.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Lucinda 02.10.2015
    Podoba mi się ten tekst, dobrze to opisałaś. Przedstawiłaś całkiem inny punkt widzenia świata od tego jak często postrzegają go ludzie. Jeśli chodzi o jakieś uwagi techniczne, to w porównaniach (jeśli nie są one jakoś bardzo złożone) np. ,,W końcu własnych wad nie dostrzegamy, jak ślepi.", przecinków raczej się nie używa. Ode mnie 5:)
  • Numizmat 02.10.2015
    "Osobiście sądzę, że samobójcy cechują się niezwykłą odwagą. Nie wiedzą, co czeka ich w tym drugim świecie, a pomimo tego ryzykują, licząc na coś lepszego." Nie wiem, czy to też twój pogląd czy tylko Twojej bohaterki, ale ja się z nim stanowczo nie zgadzam. Samobójstwo to żadna odwaga. To tchórzostwo. Decydują się na nie ludzie słabi i chorzy. Ci, którzy poddają się zamiast walczyć. To samo tyczy się tych, którzy wciąż liczą, ze ich życiem pokieruje jakaś istota wyższa. Umrzeć jest znacznie prościej niż żyć i sprostać wszystkiemu, co nas czeka. "Nie żałuj umarłych [...] żałuj żywych"
    "Według ciebie tylko gwałciciele i mordercy krzywdzą innych na tyle, by na to zasługiwali? Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. Większość ludzi to potwory pastwiące się nad innymi." Z tym akurat się zgodzę
    Samo opowiadanie jak zwykle bardzo dobre. Świetnie się spisałaś 5/5 :)
  • Rasia 02.10.2015
    Pogląd nie mój, przeważnie to co piszę staram się przeinaczać i patrzeć na wszystko z innej perspektywy. Wtedy opowiadania są bardziej wstrząsające i kontrowersyjne. Jak zresztą widać na Twoim przykładzie, bo zawsze w jakiś sposób Cię poruszają ;) Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania