ze świętego Mateusza. Życie na ziemi nie polega na delektowaniu się ciepłą wodą w kranie, i na żarciu, sraniu i spaniu (z płcią przeciwną), tylko na ciągłej walce ze złem.


    Mt 10,34-42. 11,1
    34 Nie sądźcie, że przyszedłem nieść pokój po ziemi. Nie przyszedłem nieść pokoju, lecz miecz. 35 Przyszedłem bowiem przeciwstawić syna jego ojcu, a córkę jej matce, a synową jej teściowej; 36 bo wrogami człowieka mieszkańcy jego domu. 37 Kto miłuje ojca lub matkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien; i kto miłuje syna lub córkę bardziej niż mnie, nie jest mnie godzien; 38 i kto nie bierze krzyża swego, a idzie za mną, nie jest mnie godzien. 39 Kto znalazł swoje życie, straci je; a kto stracił swoje życie ze względu na mnie, znajdzie je. 40 Kto was przyjmuje, mnie przyjmuje; a kto mnie przyjmuje, przyjmuje Tego, który mnie posłał. 41 Kto przyjmuje proroka jako proroka, zapłatę proroka otrzyma; a kto przyjmuje sprawiedliwego jako sprawiedliwego, zapłatę sprawiedliwego otrzyma. 42 Kto napoi choćby kubkiem świeżej wody jednego z tych małych jako [mego] ucznia, ten - tak właśnie mówię wam - nie straci swojej zapłaty". 1 Kiedy Jezus przestał dawać wskazania swoim dwunastu uczniom, odszedł stamtąd, by nauczać i głosić w ich miastach".
  • Wrotycz 02.03.2019
    Oj, Bogumił.
    Cytowany fragment dotyczy wyrzeczenia się innych, nawet dobrych rodzinnych relacji, na rzecz wiary. Tzn. nie odchodzeniu w imię pokoju rodzinnego od zasad głoszonych przez Jezusa.
    A to jedna z podstawowych, związana ściśle z nadstawianiem drugiego policzka:

    Mt 5,9 Błogosławieni, którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.
    Mt 5,43 43 Słyszeliście, że powiedziano: Będziesz miłował swego bliźniego, a nieprzyjaciela swego będziesz nienawidził20. 44 A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują; 45 tak będziecie synami Ojca waszego, który jest w niebie; ponieważ On sprawia, że słońce Jego wschodzi nad złymi i nad dobrymi, i On zsyła deszcz na sprawiedliwych i niesprawiedliwych. 46 Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują, cóż za nagrodę mieć będziecie? Czyż i celnicy tego nie czynią? 47 I jeśli pozdrawiacie tylko swych braci, cóż szczególnego czynicie? Czyż i poganie tego nie czynią? 48 Bądźcie więc wy doskonali, jak doskonały jest Ojciec wasz niebieski.
  • Wrotycz 02.03.2019
    Cieszę się, że cenisz sobie Unię Jagiellonów, zawsze to jakiś pierwowzór:)
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz Ok, a jeśli mowa o wilkach, to o kim konkretnie według Ciebie Wrotycz?

    Oto Ja was posyłam jak owce między wilki. Bądźcie więc roztropni jak węże, a nieskazitelni jak gołębie! Miejcie się na baczności przed ludźmi! Będą was wydawać sądom i w swych synagogach będą was biczować. Nawet przed namiestników i królów będą was wodzić z mego powodu, na świadectwo im i poganom. Kiedy was wydadzą, nie martwcie się o to, jak ani co macie mówić. W owej bowiem godzinie będzie wam poddane, co macie mówić, gdyż nie wy będziecie mówili, lecz Duch Ojca waszego będzie mówił przez was. Brat wyda brata na śmierć i ojciec syna; dzieci powstaną przeciw rodzicom i o śmierć ich przyprawią. Będziecie w nienawiści u wszystkich z powodu mego imienia. Lecz kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony. Gdy was prześladować będą w tym mieście, uciekajcie do innego. Zaprawdę, powiadam wam: Nie zdążycie obejść miast Izraela, nim przyjdzie Syn Człowieczy. (Mt 10:16-23)
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił Przyznam szczerze ja się tutaj czuję jak jagnię, czy tam baran między wilkami. Mimo, że wiem, że mam rację, te wilki krzyczą że nie, i że każdy ma swoją rację. A racja jest nie moja, tylko Boska. Bóg wielokrotnie potępiał homoseksualizm. Zresztą Sodomę zrównał z ziemią za homoseksualizm właśnie. Dla tych, którzy przyczyniają się do demoralizowania dzieci zalecał samobójstwo w odmętach wodnych, niźli trwanie w takim grzechu.
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił A i jeszcze jedno. Karawan mi tu wygrażał prokuraturą za to że piszę prawdę o demoralizacji ludzi przez homoseksualistów.
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz A cenię sobie. Ale okresów pokoju w dziejach ludzkości bylo całkiem dużo. W Cesarstwie Rzymskim na przykład złotym wiekiem były lata 50 - 200 po Chrystusie.
  • Wrotycz 02.03.2019
    Bogumił, byłbyś owcą, gdybyś kochał swoich oponentów, a tak jesteś tez wilkiem:)

    Nie pamiętam, czy nie toczyły się wojny w tym czasie, ale pamiętaj, że UE to nie unia personalna albo narzucona narodom podbitym.
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz kłamstwem jest że unii zawdzięczamy pokój. Pokój to jest ale dzięki NATO równowadze sił i obecności armii amerykańskiej. Ale skąd ty to możesz wiedzieć Wrotycz skoro znaną ci wersję tłuką od lat w mediach dla wzbudzenia miłości do eurokołchozu.
  • Florian Konrad 02.03.2019
    to żałosny troll, nie karm
  • Bogumił 02.03.2019
    Florian Konrad zazdrościsz że twoje wypociny wszystkich nudzą?
  • Wrotycz 02.03.2019
    Homoseksualizm jest wrodzony lub nabyty. Ten drugi to np. skutek odosobnienia - więzienie, seminaria, klasztory, chęć zrobienia kariery w gronie homoseksualistów.
    Zwierzęta tez przejawiają zachowania tego typu, jeśli braknie partnerów.
    Można się z tym urodzić, można przejść na takie zachowania seksualne.

    Pedofilia prawdopodobnie też związana się z biologią, tzn. z jej błędami w okresie prenatalnym. Straszna dla ofiar przypadłość.
    Leczenie pedofili to chemiczne wyciszanie popędu seksualnego wobec dzieci lub kastracja.
    Niestety bywa, że pedofilia pojawia się jako skutek rozładowania pociągu seksualnego, zakazanego np. przez środowisko. Np. celibat. Śladów w postaci ciąży nie ma, a dzieci często nawet nie zdają sobie sprawy, co się z nimi dzieje.

    Celibat powinien być absolutnie dobrowolny.
  • Florian Konrad 02.03.2019
    oczywiście. najchętniej przekupie kogoś za pozytywny koment. oczywiście: cieleśnie, oddam się za pozytywny wpis. Reflektujesz?
  • Florian Konrad 02.03.2019
    Florian Konrad - to było do Bogusia, co w każdym wierszu jadem siusia :D
  • Wrotycz 02.03.2019
    Bogumił, pokój w ramach państw UE nie zawdzięczamy wyścigowi zbrojeń.
  • Florian Konrad 02.03.2019
    Wrotycz - nie ma z kim się sprzeczać, dyskutować - widzisz, co to za człowiek...
  • Bogumił 02.03.2019
    Florian Konrad paszoł won
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił ja przy twoich wypocinach trzody nie robię. Oczekuję tego samego od ciebie.
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz a czemu? W Niemczech jest nadal spory kontyngent wojsk amerykańskich. We Włoszech i Japoni zresztą też.
  • Florian Konrad 02.03.2019
    piszesz ksenofobiczne idiotyzmy, prowokujesz - mam nie zareagować? reaguję. drwinusiami.
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz celibat jest dobrowolny nie ma przymusu wstępowania do seminariów.
  • Bogumił 02.03.2019
    Florian Konrad na twoje wątki to szkoda nawet drwin. A jak ci się coś nie podoba to reaguj kulturalnie.
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz ludzie i zwierzęta mają wiele innych chorób a pederastia jest rylko jedną z nich.
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił i to że zwierzęta mają insekty to oznacza że mamy się nie myć?
  • Wrotycz 02.03.2019
    Bogumił, do NATO wstąpiliśmy w 1999 i nie ma ten fakt wpływu na stanie się częścią UE parę lat później. Stacjonujące wojska amerykańskie nie pełnią takiej roli, jak rosyjskie (radzieckie) w byłym Układzie Warszawskim.

    Przymus jest związany z normami po wstąpieniu.

    A to, że zwierzęta robią śmierdzącą kupę i my wciąż też, to Cię nie dziwi?

    _________
    No i na tym kończę udział prostowania Twoich półprawd i kłamstw, Twojego generalnie - manipulowania na potęgę.
    Pozdrawiam.
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz to wyjaśnij mi logiczny sens wypowiedzi że skoro wśród zwierząt (jakich) jest homoseksualizm to my mamy pochwalać to zboczenie wśród ludzi. Dlaczego? Że niby mamy z pelikanów brać przykład? Ty napisałaś o tych zeierzętach nie ja
  • Bogumił 02.03.2019
    Bogumił ja cię po prostu mądrze kontruję a ty jak brak ci argumentów to piszesz o manipulacji i półprawdach. Zacytuj co jest manipulacja w moich wpisach.
  • Wrotycz 02.03.2019
    Bogumił - tolerować, to nie znaczy pochwalać. A już tym bardziej, znając genezę, piętnować.
  • Wrotycz 02.03.2019
    Ty nie kontrujesz, Ty się ośmieszasz.
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz tolerować czyli oddawać w ich łapy dzieci? Mi oni nie przeszkadzają dopóki tego zboczenia nie reklamują.
  • Bogumił 02.03.2019
    Wrotycz prosiłem o przykład półprawdy albo manipulacji. Czy to tak wiele?
  • Wrotycz 02.03.2019
    Bogumił, no proszę Cię, wszyscy walczą z pedofilią, bo nawet kardynał z Australii odsunięty od stolca i za ponad 100 takich aktów, grozi mu chyba 50 lat więzienia, a Ty chcesz robić wrażenie oddawaniem dzieci... nie manipuluj.

    W każdej mojej wypowiedzi prostowałam Twoje pólprawdy i manipulacje, choćby tę z cytatem z Ewangelii. Nie ma sensu się powtarzać.
    Proszę, przeczytaj ze zrozumieniem.
    Dobrej nocy, życzę.
  • Bogumił 03.03.2019
    Wrotycz ale nie wiem o co się ze mną spierasz.
  • Karawan 02.03.2019
    „Polacy są naiwni i głupi, ale nie myślałem, że aż tak” - Autor: Bogumił Data dodania: 24.02.2019
    UWAGA: ROSYJSKI TROLL!! NIE KARMIĆ !!
  • Karawan 02.03.2019
    „Polacy są naiwni i głupi, ale nie myślałem, że aż tak” - Autor: Bogumił Data dodania: 24.02.2019
    UWAGA: ROSYJSKI TROLL!! NIE KARMIĆ !!
  • Aisak 02.03.2019
    Panie Karawanie, jak pan uważa, kto w tej chwili jest trollem?
    Proszę nie podsycać atmosfery swoimi wpisami, bo jak widać, skutek jest odwrotny od zamierzonego.
    Niepotrzebne to jest, naprawdę.

    Chyba, że...
    To jakaś zawoaLovAna kolaboracja.
    :>
  • Bogumił 02.03.2019
    Aisak Karawan prowadzi ze mną prywatną wojenkę trolując mi wpisy. Nie wiem, czy się nie obraził za ten "mózg gołębia".
  • Aisak 02.03.2019
    Bogumił, dlaczego nic piszesz na temat Srebrnej?
    Nie masz nic do powiedzenia na ten temat?
    O_0
  • Bogumił 02.03.2019
    Są chyba z wczoraj wywiady na ten temat z głównym zainteresowanym. Bardzo wiarygodnie brzmią wyjaśnienia że zamierzał stworzyć silnie finansowany instytut będący przeciwwagą dla tzw. Fundacji Batorego, nomen omen utworzonej i składającej się z Żydów, a zajmującej się głównie szkalowaniem Polaków. Gdybym był doradcą Kaczyńskiego, doradziłbym wywalenie tej antypolskiej fundacji z Rzeczypospolitej, podobnie jak z podobnymi zgniłymi fundacjami uczynił Wiktor Orban. Tyle w temacie Srebrnej.
  • Jared 02.03.2019
    Idiota...
  • Pan Buczybór 02.03.2019
    "Jej śmierć ma szesnaście lat..."
  • Bogumił 02.03.2019
    Polska o was nie zapomni żołnierze niezłomni.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania