.

.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • betti 19.11.2018
    Początek do poprawy, zrezygnowałabym z pierwszych strof, jedynie patos tam się szarogęsi. Brak konsekwencji widoczny... jeżeli rezygnujesz z interpunkcji nie może być wielkich liter albo interpunkcja i wielkie litery, nie może być pół na pół, tego się nie stosuje.
  • kalaallisut 19.11.2018
    Betti a tak z biegu?
  • betti 19.11.2018
    kala od połowy mnie się podoba, od ''ostatnia to twoja pierwsza wygrana'' i myślę, że bez straty można pociąć, spróbuj, zobaczysz czy wiersz dużo traci, czy jedynie patos...
  • Ritha 19.11.2018
    Duzo w tym wierszu mi się podoba.
  • kalaallisut 19.11.2018
    Dziękuję Ritha :)
  • Canulas 19.11.2018
    Druga część świetna.
    Kocham karty. Z nimi nie jest tak prosto. Liczba oczek, każda z figur, wszelkie kombinacje mają od groma odniesień. Być moze tyle, co i liczby. Nie powiem, że rozumiem, ale kawałkowo bardzo ładne.
    Całościowo cieżko mi to złożyć.

    (w pokerze nie ma jokera)
  • kalaallisut 19.11.2018
    Can tutaj joker to osoba, która gra.
    Narazie coś nie mam serca wyrzucić pierwszej części. Thx
  • Canulas 19.11.2018
    kalaallisut , nie wyrzucaj absolutnie. To gderanie tłumoka. Się jeszcze przyjrzę.
  • kalaallisut 19.11.2018
    Canulas ja jeszcze zmieniam wstęp
  • Dekaos Dondi 19.11.2018
    Nie wiem czy mackami myśli owijam właściwie treść, ale skoro to ma być gra w ''karty'' to brakuje mi tutaj istotnego początku, od którego wiele zależy - chodzi o wstępne ''tasowanie'' -- jak to w naszym życiu. ''urojone góry w nieustającym tasowaniu?? sam nie wiem. Ale tak mnie coś PIK.ło z tm:))
  • kalaallisut 19.11.2018
    Zaraz siądę do tego... Wcześniej było że wyciągnął karty i wymieniam je.

    urojone góry w nieustającym tasowaniu - fajne DD ;)
  • kalaallisut 19.11.2018
    Noi wsadziłam początek Dekaos Dondi ;)
  • betti 19.11.2018
    kalaallisut teraz to tasiemiec, po co , na co - nie wiem.
  • kalaallisut 19.11.2018
    betti No fakt ale idę spać;) baj
  • kalaallisut 19.11.2018
    Drugą wersję wrzuciłam.ale do przespania.
  • betti 19.11.2018
    kalaallisut początek masz Margaritowy, nie widzisz tego?
  • kalaallisut 19.11.2018
    betti rozemłałam
  • Pasja 20.11.2018
    Witam
    Bardzo mocno podkreślasz ludzkie uzależnienie od hazardu. Blask fleszy, karta, pieniądze, dymi kobiety, a potem już obłąkanie w bieli. Poker to życie i chęć posiadania jak najwięcej, tylko czy to się opłaca? Upadek mocno boli i budzimy się z ręką w nocniku.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • kalaallisut 20.11.2018
    Dokładnie Pasja odczytałaś. U mnie poker to taka metafora sposobu na życie. Pozdrawiam i dziękuję za refleksje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania