**

***

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Freya 01.07.2020
    Straszna jest ta bajka...
    Myślisz, że tak powinno być w bajkach (nie myl z bankami w pojęciach, aczkolwiek porównywalne wyszło).
  • Magda1906 01.07.2020
    Moja droga Freya nie wszystkie bajki mają szczęśliwe zakończenie
  • Freya 01.07.2020
    U Ciebie nie ma w ogóle szczęśliwych zakończeń ?
  • Magda1906 01.07.2020
    Freya doprawdy w niektórych są szczęśliwe zakończenia
  • Freya 01.07.2020
    Magda1906 poważnie chcesz się ze mną spierać? ?
  • Magda1906 01.07.2020
    Freya tak
  • Freya 01.07.2020
    Podaj przykład
    Magda1906 2 godz. temu
    Freya doprawdy w niektórych są szczęśliwe zakończenia – podaj przykład aby nie nudzić zanadto ?
  • Rafał Łoboda 01.07.2020
    zdrowotnych nie mógł, już pływać na statkach - zbędny przecinek
    do niego jego wnuk - zbędny zaimek
    - Dziadku znasz jakieś ciekawe historie? - przecinek po "Dziadku"
    Marynarz posadził sobie na kolanach chłopca dłonią zmierzwił mu włosy - brak przecinka przed dłonią, ale najlepiej pasowałoby "i"
    raz się zbuntował wsiadł do łodzi ratunkowej - po zbuntował, jakiś spójnik by się przydał.
    Nagle nie wiadomo skąd nad uciekinierem pojawił się wielki lej, który go po chwili wessał. - na pewno nie wessał go wir na morzu? Chyba że to tak niesamowita historia, że leje pojawiają się na niebie.
    - Dziadku to była niesamowita historia. - dziadek powiedział dwa zdania i to historia? Chciałbym, aby mojemu wnuczkowi wystarczało tylko tyle ;)
    Chłopiec zeskoczył z dziadka kolan i podbiegł do babci. - lepiej brzmi "z kolan dziadka".
    - Dziadku idziesz? - brak przecinka
    Po tych słowach wszedł z babcią do środka, kiedy marynarz - po "środka" kropka.
    kiedy marynarz został sam to zamknął oczy i się w wyobraźni przeniósł do zaczarowanego ogrodu. - wiemy, że został sam, skoro wnuczek z babcią weszli do środka. Przed "to" przecinek.
    Polana, na której się znalazł była wyścielona różnobarwnymi kwiatami niczym dywanem. - przed "była" przecinek.
    Tak mu się tam podobało, że postanowił zostać na zawsze - zostać gdzie?
    Żona zaniepokojona tym, że mężczyzna długo nie idzie wyszła zobaczyć co się z nim dzieje i tak go znalazła. - przecinek przed "wyszła". Znalazła go jak? Martwy? Zachlany jak dzika świnia? W żyłę sobie dawał?

    Tyle znalazłem. Nie dziękuj.

    Tekst nie najgorszy, jak na ciebie, ale końcówka rozczarowuje. Skoro to bajka, to o czym? Morał? Temat przewodni? Nie ma, więc cicho i pusto.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania