.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Karawan 11.11.2017
    ...Nie bój się babciu – szepnąłem – wszystko będzie dobrze. ... poczułem mocne uderzenie z tyłu głowy. - obiecanki cacanki ;)
    Ale, ale uderzenie w tył głowy!, bo z tyłu głowy to mógł posłyszeć. 5! ;)
  • Pasja 11.11.2017
    Dzięki za tył głowy... cosik mi się widziało? Będzie dobrze. Pozdrawiam
  • MarBe 12.11.2017
    Drobne potknięcia i wpadki nigdy przynajmniej dla mnie się nie liczą, ważna jest całość. Pozdrawiam 5:)
  • Pasja 12.11.2017
    Bardzo dziękuję za cierpliwość w czytaniu. Przed publikacją czytam i czytam i zawsze coś tam umknie. Miłego wieczoru życzę:)
  • KarolaKorman 13.11.2017
    Marianna jest zawsze w pełni gotowości i zadba o najdrobniejszy szczegół. Tomaszowi podoba się Ola, ale ona ma jednak zupełnie inne plany. Intrygująca końcówka. Udało mu się uciec z ostatniej randki bez szwanku, to teraz nie pozwoliła mu na to. Ciekawe gdzie go zabierze? Kolejna świetna część, sama pojechałabym na wystawę kotów, byle bez takich niespodzianek :) 5 wstawione, pozdrawiam :)
  • Pasja 13.11.2017
    No już pomału będę zbliżać się do końca, bo brak pomysłów. No Ola to babka po trupach, a do celu. Tomasza trochę pociągnęła miłosna przygoda, ale czy skonsumuje?
    Tak poza to opusciłaś 23 część Karola. Pozdrawiam serdecznie:)
  • illibro 13.11.2017
    Super to uknułaś, no to czekam ;)
  • Pasja 13.11.2017
    Nawet nie spodziewałam się, że pociągnę tyle części. Dziękuję za przeczytanie. :)
  • illibro 14.11.2017
    pasja Kiedyś w którejś książce przeczytałem słowa autora, że ta książka zaczęła się od jednego zdania napisanego ot tak dla zabawy. A to był któryś z bestsellerów Kinga Stephena ;)
  • Pasja 14.11.2017
    illibro proszę bez śmiania. Ale miło. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania