Bajka o wędrowcu część pierwsza

Było to pewnego lata

wędrowiec ujrzał pół świata

Wędrował coraz dalej

dalej do krainy niebywałej

 

Ujrzał tam coś dziwnego

Coś co uraziło jego ego

Chciał się zbliżyć do tego

Jednak to było coś złego

 

Wilk rzucił się w stronę wędrowca

pomyślał to duża ludzka owca

Myślał wilk przez chwilę

tym razem człowieka zabiję

 

Myślał myślał a nim to zrobił

sztyletu w głowie się dorobił

Tak oto padając zamienił się w człowieka

który od lat na swą śmierć czeka

 

Okazało się że nie taki groźny wilk

bo na ta chwile w swym wyciu milkł

Okazało się że wilk walczył w swej obronie

a nie wiedział że ducha z siebie wyzionie

Upadły(D.F)

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • marok 25.10.2016
    Super wiersz 5 :)
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Nie wiem jakoś tu to wątpię jak nigdy w to że super ^^ Ale cieszę się że się podoba :)
  • Perzigon69 25.10.2016
    Eeee nie gadaj, że nie super jak super :) Na mnie to możesz zawsze liczyć ;) Poza tym do bajek mam jakiś taki specyficzny sentyment.... Kiedy wstawiasz część drugą? Daję ci ***** jak zwykle :)
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Aj Perzigon serdecznie ci dziękuje :) Ale jakoś dziwnie mi sie to pisało ^^ Co prawda napiszę drugą część ale jutro :) Pamiętam zawsze gdy ktoś coś mówi rymuje a dziś jakoś wpadłem na pomysł zrobienia rymowanej bajki :) Staram się robić to na wzór bardów :)
  • Perzigon69 25.10.2016
    Upadły(D.F) Dobry pomysł jak widać ^^ Nie mogę się doczekać :)
  • Neurotyk 25.10.2016
    Popracuj nad rymami, momentami jest katastrofa - dziwnego- ego - tego - złego, tak jak rymy bardzo niewdzięczne dla ucha – zrobił - dorobił...

    Zrobił - mobil
    Zrobił - to był
    Zrobił - kobył

    To były przykłady lepszych rymów. Kieruj się w stronę rymów mniej dokładnych.

    3, 5 ode mnie :)
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Przecież to tak samo rymy proste jak tamte co są tam :D Z tego co wiem to rymy są też rymowane i je zamierzam zastosować (wiesz chodzi nie o oczywisty wygląd że się rymuje tylko w wymowie nie pamiętam jak to się nazywa )
  • Neurotyk 25.10.2016
    Upadły(D.F), mało rozumiem z twojej wypowiedzi :)

    dodatkow wierszyk jest trochę - momentami - niezgrabny. Uwierz mi, to nie tylko moja opinia. Jednak fajnie, że piszesz, czekam na konkretne wiersze i postęp twojej twórczości :)
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Wiem że to nie tylko twoja opinia bo sam tak sądzę ^^ Od początku coś chciałem w nim poprawić ale nie wiedziałem co :) A chodzi mi o rymy wymowne np kat-rak i tka-drga i tak dalej :)
  • Pan Buczybór 25.10.2016
    Druga zwrotka kuleje. Po za tym dobrze. 5
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Właśnie patrze na nią i kuje nie kuleje :D Kuje w oczy ciągłe aaaa :) Dziękuje serdecznie za komentarz i ocenę w następnej części to zmienię :)
  • Szalokapel 04.11.2016
    Czasem coś w rymach nie pyknęło, ale pomijając to wyszło delikatnie i miło.
  • Upadły(D.F) 04.11.2016
    Wiem dokładnie szalo ostatnio mi to jakoś nie wychodzi :) Rym mimo to do głowy wchodzi ): Ale pomimo tego mnie zwodzi :)
  • Szalokapel 04.11.2016
    Upadły(D.F) Odpocznij może chwilę od pisania? Ja (jak już zapewne zauważyłeś) podczas braku weny znikam z Opowi i wracam z nową dawką komentarzy. :)
  • Upadły(D.F) 05.11.2016
    Ależ szalo ten wierszyk był pewną próbą do porównania do dawnych bardów :) Wiem ostatnio mi nie wychodzi mimo to czuje że eksperymenty to najlepsza rzecz jaka może mi coś pomóc :)
  • Rymy nie do końca dobrze dobrane, wyrazy kończące się tymi samymi końcówkami. Mimo to jest dobrze i przyjemnie.
    Sama mistrzem nie jestem, a właściwie nikim w tak różnobarwnym świecie opowi, także nie będę się czepiać.
    Leci taka niecała 5, ale, że nie może być z połówkami to 5.
  • Upadły(D.F) 04.11.2016
    Nie przesadzaj sułtanko (oczywiście jeżeli mogę tak cię zwać ) :) Wiem że ostatnie twórczości do najlepszych nie należą ;) Lepiej się czepiać niż nic nie robić :) Czasem tak lepiej w pracy pieniądz zarobić :)
  • Mów mi Nasya 05.11.2016
    Mi się podoba. 5
  • Upadły(D.F) 05.11.2016
    Dziękuje serdecznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania