Bajka o małej różowej rybce

Mała różowa rybka płynęła w górę rzeki. Nikt w dole rzeki nie zauważył, że rybka nagle zniknęła z ich placu zabaw. Inne rybki nie chciały się z nią bawić bo była inna. Mała rybka dłużej już nie chciała być samotna i odrzucana. Popłynęła w górę nieznanej rzeki w nadziei, że znajdzie jakąś inną samotną rybkę, koleżankę do zabawy. Gdy dopłynęła do źródeł rzeki nikogo tam nie znalazła. Nie miała już dokąd płynąć więc zastygła w bezruchu marząc o wspólnej zabawie z innymi rybkami. Wszystkie koleżanki ją bardzo lubiły i zapraszały ją do wspólnych zabaw. Mała różowa rybka, zanurzona w swych pięknych marzeniach, usnęła i nigdy już się nie obudziła.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Anonim 07.03.2017
    samotność czasami wpisana jest w osobowość człowieka. niektórym jest dobrze z samotnością przy boku. smutna bajka. jeśli rybka wierzyła w cośkolwiek, to w sumie miała szczęście, że zasnęła. 5.
  • Ralf 09.03.2017
    Dziękuję za komentarz :) Zgadzam się że niektórzy lubią samotność ale są to zazwyczaj osoby już dorosłe. Gorzej jeśli samotność dotyka dzieci i nastolatków bo wtedy właśnie bardzo potrzebują przyjaźni i akceptacji grupy rówieśników. Oczywiście potrzeby te z wiekiem maleją albo nawet całkiem zanikają w dorosłym życiu. Myślę że gdyby rybka przetrzymała trudny dla niej okres dorastania to ułożyła by sobie dorosłe życie. O ile wcześniej nie wpadła by w narkotyki. Pozdrawiam i dziękuję za 5 :)
  • Anonim 09.03.2017
    teraz mówi się o hejtach w szkołach, ale kiedyś też były hejty, brak akceptacji rówieśników, narkotyki, ale nie było głupich stron w necie typu, jak zostać anorektyczką, albo, jak najlepiej popełnić samobójstwo...
    jak ja bym chciała przenieść się do XIX wieku...czekam i czekam na ten powrót do nie mojej przeszłości i gucio :-/
    ta rybka zasnęła bo była chora na narkolepsję:)
  • Yourofsky 10.03.2017
    Jeszcze wczoraj byłem niezarejestrowanym użytkownikiem o nicku Ralf. Jednak jeszcze wczoraj zarejestrowałem się jako Yourofsky. To tyle o zmianie nicku. Co do hejtu to zapraszam do przeczytania mojego krótkiego opisu Trolla , pt " Z Pamiętników Trolla" w kategorii "śmieszne". Dobre z tą narkolepsją ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania