XXX

XXX

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • sensol 04.06.2019
    gniot
  • Bogumił 04.06.2019
    sam jesteś gniot sensat
  • Tomek Bordo 04.06.2019
    sensol twój słownik ogranicza się tylko do paru słów
  • Bogumił 04.06.2019
    Tomek Bordo a mózg ma miesięcznego płodu
  • Manchot 06.06.2019
    Nie muszę się zgadzać z przesłaniem dzieła by je docenić, ale w tym przypadku żałuję każdej sekundy straconej na przeczytanie tego wiersza.
  • Bogumił 06.06.2019
    Cuszsz, fraszka jakich tysiące, arcydziełem może nie jest, ale celnie oddaje fragment rzeczywistości. Szanowny kolega chyba się jednak z przesłaniem fraszki nie zgadza.
  • Canulas 06.06.2019
    Im więcej liter zbieżnych w ostatnim wyrazie, tym bliżej Częstochowy. I nie, że to zawsze źle, ale często. Tutaj to wygląda tak jak i ostatnio, więc i komentarz musi być ten sam.
    Umiesz pisać lepiej, zgrabnie technicznie, w bardziej przemyślany, wysublimowane sposób, ale tego nie robisz bo, uwaga, z hasłami (czy innimi agitkami) tak jest, że czym prostsze, tym lepiej wpadnie w ucho Kowalskiego czy Nowaka. Tak więc trudno Cię ganić, bo od strony założeń wszystko masz przemyślane, a i realizacja nie razi brakiem skrupulatności. Z drugiej strony ja nie znalazłem tutaj zupełnie nic. Utwór mnie nie oburzył, nie zachwycił i nie wywołał jakichkolwiek emocji.
  • Bogumił 06.06.2019
    Dzięki za cenny koment Canusiu. Z pokorą przyjmuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania