..

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Powiem, ładne to. I tyle :)
  • Nachszon 16.05.2018
    Dzięki Maurcycy
  • Justyska 14.05.2018
    Czy milczenie daje wolność? Szczescie? Pieknie bylo to przeczytać.
    Pozdrawiam:)
  • Nachszon 16.05.2018
    Nie wiem Justyska, co daje milczenie, jak już zamilknę to powiem, na razie kłapię gębą dalej. Dzięki.
  • Justyska 16.05.2018
    Nachszon tak trzymaj :)
  • Canulas 15.05.2018
    Znowu żałuję, żem czasem taki empatyczny ignorant. Czuję, ale nie umiem wyrazić, wywlec.
    Od: "Obejmę księżyc" - majstersztyk
  • Nachszon 16.05.2018
    Jakbyś Canulas nie umiał wywlec tego, co czujesz, to byś tak nie pisał jak piszesz. Nie chce Ci się czasami (albo raczej: nie chcesz czasami) i tyle. Normalne, bo ja też nie chcę czasami. Dzięki za komentarz.
  • Canulas 16.05.2018
    Nachszon , ale to jest możliwe. Kto wie? Czasem się czuję za krótki, by popłynąć w interpretacyjną swawolę, ale nieopisywanie przemyśleń nie musi być świadectwem traktowania tekstu po macoszemu.
    Prędzej "onieśmielenie" - Prędzej to ;)
  • Nachszon 16.05.2018
    Canulas Nie wierzę w prawdziwe onieśmielenie u Ciebie. To jedna z ról. Według mnie przyjmujesz na portalu daną rolę z premedytacją, aby zachować wśród użytkowników jako taką równowagę nazwijmy to.. psychologiczną. To nic złego oczywiście, ja jestem pełen podziwu dla takiej nie do końca białej magii. Ludzie wrzucają coś tam a i tak wszyscy czekają "co powie Canulas?" Jesteś silnikiem tego tworu i dobrze o tym wiesz. Tu nie ma miejsca na prawdziwe onieśmielenie; jest miejsce na rolę onieśmielonego.
  • Canulas 16.05.2018
    Nachszon, onieśmielenie zachowawcze - tak. Onieśmielenie premedytacyjne - raczej nie.

    Przyjmowanie ról, zakładanie twarzy - jak każdy.

    Twoje teksty (nawet jeśli niektóre nie do końca przeze mnie rozumiane) zawsze niosą emocjonalny ładunek. Zawsze mają "to coś". To coś jest najważniejsze. Ważniejsze niż rz w miejscu ż czy braku kropki. Powyższe można doszlifować, ale elementy "tego czegoś" to rdzeń.

    Czasem mnie denerwuje, że mimo silnych impulsów emocjonalnych płynących z Twoich tekstów, nie umiem sięgnąć tego rdzenia.

    Ciężko mi się nawet teraz odnieść w jakiś bardziej logiczny sposób.

    Jeśli na coś wpadnę jeszcze, to komentarzowo doinformuje.

    Pozdrówka, Nachszon.
  • Nachszon 17.05.2018
    Dziękuję anonimowym piątkom i pozdrawiam anonimowego jedynkodawcę:)
  • Nachszon to pewno to samo zwierzę ciągle grasuje :))
  • Marzycielka29 30.05.2018
    Piękne. Mam to coś, 5
  • Nachszon 30.05.2018
    O! Dziękuję Ci. Nie myślałem, że ktoś tu jeszcze kiedyś zajrzy pod ten wiersz!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania