.

 

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • KarolaKorman 22.01.2018
    ,,że moim atutem jest przerwa między górnymi jedynkami.'' - matko, jak ja tego nie lubię :( Obie moje córki musiały wycierpieć swoje przy podcinaniu wędzidełka. Nie wspomnę, że kiedyś, nie wiem jak teraz, wędzidełko i przerwa między jedynkami były uznawane jako wada.
    Życie pełne tajemnic, zapomnianych ludzi i nieznanej przyszłości. Taki nam malujesz scenariusz opowieści o barmanie i dobrze, bo trzymasz tym czytelnika przy sobie :)
    Kolejna zagadkowa postać została odkryta, ale ona ciągnie za sobą kolejne niespodzianki :)
    Pozdrawiam :)
    Piąteczkę wbiłam :)
  • Pasja 23.01.2018
    Dziękuję za wytrwałość i chęć czytania moich wypocin. Tak wpadłam w tego barmana, że trudno mi wyjść. Nie wiem czy już nie zanudzam, ale gdzieś tam mam różne myśli.
    Pozdrawiam cieplutko
  • MarBe 24.01.2018
    Kolejne nowe zagadki i sprawy do wyjaśnienia, a w pobliżu urocza pani komisarz Lidia Kotela. Czy z tej znajomości coś ciekawego będzie?
    Alkohol i papierosy pochłonięte w nadmiarze to dopiero mieszanka wybuchowa.
    Pozdrawiam 5
  • Pasja 24.01.2018
    Pewnie trzeba coś pomyśleć. Bo Tomasz powinien już wyjść ze swojej przeszłości.
    I z nałogami u niego też powinno się pofolgować. Zobaczymy. Ostatnio troszkę chorowałam. Ale powoli wracam do życia i do Opowi. Choć zastanawiałam się. Ale jest dobrze .
    Pozdrawiam serdecznie
  • Kim 23.02.2018
    Hej, Pasjo, mogę to przeczytać jak nie czytałam pozostałych 28 części? Bo chciałam się o to pokusić. Pozdrowionka :)
  • Pasja 23.02.2018
    Pewnie możesz? Więc czytam.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Kim 24.02.2018
    pasja nieee, pytałam czy ja mogę przeczytać ten tekst bo nie ma części wcześniejszych. Chodzi o cz. 28 barmana przypadków. Ale rozumiem, że jest przyzwolenie ;)
  • Kim 24.02.2018
    Dobra to lecem.
    "– Tak – odpowiedziałem. – Chociaż nasze pierwsze spotkanie nie należało do tych najprzyjemniejszych – odpowiedziałem (...)" powtórzonko się wkradło 2x odpowiedziałem
    "(...) świeżo upieczonego detektywa, szpiega z krainy deszczowców." - szpieg z krainy deszczowców! fantastyczna bajka
    "Poznałem jej pasję do teatru, była człowiekiem o żelaznej uczciwości. Srogim aniołem." - ładne
    Nono historia ciekawa, chętnie poznałabym lepiej tę Panią Melanię. Ciekawi, co tam dalej. Chyba się dzisiaj pokuszę też o 29.
    Pozdrowionka :)
  • Pasja 25.02.2018
    Dzięki Kim za komentarz.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania