Tak bywa.

Tyle w okół źle się dzieje

gdzieś w zagrodzie kogut pieje

zima trzyma nie odpuszcza

noc jak na złość jest najdłuższa.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pan Buczybór 10.12.2018
    lol myślisz, że jak to tutaj wstawiłaś Admin cię wysłucha?
  • krajew34 10.12.2018
    Zacytuj choć jeden komentarz danego użytkownika, który by ci ubliżał. Zgodzę się, że kiedyś jednorazowe takie coś miało miejsce, jednak pod ostatnią dyskusją, ja jako zwykły użytkownik nie zauważyłem. Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie wobec danego tekstu, czy to pozytywne, czy negatywne. Jeśli piszesz, że ktoś się do ciebie przyczepił, udowodnij. Nie spodziewaj się, że każdy będzie klepał po główce, gdy zauważy błędy. Zarzut, że ktoś pisze, a sam popełnia błędy jest absurdalny, w końcu nie ma ideałów, a trzecie oko wypatrzy o wiele więcej, niż autora. Skoro dane komentarze się powtarzają to nie uważasz, że mogą być w nich ziarnka prawdy? Przełknij dumę i poczucie własnej wyższości ( z twoich komentarzy to biję) i pisz dalej, udoskonalając swój warsztat. Jak na razie brzmisz jak dziecko, któremu ktoś skrytykował obrazek, po czym poszło się poskarżyć mamie. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.
  • Nuncjusz 10.12.2018
    Bardzo ładne i emocjonalne w brzmieniu :) daję pięć piątków
  • Canulas 10.12.2018
    Nie ma jej co teraz tłumie z każdej strony dojeżdżać. Niech se pisze w spokoju.
  • Dark1 10.12.2018
    Czasami wracam do tego portalu i znajduję jakieś perełki... Ty jesteś jedną z nich. Zawsze zastanawiam się, czy osoby piszące tak jak Ty, robią to dla zabawy. Jeśli nie - śmiem twierdzić, że należysz do odrębnego gatunku. Tacy ludzie na swój sposób są fascynujący. Nie umieją pisać, a zachowują się, jakby pozjadali wszystkie rozumy. I nie wiem czy winne temu jest dzisiejsze szkolnictwo, czy nadmierna wiara w swoje umiejętności.
    Po przeczytaniu tego czegoś, śmiem twierdzić, że to Ciebie Administrator powinien zablokować. I nie zrozum mnie źle, ale osoba, której nie zależy na robieniu postępów w dziedzinie pisania, nie powinna tu publikować.
  • oldakowski2013 10.12.2018
    Kiedyś komentowałem Sisi26, ale lekceważyła moje komentarze, nie poprawiła wskazanych błędów, tych ortograficznych, stylistycznych też nie, ale odpuściłem to. Odpuściłem całą twórczość Sisi26, nie komentuję, nie poprawiam i wierzcie, ulżyło mi. Mam święty spokój. Co do komentarzy, to w pewnym stopniu zgodzę się, że niektóre w każdym podnoszą ciśnienie. Są jednowyrazowe, lub niewiele dłuższe, w niezbyt przyjaznym tonie. Są komentarze, które czytam uważnie, są naprawdę pouczające , ale jest ich niewiele. Przeglądnijcie komentarze pod niektórymi opowiadaniami, są do niczego. Jedno słowo i to ma być komentarz? Na portalu widzę licznik komentarzy, Jezu można za głowę się tylko złapać, tysiące, setki, a treść? Zobaczcie sami. Czy wy prowadzicie wyścigi, kto ma więcej komentarzy? Jeszcze jedno powiem, widzę, że ktoś nie reaguje na moje komentarze, odpuszczam to i więcej nie czytam, ani nie komentuję. U mnie ta zasada się sprawdza. Pozdrawiam.
  • Canulas 10.12.2018
    Ja mam tysiące, a się nie czuję, żebym odwalał kiszkę. Noooo, może nieraz, ale tak, to się zbytnio nie czuję, wiec to może nie chodzi o ilość - przynajmniej nie tak do końca.
  • Nuncjusz 10.12.2018
    Bierz wzór z sensola. On ma bardzo dobre komentarze :)
  • Canulas 10.12.2018
    Nuncjusz - nigdzie nie mówiłem, że złe

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania