.

 

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Ritha 25.01.2019
    Tekst ma w sobie coś fenomenalnego, przynajmniej pewne fragmenty złapały mnie za serce.
    Pięknie napisane.
  • @utor 25.01.2019
    Dzięki Ritha :-) Serce rośnie po tak miłym komie. Na bank, napiszę cóś jeszcze, to znaczy, mam taką nadzieję
    ????
    Pozdrawiam!
  • @utor 25.01.2019
    Sorki za znaki zapytania, ale spostrzegłem, że emoty nie wchodzą :-(
  • Dekaos Dondi 25.01.2019
    Gdyby podumać przewrotnie, to rzec by można, że bank nadziei - przynajmniej dla niego - przestał być potrzebny.
    Sytuacja sprawiła, że choćby podświadomie zrozumiał wiele. Co istotne w istocie. Samo zrozumienie, było nadzieją.
    No nie wiem. Może nie umiałem przekazać myśli mej. Pozdrawiam*****
  • @utor 25.01.2019
    Dekaos zaskoczyłeś mnie kierunkiem jaki obrałeś w rozważaniach na temat tekstu ;-) To znaczy, ciekawie to "ugryzłeś", podoba mi się nawet.
    Dzięki za koma, pozdrawiam!
  • Justyska 25.01.2019
    Świetny tekst w moim odczuciu. Przecjez nadzieja to podpora madrych. Bez niej glupiejemy!
    Pozdrawiam serdecznie!
  • @utor 27.01.2019
    Dzięki Justyska :-) Napisałaś bardzo cenny komentarz!
    Pozdrawiam!
  • Canulas 25.01.2019
    Czarodziejskie pierwsze zdanie. Wrócę tu pierwszym - pewnie dopiero niedzielnym - pociągiem.
  • @utor 27.01.2019
    Dzięki Canulas :-) Nie ma jak dobry wstęp, dobra zapowiedź, stąd pierwsze zdanie ;-)
    Pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 26.01.2019
    Bardzo oryginalny tekst, stworzyłeś piękną instytucję "banku nadziei", która podupada jak wiele wspaniałych rzeczy w życiu. Jestem pod wrażeniem Twoich przemyśleń i chylę czoła wyobraźni. Serdecznie pozdrawiam!
  • @utor 27.01.2019
    Dzięki nowy gościu, Bożeno Joanno :-) Cieszę się, że dostrzegłaś przemyślenia i wyobraźnię ubraną w rzeczywiste potrzeby. To znaczy potrzeby, które mam nadzieję mają miejsce ;-)
    Pozdrawiam!
  • pkropka 26.01.2019
    Bank nadziei - świetny pomysł. Może zastąpią go dilerzy nadziei? Jest ona trochę uzależniająca i niebezpieczna. Popycha nas do czasem nierozważnych działań, których konsekwencje poznajemy dopiero po fakcie.
    Bardzo dobry tekst. Uderza w czułe struny.
  • @utor 27.01.2019
    Dzięki nowy gościu, pkropoka :-) Z tymi dilerami, to ciekawy wątek, coś co mogłoby mieć miejsce w tym tekście jako ciąg dalszy ;-) Jeśli uderza w czułe struny, to tym bardziej dziękuje!
    Pozdrawiam!
  • Canulas 27.01.2019
    Ok, żem przybył. Tekst jest ładny, jest pomyślany i jqest napisany przystępnie. Nie usiłuje epatować pięknem, a mimo tego tego piękna przemyca sporo. Bardzo ciekawie napisany. No i pierwsze zdanie — miód.
  • @utor 27.01.2019
    Canulas, ale żeś mi wlał miodu na serce ;-) Dzięki brachu! Zapowiedziałeś wcześniej, że będziesz i proszę - jesteś i piszesz. Jak to mówią: słowo droższe od pieniąchów? ;-) No i patrz, żeś drogi ;-D
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania