.

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • KarolaKorman 14.01.2017
    ,,Antosia gdy osiągnęła wiek szkolny, przychodziła do niej nauczycielka '' - tu zmieniłabym szyk w zdaniu: Do Antosi, kiedy osiągnęła wiek szkolny, przychodziła nauczycielka...

    ,, Ze swojego okna obserwowała '' - tu musisz sprecyzować, że chodzi o dziewczynkę. Jeżeli tego nie zrobisz pisząc w poprzednim zdaniu o nauczycielce, sugerujesz czytelnikowi, że dalej kontynuujesz o niej.

    ,,przyglądał się Antosi,'' - tu wymieniasz, o czym pisała więc powinno być; jej (pozbędziesz się też powtarzania imienia)

    ,,chłopczyk który'' - dalej wymieniasz więc; chłopczyku, który...

    ,,starsza kobieta, '' - starszej kobiecie,

    ,, pan który złapał gumę'' - panu, który ( tu nie powinno być: złapał gumę, bo to kolokwializm czyli mowa potoczna, a jako narrator trzecioosobowy nie powinnaś używać takich zwrotów, ale sama nie wiem, jak to inaczej napisać) Może przebił oponę w kole - nie wiem :)

    ,, Piotruś Pan który był '' - Piotruś Pan, który był

    ,, jej że dziewczynki ' - jej, że dziewczynki

    ,,Eustachy a nawet lew'' - Eustachy, a nawet lew

    ,, mysz Ryczypisk. Antosia tak się '' - tu bez kropki, bo to dalszy ciąg zdania.

    ,, tak się nimi nakręciła, '' - tutaj też nie powinno być ,,nakręciła''. Może rozbrykała?

    ,,Dzieci z , Bullerbyn'' - bez przecinka

    ,, i bohaterowie z dzieciństwa... dojrzali bohaterowie'' - tu usuń jednych bohaterów :) Może postacie?

    ,,Dr Judym i piękna Scarlet i inni.'' - Dr Judym oraz piękna Scarlet i inni. To, by uniknąć powtórzenia ,,i''

    ,,Mały Książę który'' - Mały Książę, który

    ,, –bajką lub książką dla dzieci które '' - – (spacja)bajką lub książką dla dzieci, które

    ,,….morał tej bajki taki'' - ...(wielokropek ma tylko trzy kropki) morał tej bajki taki: (tutaj dwukropek)

    Bardzo ładne opowiadanie :) Ja podsumowała bym to też tak, że to chore serduszko pokochało tak bardzo świat książki, że zapragnęło tworzyć coś własnego, by uszczęśliwić inne serduszka :) za pomysł dałabym 5, ale niedociągnięcia pozwalają zostawić mi tylko 4. Pozdrawiam :)
  • Pasja 14.01.2017
    Dzięki ale nie bardzo wiem jak dostosować twoje uwagi do tekstu. Nie potrafię poprawić, a po dokładnym spojrzeniu w tekst są to cenne uwagi.pozdrawiam
  • Margerita 05.08.2017
    pięć bardzo smutna historia
  • Pasja 05.08.2017
    Wygrzebałaś starocie. Taka historia trochę na kanwie autentycznej . Pozdrawiam
  • Ewcia 05.08.2017
    Bardzo wzruszające opowiadanie napisałaś dla mnie 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania