Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Autobiografia, rozdział: Chopy z busa

"-A znasz tego?

-Nie znam.

-A znasz tamtego?

-Nie znam.

-A kogo, Ty, KURWA, znasz na tym Stroszku?

-Ja? Ja nikogo nie znam.

-I to się, KURWA, chwali."

 

Jada nad ranem po WIXAPOLU busem do dom. Po kilku godzinach napierdalania hardkoru na parkiecie jest mi ciepło w nogi, więc mam na sobie krótkie gacie. Wsiadają chopy - na oko w moim wieku, na oko wracają do dom z Energy. Zauważają krótkie gacie i syntezator kasjo, więc dokazujo - czy mi nie ma zimno, czy im zagram na tym gównie itepe itede. Gadka szmatka, już rozkminiam jak najebać 8 typa w busie, no ale śmieszno jest, z casio niemrawo leci demo z melodią "Together Forever", chopy śpiewajo - muzyka łagodzi obyczaje, poziom agresji faluje jak sztrum w dławiących się bateriach syntezatora. Muzyka się kończy, część chopów wysiada na Arki Bożka i ten, którego jako pierwszego brałem pod rozwagę w sytuacji potencjalnego łamania ludźmi rurek w busie podaje mi rękę, pierdoli tradycyjnie o szacunku i pado: "Życzę Ci, żeby Cię życie doświadczyło." Chopy się śmiejo, ja przez śmiech odpowiadam "Wzajemnie". Niekere chopy wysiadajom, niekere jadom dalij.

 

________________________________________________

sztrum - prąd

pado - mówi

niekere - niektóre

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Oczka 24.02.2019
    Niekere? Przebłysk krótkiej, życiowej historyjki. Ale jak po oczach daje to "niepasowne"słownictwo. Zastanawia mnie , co to wnosi nowego?
  • NihiluśSmurf 24.02.2019
    To je śląsko godka. A co ma wnosić? Zakupy? Trochę pomieszałem gwarę z polszczyzną, może lepiej było pojechać całe jednym albo drugim językiem, ale jakos tak na kacu myślałem oboma językami dzisiaj. Oczka, Ty masz na imię, Kasia?
  • NihiluśSmurf 24.02.2019
    Niekere=niektóre. Może odnośniki dodam z tłumaczeniem potem. NWM.
  • Oczka 24.02.2019
    NihiluśSmurf Skąd ten pomysł z "Kasią"? A jeśli gwara to spoko. Nie tykam gwary.
  • NihiluśSmurf 24.02.2019
    A bo pozdrawiałaś od Kasi chyba gdzieś tam.
  • Canulas 25.02.2019
    Dla mnie Twój najlepszy tekst i to zdecydowanie. Nawet bez mapki objaśniającej. Był tu Komes, czasem też tak trafiał obserwacyjnie. Dobra scenka.
  • NihiluśSmurf 25.02.2019
    Mam inne zdanie na ten temat, ale z tekstu jestem zadowolony. Komes mnie rozbawił. Dzięki.
  • TseCylia 25.02.2019
    Gites, świetnie czyta się. A życzenia - super, bo doświadczenia, to klucze do mądrości, ha! ;->
    Pozdrowienia od frelki. ;->

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania