...

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • 00.00 26.04.2019
    Opisy takie, że ach! Pierwiastek mocy Baśki jest!
    Dawaj więcej, bo coś skromnie ostatnio u Ciebie. :)
  • Witaj Szu :)
    Skromnie, skromnie... Takie życie, cóż zrobić :)
    Tymczasem pozdrowionka i dzięki, że zajrzałaś :)
  • Wrotycz 26.04.2019
    Pani podporucznik... och, ach :)
    Kolejny świetna scenka. Z przyjemnością zaliczona.
    Pozdrawiam:)
  • Witaj Wrotycz :)
    Dzięki za "ochy i achy" :))
    Bardzom rada z Twoich odwiedzin.
    Pozdrowionka :)
  • Mia123a 28.04.2019
    Witaj Aguś! Przypełzłam tu bo pamiętam jak bardzo spodobała mi się poprzednia cześć. W ogóle to muszę ogarnąć trochę tej Baśki, bo widzę, że duzio jej tu u Ciebie jest. A więc....Aguś co tak krótko? Dlacego przecież to takie fajne! No i co za pomysł przede wszystkim (kolejny argument żeby poczytać Baśkę). Lubię takie klimaty, szczególnie w filmach, ale i poczytać też tak lubię. Chociaż przyznam się, że nie wszystko rozumiem tutaj (pewno dlatego, że już senna trochę bardziej albo to znaczy, że muszem poczytać więcej Baśki). Oczywiście bardzo ładnie to napisane. Na ale to u Ciebie, wiadomo. Podobają mi się długie zdania, nadają dynamiczności temu opowiadaniu. Dużo ciekawych opisów ale ten chyba podoba mi się najbardziej.
    "Spojrzenie na wczesnoporanne niebo, na którym, oprócz przytłumionego światła z wąskiego sierpa Księżyca, nieludzkie wrażenie robił przejmujący blask odległej gwiazdy, sprawił, że Jorg zastygł w bezruchu" - ładniutkie!
    Cudooowne opowiadanko! Pozdrówki :)
  • Agnieszka Gu 28.04.2019
    Cześć Mia123a - o nie rozumieniu pewnych wątków - to bardzo cenna uwaga. Dziękuję. Zwrócę na to uwagę.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Pasja 28.04.2019
    Dzień dobry
    Krwisto-bolesna część. Moc przeżycia pomogła Jorgowi wyjść z ciemnej głębi. I co? Ujrzał spektakularne widowisko. Wybuch gwiazdy.

    A w biurze, w równoległym świecie pain porucznik... debata i jak zwykle towarzystwo na procentach. Baśka jak zwykle trzyma poziom.

    Betelgeza znaczy mniej więcej tyle, co „naramiennik giganta”, przy czym gigant to oczywiście mityczny Orion.
    Betelgeza, gwiezdny gigant, może być zwana supergwiazdą. Wybuchnąć może teraz, zaraz – lub w ciągu kolejnego 1000000 lat i czy my ziemianie będziemy molto zobaczyć?

    I ostatni przekładaniec ukazuje spotkanie Jorga z niewyobrażalną jasnością powodującą niewyobrażalny ból. Czy utraci wzrok? Czy przeżyje?
    Jak zwykle plastycznie i profesjonalnie odmalowany wszechświat.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Agnieszka Gu 28.04.2019
    Witaj Pasja :) dzięki za ciekawy komentarz. Baśka - wiadomo, jak to Baśka :)
    Pozdrowionka i dzięki za odwiedziny :)
  • Luka 09.05.2019
    Łoooo matko... co takie krótkie? Czuję niedosyt, bo chciałabym więcej... :D Ode mnie jak zwykle 5. Pozdrawiam
  • Agnieszka Gu 10.05.2019
    Łoooo matko, dzięki za zacny komentarz :))
    Ano krótkie, bo i nie chę zbytnio męczyć biednego Jorga xD
    Pozdrowionka :)
  • A dlaczego mnie tu nie było? Chyba wiem co będę robił w czasie przerwy :)
  • Zajebiste opisy i wcale nie nudne to naprawdę sztuka aby tak napisać. No to gdzie dalsze części, bo ta cześć to taka zakąska na pobudzenie apetytu jest jakby:)
    Bardzo fajne to opowiadanie i jak zwykle czyta się na jednym wdechu!
    Pozdrawiam :)
  • Agnieszka Gu 10.05.2019
    Dobry wieczer xD
    Dalsze części ... spakojna, będą...
    Pozdrowionka i dzięki, żeś zajrzał xD
  • Ozar 28.09.2019
    AG jak byś mogła spojrzeć swoim okiem na nasz wspólny projekt czyli krajewa i mój i przeczytała. Zawsze sobie bardzo cenię twoje komentarze i dlatego proszę o zerknięcie. To nasz wspólny projekt, ale pewnie jak zwykle są błedy itd. Twój komentarz na pewno pomógłby nam coś poprawić.
  • Agnieszka Gu 28.09.2019
    Hej, Ale o co chodzi? Który to wasz wspólny tekst? w TW pisaliście?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania