***

***

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Olga Undomiel 11.03.2016
    Fajne. Pytanie czy dzisiaj będzie to o co prosiłam?
  • Neurotyk 11.03.2016
    Może uda mi się :)
  • Okropny 11.03.2016
    Piątak, bo ciekawe, śmieszne - i urwałeś tam, gdzie trzeba :)
  • Neurotyk 11.03.2016
    Właśnie, w tym miejscu należy kończyć, bo opowiadanie potem, co z tą Księżniczką itp byłoby bez sensu, bo nie o nich tu chodziło :) Dzięki XD
  • O-Ren Ishii 11.03.2016
    Dobre! Śmiechłam sobie i w ogóle. Chociaż to mało powiedziane. Piątka oczywiście :D
  • Neurotyk 11.03.2016
    Ren XD
  • comboometga 11.03.2016
    Ohydne i okropne. Wiesz, na początku jeszcze sądziłam, że potem jakoś mądrze to uratujesz, ale cóż...
  • Nazareth 11.03.2016
    Co prawda proponowałem Okropnemu by napisał coś w stylu "baśni o trzech braciach i królewnie" ale cieszę się ze podchwyciłeś pomysł. Wyszło rewelacyjnie dobrze rozplanowana fabuła, wartka akcja no i ten rytm te rymy poezja (dosłownie). Brawo.
  • Neurotyk 11.03.2016
    Naz, dzięki, ale dupa boli...
  • Dudkowski 11.03.2016
    Da się tu odczuć język Fredro-wski ale bravo :) Lekko przyjemnie i ciekawie. Wiersz wart Drukowania :) nie inaczej 5 ;)
  • Neurotyk 11.03.2016
    Dudkowski, ja nic nie ukrywa, przeczytałem wypowiedź Nazaretha o Fredrowskiej "baśni o trzech braciach i królewnie", odświeżyłem ją sobie i zainspirowałem się :)
  • Neurotyk 11.03.2016
    Dudkowski, Dzięki za komplement :)
  • Dudkowski 11.03.2016
    Neurotyk To dobrze wiesz sam Fredro się inspirował prawdopodobnie Krasickim. Napisać takie coś wymaga talentu. A skoro to czytam i płynie ten tekst to jest duży plus. Żeby tak to napisać trzeba mieć talent:-)
  • Karo 11.03.2016
    Jezuniu... Jakie to długie... ile zajęło ci napisanie tego? Choć uważam, że były lepsze twoje prace, to nadrobiłeś pracą nad tym spędzoną ;) 5
  • Neurotyk 11.03.2016
    Karo, ile? 4 godz? Nie liczyłem, ale dupa boli XD
  • Nazareth 11.03.2016
    Neurotyk tylko tyle?! Szacun.
  • Karo 11.03.2016
    Neurotyk hahahaha współczuje ;) Ja teraz piszę tego "Kuglarza" z Eleną i siedzę nad tym, nad wszelkimi książkami z tą tematyką, stronami i od tego wszystkiego padłem... muszę zrobić sobie przerwę ;)
  • Neurotyk 11.03.2016
    Nazareth, nie liczyłem, ale tak około.
  • Neurotyk 11.03.2016
    Karo , przerwa jest najlepsza, ja np. jak pisałem ten wierszyk, to tak z 3 godziny siedziałem pisałem, potem miałem robotę, no wróciłem i z dwie kolejne kończyłem :) I wiesz jak świeży łeb jest, gdy coś porobisz fizycznego na dworze XD Później leci pisanie :)
  • Najlepsze jest to, że o tym samym można na poważnie i bez pornograficznego wglądu i można wprost ale z humorem i dystansem. Uwielbiam dwoistość natury. Lubię wyszukane konwersacje i dla odmiany jestem rozkochana w wyuzdanych swawolach. Gra wstępna to czułe słówka, ale czasami jest ta potrzeba, ostro i szybko stanąć na mecie :) Wygarnąć wszystko, skłonić czytelnika, by zrzucił uwierającą maskę pensjonarki czy dewota. Wywołać oburzenie, żeby zdemaskować hipokryzję. Niesmak poczuje, kto nie zna przekroju literatury. Dobra robota!
  • Okropny 11.03.2016
    Ha!
  • Neurotyk 11.03.2016
    Adelko, Twój komentarz mówi za Ciebie, za siebie i za... mój wiersz. To znaczy, że Twoje słowa wypełniają przestrzeń tej strony z wierszem i nic innego, nikogo innego, żadnego innego utworu nie potrzeba, abyśmy zaznali prawdy o nas samych, naszych ukrytych pragnieniach, wyuzdaniach, zboczeniach – wystarczy celność i trafność Twojej analizy z którą to analizą mógłbym żyć i współżyć...
  • Lotta 11.03.2016
    Co prawda nie wszystkie rymy były zgrabne, ale nie chodziło tu o wyszukane rymy, dlatego też daję 5, z całym szacunem za świetny humor ;D
  • Neurotyk 11.03.2016
    Lotta, dziękuję :D
  • KarolaKorman 12.03.2016
    Ale miałeś twórczy dzień, takiej długości się na spodziewałam :) 5 :)
  • Neurotyk 12.03.2016
    Dziękuję lobuziaku nocny:)
  • KarolaKorman 12.03.2016
    Hi, hi :)
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karolko, Przepraszam, że zapytam, opowiadanie o nieporozumieniu z właścicielem wynajmowanego domu to część autobiograficzna?
  • KarolaKorman 12.03.2016
    Tak, cieszę się, że czasem zaglądasz do moich staroci :)
  • Neurotyk 12.03.2016
    Karolko, ja to opowiadanie znam na pamięć, rozbawilo mnie po części, po części skłoniło do refleksji na temat życia, rodziny, której, oprócz rodziców i rodzeństwa, nie mam, - żony, dzieci... Bardzo ujmujące są dla mnie historię z pieleszy domowych. Będę nadrabiał zaległości u Ciebie...
  • KarolaKorman 12.03.2016
    Zapraszam :) Czasem coś pokolorowałam dla lepszego sprzedania, ale niewiele :)
  • Neurotyk 12.03.2016
    Dziękuję, przyjemnością od jutra:) Dobranoc Karolko:)
  • KarolaKorman 12.03.2016
    Dobranoc Neurusiu, kolorowych snów, a mniemam, że po dzisiejszych zmaganiach twórczych zapewne będą kolorowe :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania