Aura

*

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Neurotyk 07.11.2016
    Brawo!

    Styl Baczyńskiego,
    pieknie.

    Jestem pod wielkim wrażeniem.

    Witam, POETĘ na Opowi :)

    5

    Zrównoważony wiersz, igły nie wsadzisz.
  • Neurotyk 07.11.2016
    Ps

    Dodaję Cię, bracie, do obserwowanych :)
  • NataliaO 07.11.2016
    Piękny stylowy i subtelny tekst. Od początku bardzo nastrojowy. Świetnie czytało się każde słowo 5.
  • Karawan 07.11.2016
    Dziękuję Obojgu Państwu N. Odpowiedź wierszokleta jest taka; Czasem i znienacka z Euterpe mam schadzkę. Wywija mym piórem - słowa lecą sznurem...Lecz krótkie spotkanie - kapryśna to Pani... Dziękuję za pochwały w imieniu Euterpe - ja tylko zapisałem co podpowiedziała.
  • Zdzisław B. 07.11.2016
    Bardzo ładny, nastrojowy. Nic nie dodam. 5.
  • Pan Buczybór 07.11.2016
    Świetne. Niech jesień będzie z tobą. 5
  • ausek 07.11.2016
    Piękne. Rozmarzyłam się. ;) 5
  • Karawan 07.11.2016
    Zdzisławie dziękuję raz jeszcze za ocenę prozy. Jestem zawstydzony tyloma pozytywnymi wpisami. Dziękuję.
    Panie Buczyborze dziękuję. Wolałbym wiosnę lub lato - jesień to nostalgią i wiedźma o imieniu Depresja.
    Ausku Tobie również wielkie dzięki. Każda uwaga krytyczna to nauka, każda pochwała to zachęta. Dziękuję.
  • Zdzisław B. 07.11.2016
    Karawanie, jeżeli już piszę komentarz, to staram się, aby coś wnosił. Nawet taki, jak powyższy (bez uwag) jest komentarzem. Lepiej się czuję w komentowaniu prozy, poezja jest bardziej kwestią indywidualnego odbioru... chyba że są rażące błędy takie czy owakie. W "Aurze" nie widzę żadnych, do tego spodobał mi się. Więc masz zasłużoną ocenę :)
  • TeodorMaj 07.11.2016
    Niesamowicie melancholijny wiersz. Po prostu piękny. 5 :)
  • Szalokapel 15.12.2016
    Stokrotnie lepszy od poprzedniego, który czytałam. Tutaj przemawia delikatność i mrok, bardzo dobry klimat stworzyłeś. Akurat wracam ze stajni, swietnie na mnie takie wiersze wpływają, więc na pewno na zakonczenie dnia będę zerkac na Twój profil. Pozdrawiam serdecznie.
  • Karawan 15.12.2016
    Dziękuję. Jest tak jak napisałem - to nie ja. To Euterpe. Bardzo rzadko mnie odwiedza :( Dlatego czepiłem się prozy i plotę fantasy. Słabe, ale może z czasem...
  • Szalokapel 15.12.2016
    Karawan, o proszę, wybacz, nie wiedziałam, tak to jest, jak się komentarzy wyżej nie czyta. Kurcze, fantasy to nie moja bajka (preferuje dreszczowce), ale na pewno jakieś przeczytam i zostawię komentarz.
  • Karawan 15.12.2016
    Szalokapel Nie ma czego wybaczać. Po prostu uważam, że nie zasługuję na te pochwały. Rzadko pisuję wiersze i uważam, że większość z nich jest bardziej częstochowska niż poetyczna. A ponieważ nowoczesnej poezji całkiem nie czuję to i jest jak jest. Dziękuję za odwiedziny, a fantasy się nie brzydź - jak w całej literaturze bywają piękne i bywają bylejakie. Pozdrawiam. :))
  • KarolaKorman 20.12.2016
    Ale piękny wiersz :) Weszłam, żeby mieć jasność, o jakie diamenty chodzi i dobrze, że weszłam, nie żałuję, 5 :)
  • Karawan 21.12.2016
    Dziękuję. Miło mi, że się spodobał. :)
  • Pasja 18.03.2017
    Te diamenty drogocenne zwlaszcza kiedy dwoją się w oczach pianego księżyca. Pozdrawiam ciepło
  • Karawan 18.03.2017
    Dziękuję. Na szczęście blisko Wiosna. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania